Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katrien Duck

    Katrien Duck Fanatiek lid

    15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Patje; wat klote zeg! Ik zou inderdaad eens verder kijken. Het ziekenhuis zei bij mij ook altijd dat een ei 36 uur na de pregnyl sprong, maar bij mij is heel duidelijk bewezen dat het veel korter is. Volg je gevoel!

    Maar nu lekker even van de zomer genieten, even bijtanken en daarna er weer met frisse moed tegenaan!

    Dikke knuffel!
     
  2. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ patje

    Kut zeg!
    Bij mij sprong het ei ook eerder dan 36 uur hoor met de pregnyl..
    Je moet doen wat jij denkt het beste is.

    @ slapen

    Hier al 2 nachten dat ze niet wil slapen.
    En bij ons ligt.
    Maar dat is van de warmte.
     
  3. Simba

    Simba Fanatiek lid

    21 jun 2006
    1.127
    19
    38
    @ Moon: wat fijn dat de echo goed was! Kan je het al een beetje geloven??
    @ Patje: echt heel erg balen! Ik zou zelf, denk ik, wel eens bij een ander ziekenhuis gaan informeren. Je kan altijd nog beslissen bij welk ziekenhuis je verder gaat met de behandeling.


    Wat een warmte he? Ik heb nog nooit zulke dikke voeten gehad, haha. Thijmen speelt met het badje en mama zit er naast... met haar voeten erin! Verder is met beeb alles goed, al aan het indalen!
     
  4. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Patje: bah wat een rot nieuws weer. Sterkte! Misschien even maandje rust en dan met nieuwe frisse moed weer beginnen.

    Moon: gefeliciteerd meid met je goede echo :)
     
  5. bengel

    bengel Niet meer actief

    hoi meiden

    tijdje wel meegelezen niets geschreven
    ten eerste; patje...mezelf kennende zal ik de discussie eerst aangaan met zhuis over het ei missen. Dat jij dat gevoel heb enz enz. Adhv wat daaruit komt zal ik dan een keuze kunnen maken w.b.zhuis. Veel sterkte meis, ik weet nog steeds hoe zoiets voelt!

    Moon: jij gefeliciteerd met echo...1e zucht van verlichting of niet??

    Essie: wow lekker in zee, wij wonen een eind uit de richting, dus dat zit er nog effe niet in...

    @ all: alles goed hier: erg druk op mijn werk (hopelijk krijg ik eencollega, want t is niet te doen met 8 u per week minder en meer werk dan toen i nog 8 uur meer werkte)
    Finn is superrrr..heeft wel last van de hitte: bultjes en slechter slapen, maar verder toppie. Vorige week wezen zwemmen met hem, 1 uurtje is lang genoeg om een hele dag in coma te liggen,
    Ga nu, moet douchen zo bbq op werk tim, daarna bij buuf een feesie, is 50 geworden..druk dus.

    gr daan

    ps. cindy, sorry, jij ook nog sterkte met 'revalideren'kan me voorstellen dat zo'n gebitje raar voelt..
     
  6. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja ben erg opgelucht.
    Heb de echo in m'n album gezet.. nu ga ik weer voel me zo duizelig ook steeds :(
     
  7. M28

    M28 Fanatiek lid

    20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    he meiden, allemaal een goed weekend gehad?
    wat een rust hier.
    ik moet nog 2.5 weken en dan vakantie... wat zijn die laatste loodjes zwaar
     
  8. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Hoi dames

    Hier even een berichtje van mij. Ik heb al een tijdje niet gereageerd, ik lees af en toe wel mee hoor.

    Maarre.. ik was op een gegeven ogenblik wel heel erg verslaafd aan zp, zat de hele tijd achter de computer en volgens mij werd Sasha alleen maar chagarijniger daardoor.

    Op de vakantie was het zo goed gegaan, dat ik zoiets had van, laat maar eventjes. Op vakantie hebben we ook slecht bericht gehad. Een collega van Kris heeft een dodelijk ongeluk gehad, dat heeft me wel even met de neus op de feiten gedrukt, dat het leven iets te kort is. Dus ben lekker van Kris en Sasha aan het genieten.

    Soms ook als ik die verhalen hier las (niet alleen dit topic hoor) voelde ik me gewoon superonzeker als moeder zijn. Dus vandaar dat ik even aan het ´minderen´ ben.

