@mj Veel Succes bij de VK. @moon Fin dat het allemaal bijna aangeschaft is Wij gaan hier eerst de babykamer even inrichten en dan kan ik ook verder gaan shoppen JIPPIEEEE vindt het zooo leuk alles bijelkaar kopen een heerlijk gevoel geeft dat, Ben erg benieuwd naar je schilderij By the way: wanneer wassen jullie de babykleertjs uit?
Hihi kben ook benieuwd hoe ie gaat worden Ga straks tekenen denk ik... nu ben ik alleen thuis dus lekker rustig en geen mensen die op m'n vingers kijken anders dan word ik zenuwachtig hahaha. euhmmmm ik denk rond week 32 ofzo... is toch zonde om al eerder te doen dan moet je het later weer doen denk ik...
Ja dan kun je het beste alleen zijn idd Ik denk dat ik ze ook om die tijd ga uitwassen vindt het ook sonde dat ze dan zo lang moeten liggen. Veel plezier met tekenen....................
Hier het begin http://kleinukkepukkie.beebiesite.nl/final/fotoalbum/fotos/nl/groot/33908-1646991.jpg http://kleinukkepukkie.beebiesite.nl/final/fotoalbum/fotos/nl/groot/33908-1646992.jpg
he moon wat ben jij creatief bezig! word heel mooi en het is nog extra leuk want je hebt 'm zelf gemaakt
@moon: Leuk hoor! Ziet er ook heel creatief uit! Hoe heb je ze zo strak op het doek gekregen? Zelf gedaan? @MJ: Succes (en veel plezier) bij de vk!
De voorbereidingen voor de kamertjes zijn goed meiden! ben benieuwd naar ieders eindresultaat Wat zullen we strax genieten als onze beebs tevreden en voldaan in hun eigen kamertje liggen zwijmel er nu al helemaal bij weg \/
Hoi meiden, Ben even een tijdje afwezig geweest ivm het vele klussen (ja, nu op een andere manier ) hier in huis! Dinsdag hebben we de 12 weken echo gehad en combinatietest, alles is prima! Wat een geruststelling! Ik heb al veel mooie kamertjes voorbij zien komen hier, super! Wat ik mij afvroeg he, wanneer hebben jullie de kamer, kinderewagen etc. besteld? En waarom hebben jullie voor een bep. merk kinderwagen gekozen? Onze voorkeur gaat nu uit naar de Quinny Freestyle 3XL, omdat deze een stuk stabieler is dan de anderen uit de serie. Maar ben ook wel benieuwd naar jullie ervaringen enzo.....
@marjo Leuk he dat klussen? Wij hebben het kamertje besteld toen ik 12 a 13 wkn was, er was toch een lange levertijd achteraf bleek dat de kamer wel eerder kon komen en we halen hem dus morgen op JIPPIEEEEEEE. Nou ja goed dan hebben we hem in ieder geval en is het mooi op tijd klaar kan ik daarna alles op mijn gemak en rustig verder aanschaffen en inrichten Wat betreft de kinderwagen wij hebben de happy baby spider twin tsja waarom? nou ja moet ten eerste al een 2ling wagen hebben en ik vondt deze op marktplaats voor een spot prijsje we zijn wezen kijken en het was voor ons ''de'' wagen hij is comfortabel en ik heb de beebs mooi naats elkaar Hij staat hier nu op zolder en wij zijn er onwijs blij mee. Tsja we moesten ook overwegen wordt het een nieuwe kinderwagen of een nieuw kamertje financieel gezien konden we het gewoon niet doen om alles nieuw te kopen een goede mooie tweeling wagen kost ook nog al wat als het al een nieuwe was geworden waren voor een koelstra gegaan. Nou en zoals je in mijn album kunt zien deze wagen die we nu hebben is gewoon nog als nieuw! er zit geen krasje en geen vuiltje op
Heb net even in je album gekeken meis, en idd wat een mooie duo-wagen zeg! Ook helemaal mijn kleur, super en hij lijkt echt als nieuw! Ik kan me indenken dat het allemaal wel heel duur wordt als je het nieuw zal kopen. Helemaal met een tweeling! Ik vind de prijzen voor 1 kindje al behoorlijk oplopen. Mooi kamertje ook! Wij zitten nog te twijfelen tussen een kamertje van MP, Ikea, of babypark. Op zich dachten we dat we eruit waren (hadden een mooie gezien bij babypark) maar dinsdagmi. zijn we ff bij Ikea geweest en jeetje wat scheelt dat zeg! Je kunt het zelf met assecoires enzo natuurlijk helemaal naar eigen smaak aankleden en 'oppimpen' Ik twijfel zo... Pfff, zometeen maken we nog een ritje richting babypark en babysjop om de kinderwagens te vergelijken en nog es uit te proberen. Wil het liefst deze wk de boel nog bestellen (ivm onze vakantie..) MJ: moest jij vandaag naar de VK? Veel succes!
