Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Moon: wat geweldig nieuws ik had al zo een goed gevoel. Ik ga mega duimen dat het allemaal goed mag gaan! Op naar de 1e echo dan maar. Wel echt super dat je zo snel zwanger wordt.

Bengel: Finn alweer een jaar wat gaat de tijd toch hard. Op zich wel leuk werk administratief op kantoor met super leuke collega's. Ik moet ook 3 dagen werken wil het financieel leuk blijven. Maar we mogen nog niet klagen sommigen moeten zelfs 4 of fulltime werken.

Esther: Tijn ook al bijna een jaar :) Leuk zijn 1e verjaardag straks.

all: vandaag iemand geweest om voor vrijblijvende offerte voor dakopbouw. Ben benieuwd wat het gaat kosten en of het allemaal haalbaar is. Zo geweldig zijn want mochten we in de toekomst nog een beebje willen hebben we die ruimte echt nodig. Ook beetje gezeik met auto. 2 weken geleden gekocht bij Renault dealer met 3 maanden garantie. Hebben we ANWB keuring laten doen blijken er toch wel wat mankementen te zijn :(. Best veel roest onderkant auto en versleten koppelingen zijn de hoogste kosten. Vandaag op gesprek geweest bij Renault Dealer en ze gaan volgende week naar de auto kijken en kijken wat ze er aan gaan/kunnen doen. Heb er niet zoveel vertrouwen in.............afwachten maar.

2. bengel

bengel Niet meer actief

vruchtje HO HO HO HUUUUUU een half jaar hoor...een jaar...tss...dan word ik gek als dat zooo snel gaat.

shit he, van de auto......als ze kunnen lichten ze je op he....
    mijn pa heeft zoiets, maar dan nog erger met Nissan gehad, (andere x leg ik wel uit)....succes,ennuh ik weet niet of je rechtsbijstand heb, maar volgens mij als ze 'niet eerlijk' zijn geweest, mag je auto weer inleveren en krijg je aankoop bedrag terug!! dus als je dat hebt, effe bellen!

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Whaaaaaaaa hoe kom ik nou bij een jaar!! Ik bedoel natuurlijk een half jaar:). Bedankt voor de tip zal wel even kijken. Kunnen ook nog de Bovag inschakelen dus komt goed (hoop ik)

4. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    @Moon, ik wist het, kon niet anders dat je zwanger was!!
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
    Hoop dat je binnen een paar weekjes een mooie echo krijgt.

Volgende week woensdag wordt ik geopereerd en gaat mijn galblaas eruit.
    Ben eens benieuwd.

5. DWA

DWA Lid

7 jun 2009
    85
    0
    0
    moonie! gefeliciteerd. Lekker vlot weer! Hoop dat alles goed blijft gaan! knuff

wen: wat een stappen zet jullie meid zeg! niet te geloven.

vandaag naar consultatiebureau geweest 8950gr en 75 cm. heel netjes allemaal ze waren zeer tevreden. allen de arts was niet zo blij met mij (cbarts is mijn eigen huisarts) Ik oogde moe enzo, heb ook vreselijke hooikoorts waar ik ongelofelijk moe van wordt. Maar ben ook echt mega futloos. Kan mezelf nergens toe zetten. Ik vind het heel irritant maar kom er niet uit (uit die neerwaartse spiraal) nou ik ga naar bedje toe.

6. bengel

bengel Niet meer actief

oh dwa , hoop dat je snel wat positiever voelt.

ook ik was vandaag bij cb
    finn is 71 cm en 8730 gram....flinke boy he...hij loopt zowel gewicht als lengte boven gemiddeld, dus gelukkig niets te dik. verder doet hij het helemaal goed, en mag ik beginnen met brood (beginnen???:p en liga)

ga nu effe boodschappen doen met meneertje, lekker wandelend...
    genieten nu van de zon!!

xx daantje

ps. moontje: nog flabbergasted??

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik had vanmorgen met werken roze verloren.
    Denk van het zware tillen.
    Maar schrok me dood.
    Helemaal weer in de stres.
    Net test gedaan maar zo positief als wat.. als het niet goed zat zou het niet zo duidelijk zijn.
    Heb maandag al een echo.. hun zeggen 6 weken ik zeg 4 weken (dat ik ben)
    Maar ja dan kom ik toch vind niet erg.
    Ga mee doen aan een onderzoek krijg ik 4x over om de 2 weken een echo en is als doel dat ze zwangerschapsvergiftiging kunnen opsporen al in het begin van de zwangerschap.
    Ze zochten mensen met diabetes dus hier ben ik dan ;)
    Had Britt toen ook met iets mee laten doen.. vin is het minste wat je kan doen.
    Wil eigenlijk ook MvM maar durf niet.. bang dat ik begin en dat het dan mis gaat bijv.

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Mooonnntjeeee, gefeliciteerd, ik wist het wel. deze gaat blijven zitten hoor!
    DWA, mijn vermoeden klopte, thnks voor je berichtje, maarre k wel positief blijven hoor. kan je geen middeltje gebruiken voor je hooikoorts?
    Bengel, wat een grote knul al zeg!
    Es en Wen, welkom terug :p
    Cin, hoop dat het meevalt allemaal met je galblaas.

Ik ben vast iemand vergeten maar kon het niet onthouden.
    Maandag geweest voor echo, kleine eitjes.. laagje 9mm, vanmorgen geweest, 1 ei 17+ en laagje 9.8mm dussuuhhh we gaan ervoor, vanaaf de pregnyl en vrijdag iui nummero 7.. woei. alleen ze lopen een beetje te zeiken dat k moet afvallen, ja dat weet ik, en sinds ik thuis zit heb ik ook geen enkele lichaamsbeweging meer, ben ook wel wat aangekomen enz, maar toch. het spuiten werkt! en ga me vandaag inschrijven bij de sportschool weer, lekker bootcampen.. zal me wat worden zeg.
    nou ja k ga weer, toedeloetjes

9. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    moon spannend meid.
    Hou ons op de hoogte.
    Voor hoeveel heb jij je maxi cosi verkocht?