    Met Sasha gaat alles supergoed. Nog wel opstandig. Vooral als ze haar zin niet krijgt, gaat ze echt hard schreeuwen. Gooit ze zich achterover of gaat ze met haar hoofd tegen de verwarming of grond aan beuken. Gek kind. Ze slaapt sinds 2 dagen op d´r eigen kamer, dus dat zijn we ook aan het oefenen. Voor zowel mama als Sasha. Lopen gaat ook supergoed, alsof ze nooit anders gedaan heeft. Draaien, stoppen en verder lopen, opstaan vanuit zitten, klimmen overal op. Echt superstoer!

    Ik reageer een andere keer wel op de berichten hierzo. Moon, echt supertof van je goede echo!


    Enne over die BBQ, ik wil die ook wel organiseren, heb een supergrote tuin en ik woon het centraalste van iedereen geloof ik, hihi. Nou ik hoor het wel, kussss!
     
  9. Cindy31

    Cindy31 Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Grr, ik krijg echt nooit een email dat hier gepost is!!!
    Vind dat best vervelend.

    Wen, ik zit er ook een stuk minder achter hoor.
    Vind het zielig voor Jenna als ik steeds achter de laptop zit.

    Doe het meestal als ze in bed ligt, of als ze even in de box zit.
    Maar ik zou het nog minder moeten doen.

    Wat erg van die collega.

    Voor de rest is het erg warm, wel al iets koeler.

    Jenna wilt het avondeten selluf doen, wat wel rare taferelen kan opleveren.
    Zelflopen doet ze nog steeds niet.
    Ze zegt wel steeds meer woordjes.

    Jenna zweet altijd heel erg.
    Als ze geslapen heeft is ze altijd helemaal nat.
    Ze ligt alleen met een luier in de slaapzak.

    Groetjes Cindy
     
  10. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Ja dat zelluf doen ken ik haha.
    Sasha ligt in een luier en een mouwloos rompertje. Geen slaapzak (Maar daar sliep ze sowieso niet in)

    Ja schattig hé dat praten, dat doet Sasha nu ook steeds meer, da(dag) daa(daar) papa en mama natuurlijk, nijn (vooral tegen de hond van de buren haha) etuh, hap, aai. Het is echt mijn moppie. Ze gaat me ook steeds meer verstaan, zitten, liggen, staan, happen, zwaaien, draaien. Ik vind dit echt een coole leeftijd! (zelf vind ik het veel leuker dat baby hihi)

    Abboneer op dit onderwerp: Bovenaan staat onderwerp tools, abboneer op dit onderwerp, dan krijg je wat te zien en dan ok ofzoiets geloof ik. Dan krijg je bericht.

    Ook al heb je een bericht geplaatst in een topic, moet je alsnog dit doen, wil je bericht krijgen, echt irritant!
     
  11. M28

    M28 Fanatiek lid

    20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    he wendy, heel begrijpelijk. dat is ook de reden dat ik thuis niet perse een computer/internet hoef. het is idd best verslavend en thuis wil ik 100% euuh 99% voor mijn meiden zijn.. dus dan maar tijden mijn werk ;) bevalt me uitstekend.
    Maar ik mis je wel hoor..

    dat opstandige/zelfstandige herken ik ontzettend. vooral zelf eten en anders heel boos worden.. Soms heb ik gewoon geen zin in geklieder, maar ze willen echt alleen maar zelf eten.

    En van de week maantje, ze wou perse haar poppebuggy mee toen ik naar mijn tante wou gaan. dat mocht niet van mij, en kwaad dat ze werd, ging ze op de grond liggen kwaad zijn.. oooohh echt niet.. zie je het al voor je in de supermarkt.. ik vind deze leeftijd erug leuk, maar ook wle lastig hoor.. ze zijn zo hun grensen aan het verkennen.. steeds maar opnieuw op de salontafel klimmen enzo.. en luisteren ho maar.. nog tips iemans???
     
  12. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    M, ik herken het helemaal! Kris en ik waren 2 weken geleden in de supermarkt. Zij in het karretje. Kreeg ze ook dr zin niet (achteraf had ze ook wel een beetje honger hoor) nou, ze zet me daar toch een strot op joh, ik SCHAAMDE ME KAPOT! Echt erg.

