Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ja idd je weet niet hoe het gaat lopen.....nou we wachten het maar af anders kunnen we niet ;)

2. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    morgen weer naar de verloskundige!

en dan nog 1 weekje en dan ben ik op de helft!

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb begrepen gemiddeld 3 weken te vroeg een tweeling.. en ze zijn al zo klein..

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kreeftje

Zijn je broertje en zusje ook 2ling?

@ marit

Helemaal weg.. ik denk dat het toch met grote boodschap te maken heeft gehad... :oops:

Hihi gaat nu hard he... de tijd vliegt vind ik.

@ dieseltje

Pfff das druk.
    Wij hebben alleen 2 dec mar z'n oma, 10 dec m'n schoonvader en 19 dec m'n ma.

5. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Jep die zijn ook 2ling worden in december alweer 18 :confused:

Let op dit is mijn broertje toen die nog een heel schattig klein jongetje was wat een stuk he?
    Zal morgen even een foto inscannen waar mijn broertje en zusje samen op staan ;)

Meiden trusten ik zoek mijn bedje op tot morgen.
    voor iedereen strax lekker slapen en geen gekke dromen he? ;)

6. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Goedenavond meiden!

@ Jody: echt heel knap, die tekeningen op de muur. Doe het je niet na!
    @ Kreeftje: fijn dat alles goed was! Ook leuk dat de meubeltjes al zo snel komen. Kan je lekker gaan inrichten!
    @ Moon: ook alles goed! Topnieuws!
    @ MJ: nog 2 daagjes en dan is het donderdag.... Aftellen!
    @ Dieseltje: hoe is het met jou?
    @ Shaartje: Jippie... ook al zulk goed nieuws! Heb je teruggezwaaid?
    @ Marit: zijn jullie al druk met de komende verhuizing? Heb je al een babykamer gekocht of wacht je daarmee tot na de verhuizing?

Hier gaat alles goed. Heb alleen veel last van mijn onderrug. Heb eigenlijk nooit rugpijn, dus sta hier een beetje van te kijken. Hebben jullie hier ook last van (gehad)?

Groetjes Simba

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he marit ik heb sinds vandaag ook last van mijn rug. gister wel de was gevouwen. was een flinke stapel. denk dat het daar door komt.. ook wel hoofdpijn laatste tijd

8. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @simba: Gaat best aardig op het moment. De moeheid neemt IETS af.... (afkloppen). Verder wat last van obstipatie maar voor de rest gaat alles prima. Ik ben benieuwd naar de echo die ik volgende week dinsdag krijg. Ben toch wel heel benieuwd wat het gaat worden! Jullie zijn straks de enigen die het weten, verder houden we het geheim (zeggen ook tegen iedereen dat we het niet weten, dan zeuren ze er ook niet over door).

@all: Dromen jullie ook zo vaak?, en dan vooral van die rare dromen die je echt niet kunt verklaren.....

@marit en simba :pijn in m'n rug heb ik ook heel erg. Dan probeer ik op mijn rug te slapen maar dan staat m'n buik zo gespannen en is dus ook geen prettig gevoel.

@marit: veel plezier bij de verloskundige!

@jody: Heel erg leuk die tekening op de muur! Knap dat je dat kan hoor.

Zaterdag gaan we naar een babyzaak in Kesteren. Kijken voor allerlei spullen... Heb m'n man gevraagd de kofferbak van de auto HELEMAAL leeg te maken ;) ;)

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    dieseltje ik droom vreselijk elke nacht. nare dromen. over reuze krokedillen, dat ik speel in slechte B films. Vannacht was helemaal naar, droomde dat mijn beste vriendin werd verkracht in Israel. Ze is nu op reis met haar man.

heerlijk shoppen dieseltje. alvast veel plezier.

10. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Dat is ook een nare droom mj, vreselijk!
    Ik droom de laatste tijd veel over familie..... Maar niet echt leuk, ze liggen allemaal op sterven of ze zijn al dood... Heel erg naar, ik word dan ook badend in het zweet wakker......

11. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @MJ: Hopelijk zijn dromen bedrog :confused: Bah wat een nare dromen.

