En weer een nieuwe dag. Ben voor de verandering aan het werk, is alweer een week geleden. Maar kort dagje, vandaag is het feest op het kdv, zomerfeest met poffertjes, draaimolen enzo. Gezellig ! van 16.00 - 18.00 uur. MJ,ik denk dat mijn afspraak morgen niet doorgaat, als je naar het strand gaat kom ik ook hoor !
welk strand wil je gaan esther? vind het eigenlijk wel spannend. mijn meiden slapen wel tot 11 uur, dus kan pas om 12 uur op het strand zijn op zijn vroegst.
Hmm en Tijn slaapt weer tussen 12 en 14 Word besteen uitdaging dus...... Kan wel zeggen sla een keertje over, maar dan heeft niemand op het strand een lekkere middag denk ik En het strand zou mij niet uitmaken, rij overal heen hoor.
oei lastig. even denken hoor. 14 uur is ook weer zo laat he. wat denk jij? ik ga altijd het liefst naar zandvoort. kan wendy ook morgen?
Ja ik ook.... en in de auto slapen ze niet? Ik kan Tijn om 9 uur in de auto doen, hopen dat ie dan gaat slapen. En dan ben ik er rond half 10 / 10 uur ( ligt eraan waar) En dan red ie het wel tot een uurtje of 13 / 13.30 denk ik. En dan is het ook wel mooi geweest misschien.
ja maar dan slapen ze maar 30 min.ze zijn altijd al om 6 uur wakker en willen dan om een uur of 9.30 weer slapen. de rest van de dag hoeven ze dan niet meer te slapen. ben bang dat ze erg gaan zeuren anders. op de creche doen ze het soms niet, maar dan vallen ze tijdens de lunch aan tafel in slaap, vind ik ook zo sneu. anders doen we het een ander keertje, maakt ook niks uit. ga ik mrg wel naar het buiten zwembad op de fiets
Oke, ja dat word inderdaad misschien beetje lastig dan. Wel jammer, had het wel leuk gevonden om jullie te zien.
ja ik ook eigenlijk. en tijn om 10 uur in bes stoppen lukt niet he? dan lunchen/picknicken we op het strand.
Ja lukt misschien wel, ( of half 10) maar weet niet hoe laat hij wakker is dan. Dat moeten we anders morgen bekijken......
vind donderdag al zo ongezellige dag, is mijn enige vrije dag, maar niemand anders is vrij dan, behalve jij
Weet je wat ik doe, ik probeer Tijn laat op bed te leggen. En dan om 11 uur ofzo de deur uit te gaan. En dan zie ik het wel wanneer hij het zat word. Idee?
ok, dus we gaan afspreken? zandvoort? uur of 12? wat vind tijn lekker? heb jij een parasol toevallig? gezellig
Waar parkeren??? Ben nog niet eerder zelf naar Zandvoort geweest, dus weet niet waar het makkelijkste is. Ik heb zo'n kleine die zal ik meenemen. Heb je anders je mobiele nr even in een PB, dan kunnen we sms=en als het anders loopt. Tijn vind een hoop lekker hoor.... en jouw meiden? Wil je zelf dingen meenemen of terras opgaan?
kan beide, maar neem ook wel zelf mee. parkeren, eeeuhh ik ga ervanuit dat het niet heel belachelijk druk is.. is dat naief?? je kan op straat parkeren, beter en goedkoper dan in de garage denk ik. heb je al gepbt, niet ontvangen? stuur mij jouw mobiel ook even als je wilt
Ja je hebt toch zo'n lange weg, naar het circuit toe, daar zijn veel plekken toch? Of is dat nog bloemendaal? Inmiddels mijn nummer gesmst. Ben je vanavond anders ff op MSN? Heb jou erin toch?
nee heb geen computer thuis. kan alleen op mijn werk internetten.. ja idd bij het circuit bij NH hotel daarzo.
esther, ik vertel net enthousiast op mijn werk over zandvoort, maar hier zeggen ze dat het echt overvol is, zeker als we pas na 11 uur gaan.. is het wel slim. denk dat het miscshien niet verstandig is eigenlijk, dan hebben we echt nooit geen parkeerplek, wat denk jij?