M, je bedoeld vast mij ipv Shaar. Tijn hield het op de heenweg heel goed uit. Terug wat minder. Veel piepen en draaien om uit die stoel te komen. Echte dikke tranen op een gegeven moment. Vond het zo zielig. Dus toen zijn we (lang) gestopt, en daarna viel ie gelukkig in slaap voor 2 uur. Moon, ben ook erg benieuwd
Wow Wen, wat loopt ze al goed. En je ziet er goed uit hoor!! Jenna loopt nu alleen nog maar achter de loopwagen, ze durft nog niet los. Ze wilt wel alleen nog maar lopen, best vermoeiend. Lijkt me zo leuk als ze dalijk kan lopen. Maar we hebben geduld. Jenna staat nu ook altijd in bed en in de box. Zal vast niet meer heel lang duren. En haar 3de kiesje is ook door gekomen. Ik denk dat ik over 2-3 weken geopereerd ga worden aan mijn galblaas. 6 augustus ga ik naar de gyn, om mijn spiraaltje te laten verwijderen. Ben eens benieuwd of ik een cyclus heb, en of er eitjes te zien zijn misschien. Alleen jammer dat mijn gyn er voorlopig niet is door ziekte, dus ben nu aangewezen op een andere gyn.
hahaha Wen geweldig zeg dat filmpje ! Vind het altijd zo schattig van die kleintjes die net lopen. Cindy, mijn moeder d'r galblaas is 1,5 week geleden verwijderd, ging prima. Ze vond het niet zoveel voorstellen. Hopelijk heb je daar wat aan. Balen dat je dan een andere gyn krijgt, zou ik ook erg jammer vinden. Maarja wie weet wat voor een verfrissende ideeen hij/zij heeft. Tijn is niet te genieten..... wil geen brood eten, wil niet zitten, maar kan niet heel veel anders. Hij is echt toe aan kruipen of lopen, maar hij doet er ook echt zijn best niet voor. Vind het geweldig als je hem vasthoud zodat ie kan lopen. Maar als je hem aan de tafel zet, wil hij alleen maar de spullen die op tafel liggen, hij heeft volgens mij niet eens door dat je er ook omheen kan lopen hihi. Maar hij is dus erg snel driftig op het moment. Tanden zullen het niet zijn, er zijn er net 2 door zonder enige problemen.
@Es, heeft je moeder er geen last meer van dan? Gelukkig vond ze het niet veel voorstellen, een hele geruststelling, hihih Ik vind het ook niet leuk dat ik mijn eigen gyn niet heb, afwachten maar. Maar deze gyn is ook een goeie. Vervelend hé, als hij iets wil maar niet kan.
Cindy, haar hechtingen zijn er vanmorgen uitgehaald, ze had ietwat last van haar navel, maar daar was het ook erg strak gehecht. Ze is afgelopen weekend zelf een weekendje weggeweest met haar zusjes. Dus dan gaat het wel weer goed hihi. Ja is echt vervelend, pff wat kan hij boos worden zeg, en sterk dat ie dan is. Ik snap niet dat ie nog niet kruipt, hij is zo sterk, moet een peule schil zijn voor hem.
Wendyp: wat een leuk filmpje zeg van Sasha. En logisch dat je trots bent ze loopt echt goed joh! Goed om te horen dat jullie het lekker hebben gehad en dat Sasha ook zo lief was. Esthertje: jij dus ook weer back in town. Wat vliegt de tijd zeg! Heerlijk dat jullie straks ook nog even weg gaan. moon: hoe is het ermee? Al getest? all: laatste 2 weken van verlof zijn aangebroken. Heb het er best moeilijk mee het idee dat ik onze kleine man straks 3 dagen moet missen. Gelukkig past mijn moeder anderhalve dag op en papa de andere anderhalve dag. Woensdag gaan we samen een dagje weg om te vieren dat we vandaag 1 jaar getrouwd zijn. Mijn moeder past dan op en kan ik alvast aan het idee wennen. Hoe is het met de rest ?
Gefeliciteerd met je trouwdag vruchtje, volgens mij zag ik op hyves nog een trouwdag voorbij komen, Edith toch? Vruchtje, geniet nog even lekker van die laatste 2 weken, je zult zien dat het uiteindelijk allemaal meevalt, ook al weet ik hoe je je voelt.
Oh vruchtje...ik weet hoe je je voelt..ik weet niet wat je voor werk doet en hoeveel plezier je erinhebt, maar eerlijk is eerlijk dat ik het OOK heerlijk vindt om te werken...had wel liever 2 dagen gewerkt, maar dat was financieel niet haalbaar dus 3 dagen. Morgen is mijn finn een half jaar...zucht wat vliegt de tijd zeg.... en meneer heeft weer iets aparts: hij had al 2ondertandjes, en nu ook 2 boventandjes, maar niet de voortanden, maar de 2 snijtanden t is net dracula hahahah.. op het moment moeite met naar bed gaan, duidelijk dat hij ons aan het uitproberen is, want als we weg lopen is het huilen en als we terug komen big smile en wapperen met handenvan plezier..DAAAG finn tot morgen, (maar toch vind ik het níet leuk dat ie huilt) ga naar beneden, hoor ik niets meer.. tim ligt in bad, dus die hoort hem wel
Waaat!!! Wat goed, Moon! Heb je een foto van de test??? Hoezo zou de test niet goed zijn? Een streepje komt er niet vanzelf!
AHHHHH! Moon, niet te geloven! die man van jou schiet toch zomaar raak! Ga erop zitten Moon! Broeden! Deze x moethet goed gaan. x
moon, ik wist het.. duimen draaien voor je meid. o pnaar de 12 wkn.. spannend. vruchtje gefeliciteerd met je trouwdag.. en ik ben zo blij dat ik het eerste jaar kon thuis blijven. maar de creche went echt. bengel, ja naar is het he, dat huilen.. maar hoort er echt bij.. hier nogsteeds af en toe simba, wat ga je hard.. nog even. . had ik al verteld dat kees nu ja en nee op alles zegt.. keesh, ga je lekker slapen? NEE, kees wil je ontbijtkoek, Ja, wel erg lief... ze begrijpt echt alles.
Haha eigenlijk elke 1ste keer schiet is raak *schaam* Ik kan nog niet echt geloven. Straks ziekenhuis maar even bellen. Miss over 2 weken echo en dan kan ik nog optijd de FA afbellen. Ik moet nu weer gaan.. ben blij als ouders weer terug zijn. Dan reageer ik weer wat meer.
dacht het al moon, bij jou is zwanger worden geen probleem volgens mij (eerder zwanger blijven en daar gaan we voor OKE) superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Ik ben mijn primolut kwijt! kan hem echt nergens vinden..duss....zal ik eerder ongi worden dan na 10 dagen slikken...ben benieuwd. ga weer druk drk