@Dieseltje: Ik droomde ook heel veel, altijd van die vreemde dingen die niet kunnen kloppen. Nu is dat gelukkig een heel stuk minder. En die tekening is niet zo moeilijk hoor. Eigenlijk gewoon overtrekken en inkleuren :p

@Simba: Hebben jullie een bad thuis (of misschien bij je ouders) of een zonnebank? Warmte doet goed voor je rugpijn.(geloof dat van een herniapatiënt) ;) Lekker ontspannen in de hitte van water of zonnebank brengt de spieren tot rust die nu harder moeten werken. En als je op je stoel zit, regelmatig je bekken ff kantelen. (Van voor naar achteren) dit wil ook nog wel eens helpen om de druk eraf te halen.

@Moon: Jij begint nu ook al te merken dat je lichaam het niet meer zo goed aankan he? 8) Je wilt vanalles nog doen, maar wordt er iedere keer weer door lichaam terug geroepen....Hahaha ik herken dit... Kan voor mijn gevoel gewoon nog alles doen, alleen zegt m'n lijf daarna: Nanananana, stop er nu maar mee, dit was toch te veel :rolleyes:

@Maritt: Hoe laat moet je naar de vk? Of ben je al geweest? Hoe was het?

Ik hoop echt dat de kleine in november komt, maar ze zal wel wachten tot sinterklaas (denk ik) zo'n gevoel krijg ik er nu bij..... Maar dat zien we tegen die tijd wel hoor. Het gaat snel, maar laat het nog maar ff duren :)

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ diesel

Hihi ja droom ook de meest gekke dingen.
    Maar heel vaak over sex :oops:

@ jody

Ja begin het echt te merken.
    Ook heb ik sávonds last van m'n knieen denk door het gewicht dat er bij komt.

@ all

Heb nieuwe buik fotootjes zal ze er even in zetten.

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    dat is een flinke buik moon

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja hij begint echt dik te worden.
    M'n moeder en oma zeggen steeds dat ik wel 6 maanden lijk hihi.

Was net boodschappen wezen doen kom ik thuis en manlief de wasmachine aangedaan met roze, blauw en wit :confused: heeft ie al x eerder gedaan en al m'n witte ondergoed zag/zit er niet mooi wit meer uit :( :evil:

15. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @moon

Mooie buikfoto hoor! dat ziet er al goed uit :D
    Nou ook fijn van je was...daarom zet ik hem altijd zelf aan vindt ik toch een prettiger idee ;)

@Mj en dieseltje

Dromen? praat me er niet van heb ze elke nacht zowat en idd veel over familie en vrienden :confused: :confused:
    Maar dan ook de meest ergste dromen komen dan voorbij bakkes.....

@jody

Ziet erg goed uit hoor die muurtekening erg leuk :thumup:

Zal hier vandaag wel weer een relax dagje worden heb heel erg last van mijn bekken kan bij tijden amper lopen AUW AUW....hoop dat het wel gaat afzakken :rolleyes:
    Verder voel ik veel plopjes en gerommel in mijn buik denk dat de beebs zich wel goed vermaken.
    En nog een paar daagjes dan lekker het kamertje ophalen WOEHOEEEE :) :)

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kreeftje

Hmz ja ik ook hoor.
    Maar hij wilde me even helpen haha.
    Had ook opgeruimd en schoon gemaakt :D'
    Anders de sokken en ondergoed maar in de biotex dan word het wel weer wit ;)

Balen dat je zo'n last het van je bekken.

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    gelukkig zaten er nog geen schattige babypakjes in moon ;)
    mijn vriend doet altijd de was bij ons.

18. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @moon

Biotex wil idd wel eens helpen succes ermee ;)

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi ja dan baalde je helemaal als een stekker.
    Maar vind het niet mooi staan een licht roze onderbroek haha.

Lekker joh!
    Hier doet ie het nooit.. de eerste x was toen ik in het ziekenhuis lag

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    dat is ook ongeveer het enige hoor, en af en toe stfzuigen en opruimen. maar verder? ;)

Deel Deze Pagina