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Moon gefeliciteerd.

Heb geen tijd om te reageren, het is hier gekkenhuis sinds dat we terug zijn. Veel dingen doen enz. En dan nog een meisje die volgens mij in de peuterpubertijd zit. Grrrr, af en toe! Ik word vooral op dit moment echt STRONTziek van dr! Ze ligt nu te gillen in dr bed, met Kris naast zich. Ben net 2 uur met d'r bezig geweest. Ben het even he-le-maal zat!

Zo dat was eruit.....

11. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Goedemorgen

Ik ben zo trots
    Ik weet het hij is laat, en er zijn hier kindjes die het veeeeel eerder konden. Maar Tijn heeft zich net eindelijk goed opgetrokken tot staan in de box.

Hij deed het steeds half, maar wist niet wat te doen met zijn benen. En nu stond ie, big smile natuurlijk.
    Gelukkig toch nog een week voordat ie 1 word hihi!

Nog een week... heb er zoveel zin in!

Liefs, Esther

12. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    jeeeeeeeeaaah esther, wat leuk.. mooi moment he of het nou vroeg of laat is..

wendy, ja ken dat, maar hoe naar het ook is, je moet haar soms gewoon lekker laten gillen. anders wordt het alleen maar erger, ze zijn slimmer dan je denkt. heb het ondervonden met vooral keesh bij mij. die kan mij zo goed inpakken.. maar ook vooral je eigen lijn volgen. als ze bij mij 's nachts wakker worden, nachtmerrie ofzo, krijgen ze nog gewooon melk en dan slapen ze weer lekker. terwijl iedereen zegt dat het niet mag, want dan worden ze express s'nachts wakker, dat is dus weer niet zo bij ons. ze worden maar soms wakker door een nachtmerrie ofzo

13. DWA

DWA Lid

7 jun 2009
    85
    0
    0
    jeeeeeeeeeee applaus voor tijn!

@wen: frustrerend lijkt me zo'n gillende keukenmeid hihi. Is dat bij jongens minder? dacht het wel he? maar ja die hebben weer andere kuren. succes ermee en hoop dat ze snel door die peuterpubertijd heen is!

14. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    heb het idee dat jongens even heel boos worden en in hun vuisten knijpen en het dan over is.. mijn meiden kunnen echt gillen.. ook als ze ruzie hebben

15. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Tijn kan ook wel boos worden, maar niet heel lang.
    Peuterpubertijd lijkt me ook wat vroeg Wen of is dat al rond 1 ???....misschien een tandje/kiesje?
    Hoop iniedergeval dat ze vandaag weer lief is, en jullie weer vriendinnetjes zijn.

Kom je trouwens volgende week ? Of moet je werken?
    En Shaar?

16. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    he meiden even een vraagj als jullie kids gaan zwemmen doen jullie dan van die opblaasbare arm dingen? of zwemband om hun middel? bedoel zwemmen in zee

17. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    M, Tijn zit in zo'n band met een zitje, maar is nog niet in de zee geweest.
    Je hebt zwembandjes al wel voor die kleine armpjes hoor.
    Misschien anders een band ( zonder zitje) met bandjes om hun armen.

18. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    He, hallo allemaal!

@ M: Thijmen zit in zo'n band met een zitje. Hij wil die armdingen (nog) niet.
    @ Esther: wat knap van Tijn! Het is echt zo'n mijlpaal, he... Als ze staan is het gelijk veel minder baby...
    @ Wendy: ik ken het, hoor. Ik kan Thijmen af en toe ook wel achter het behang plakken! Maar op de een of andere manier weet 'ie me ook weer zo 'in te pakken' dat ik hem weer de liefste van de wereld vind.
    @ Patje: succes met de IUI (en met het sporten:().

Heb gisteren een echo gehad. Kindje lag de hele tijd met zijn/haar arm voor zijn hoofd, haha... Verder zag het er goed uit. Ik zal proberen om een echofoto in mijn album te zetten.

19. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Heb een foto in mijn album staan, maar het is een vage foto. Bij Thijmen had ik veel scherpere foto's. Jammer, maar helaas!

20. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey Meiden
    Alles goed?
    Hier heel druk geweest, echt geen tijd om op het forum te reageren. Zus is een beetje afgedraaid en heeft verhoogde bloeddruk. Moet dus rustig aan doen, Saas, ik dus...zit alleen op werk, lekker druk en ik weet eigenlijk nog geen reet zonder haar merk ik dus, maar goed, in het diepe leer je toch snel zwemmen?!

Es, moet dus even kijken of ik een gaatje kan maken, hoop van wel.

Goed nieuws hier! Ga op vakantie!!!!!!! Samen met Ruubs en oma! Rots kan niet mee. Gaan naar huis van vriendin in Italie, veel zin in, kan ik lekker mijn gang gaan. Tis aan het strand, dus zal niets tekort komen.

Heb ook een heeeel licht streepje op mijn ovu test...das maar weer op tijd, dusse, wie weet. Weet iemand hoe lang, hoeveel dagen het duurt voordat die streep dan donkerder wordt? Ongeveer, heb er echt helemaal geen ervaring mee.

Es, super van die Tijnemans! Heeft ie nog wensen?

Moon, gaat het goed?

x

Deel Deze Pagina