@marjo Ja alles is prijzig op het moment en bij ikea kun je ook goed terrecht, dat zouden wij eerst ook doen...maar omdat we de kinderwagen al heel goedkoop konden krijgen hebben we gezegd nou dan doen we gewoon een nieuwe babykamer. En morgen mogen we hem halen heb er helemaal zin in YES YES YES dat wordt het weekend lekker inrichten Veel succes meid met uitzoeken jullie komen er vast wel uit. @mj succes vandaag!
@ marjo Fijn dat alles goed was Ehm kamertje hebben we nog niet besteld die bestellen we 16 aug en de wagen hebben we paar weken terug besteld. Maar die laten we pas leveren begin november. We hebben gekozen voor de Quinny buzz maar wilde eerst de Quinny speedi sx maar dat ding ging marco mee rijden en rolde zo op z'n zijkant toen ie de bocht om stuurde. Dus vonden we totaal niet veilig en de Quinny buzz is stabieler en handiger. @ kreeftje Haha veel plezier dit weekend maar denk dat dat wel gaat lukken he @ all Gister avond was lachen. De hond lag op m'n schoot tegen m'n buik aan en de kleine was al druk bezig. Maar blijkbaar vond hij/zij het niet goed dat Feye daar lag dus kwamen een paar trappen die kant op. Feye voelde er niks van maar dat komt nog wel
Moon wacht maar als de kleine wat groter is! Wij kiezen hier helemaal niet voor een driewieler. Wij gaan voor de Mutsy 4 rider, lekker stabiel op 4 wielen. Lijkt ons fijner om te wandelen met de honden. En aangezien we geen kleine jongens hebben, die misschien wel eens tegen de wagen kunnen springen, vandaar geen 3 wieler. Marjo wat fijn dat alles goed was. Volgende week woensdag hebben wij de 2de echo, spannend. Hoop dat frummel lekker gegroeid is en het hartje nog steeds klopt. Maar mag jij je haren verven als je zwanger bent? Mijn broer gaat deze maand trouwen en ik wil wat met mijn haren gaan doen, dus vandaar de vraag over haren verven. Groetjes Cindy
@ cindy Hmz ja dan schud je alle kanten op Onze hond is klein dus die krijgt de kinderwagen niet om Spannend hoor! Ben je al beetje zenuwachtig?
Als ik er aan denk ben ik wel zenuwachtig, maar voor de rest ben ik er rustig onder. Mijn gevoel zegt dat het goed zit. Ben ook iedere dag misselijk en last van mijn borsten. Soms wat krampjes. Wat ik wel raar vind is dat ik last heb van maagpijn. Begin zelfs al een buikje te krijgen. Vind het zo spannend allemaal.
@cindy Haar verven mag wel gewoon hoor, alleen doe het niet te vaak. @moon Ik vermaak me het weekend echt wel Morgen avond ga ik nog even naar een zomerfeest op een camping in lwarden mijn broertje moet daar zingen wel even gezellig, gelukkig kan ik daar zitten en ga ik in eigen auto blijf ik mooi mijn eigen baas Merk nu ook wel dat mijn buik toch al wat in de weg gaat zitten hoor, ben benieuwd hoe het nog verder zal gaan groeien..... Al wat van mj gehoord???? die moest toch naar de vk?