    Buitenshuis weet ik niet hoe ik ermee om moet gaan. Maar thuis, ik ga op ooghoogte zitten, ik zeg NEE en waarom niet en ik zeg erbij dat het de laatste waarschuwing is. Doet ze het nog steeds, dan pak ik haar op en ik zet d´r op d´r kont ver van me vandaan. En negeer d´r dan. En ik moet zeggen dat dat wel werkt. Maar waarschijnlijk heeft ze door, dat buitenshuis ik haar moeilijk ergens in de supermarkt kan neerzetten. Want ik probeer haar dan wel stil te houden, omdat ik het vreselijk vind, gillende kinderen in de supermarkt.

    Bij mijn ouders is het ook wel irritant. Dan zeg ik wat en dan zegt mijn vader, ach laat haar maar. Heb laatst ook woorden gehad met mijn vader. Ik doe het zo en niet anders. Ze moet gewoon ´luisteren´
     
  13. M28

    M28 Fanatiek lid

    20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    ja het is wat met die meiden.. en dan zie je soms andere ouders kijken, maar ik ben echt ervan overtuigd dat het ook aan het kind ligt en niet alles in de opvoeding zit, toch?
    en bij mijn meiden maakt alles weinig indruk. op ed gang zetten, met deur dicht doen is het enige wat enigzins werkt... pffffff vermoeiend soms en ze doen ook alles na van elkaar... maar ja vind pittige kindjes toch ook wel erg leuk
     
  14. Esthertje80

    Esthertje80 Fanatiek lid

    13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    He wen, leuk van je te horen.... lang geleden.
    Goed dat het zo goed gaat met Sasha!

    Cindy, hoe is het met je tandjes, ben je al een beetje gewend?

    Nou hier is het staan en lopen aan de handen helemaal uitgevonden, zitten is niet meer favoriet.
    Geweldig vind ik het. Vooral als ik dat trotse koppie dan zie stralen.
    Sinds eergisteren loopt ie ook een beetje langs de tafel enzo.
    Hij kan ook lopen/rijden op de loopauto die hij van ons gekregen heeft, heel stoer gezicht.

    Verder ben ik blij dat het wat koeler is. Dat geplak in bed... bah!

    Wen gaan we die maandag nog afspreken met shaar?
     
  15. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Wat goed van Tijn zeg!

    Ja ik vind het goed, maar ik heb vooralsnog geen auto. Misschien als het mooi weer is, dat Kris met de motor naar het werk gaan. Maar dat is alleen als het mooi weer is.
     
  16. Esthertje80

    Esthertje80 Fanatiek lid

    13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    oke we zien het wel even....komt vast wel goed.
     
  17. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Wow wat is het rustig zeg! Er is een hele dag niets geschreven hierzo!

    Iemand nog dat van Michael Jackson gezien gisteravond? Vond het wel indrukwekkend, vooral toen zijn dochtertje ging praten, toen heb ik even een traantje gelaten. Stom hé?
     
  18. Cindy31

    Cindy31 Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Is inderdaad erg rustig hier.
    Wen heb ook een traantje gelaten toen zijn dochtertje sprak.

    Ik denk dat ik volgend jaar een brug met kronen laat plaatsen.
    Maar dat is volgenmij best duur, dus even helemaal uitzoeken.

    Nog 2 maanden en dan gaan we lekker een weekje naar Port Zelande, heerlijk.
     
  19. M28

    M28 Fanatiek lid

    20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    oja hier meer dan 1 traantje.
    he meiden wat voor zomerschoenen dragen jullie meiden??
    tips? teva vind ik lelijk eerlijk gezegd, maar zijn wel goed he?
     
  20. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Teva ken ik helemaal niet hihi.

    Sasha draagt hierzo villa happ schoenen. Klavertje 4 ofzo? Maar ze is op het moment even schoenloos, kwam er net achter dat ze er weer eens uitgegroeid is. Echt irritant! Had eerst schoenen gekocht maatje 18, 2 weken aangehad. Nu schoenen maat 19, na 5 weken ook weer uitgegroeid. (en ik had ze toch echt ruim genomen)

    Nu maar weer op zoek naar andere schoenen. Vond die van oxxy ofzoiets wel leuk.
     

Deel Deze Pagina