Shaar: Fijne vakantie meid, en geniet ervan MJ: Super dat alles goed was bij de VK! Je baarmoeder is zeker groter omdat het er 2 zijn, of niet? Kreeftje: mmm, lekker een vettige snack op zn tijd! Veel plezier met het kamertje vanmi.!
Zo nou hier vanmiddag flink doorgewerkt de meubeltjes staan inelkaar YES YES YES! het staat ook al op het goede plek, tsjong met 2 ledikantjes is het wel meteen vol hoor Morgen komen de foto;s want dan gaan we het met detail afmaken dus nog even geduld dan....het is voor ons al helemaal geweldig in ieder geval. ZO wij gaan strax nog ff weg mijn broertje moet vanaaf zingen , dus ik kom morgen wel weer met foto's
@Shaar, alweer met vakantie! Bofkont! Heel veel plezier en geniet ervan! @Kreeftje, we wachten met spanning op foto's!
Hoi allemaal! @ Marjo: fijn dat alles goed is! @ Cindy: ik had ook veel last van maagpijn in het begin. Het hoort er bij, maar leuk is het niet natuurlijk. @ Moon: leuk schilderijtje, zeg. Knap gedaan! @ Kreeftje: ben benieuwd naar de foto's van het kamertje... @ MJ: top dat alles oke was met je tweeling. @ Marit: succes met klussen... @ Shaartje: een fijne vakantie toegewenst! Hier is alles oke. Eindelijk mooi weer, en ook nog eens weekend! Lekker BBQ-en... Groetjes, Simba
Pff dat is toch wat van loopy.. eerst caruli en dan loopy. Ik vind maar niks maakt me wel beetje angstig.
Meiden de foto's van het kamertje volgen het weekend hoor wil het eerst even netjes opruimen Wat is het toch mooi als al die meubeltjes inelkaar staan en een plekkie hebben zoooooo lief en schattig strax onze 2 beebs erin heerlijk @moon Wat een naar bericht he bij de december mama's? ik probeer er maar niet teveel bij stil te staan dan kun je wel gek worden. Laten wij maar hopen op een mooie 20 weken echo [-o<
echt heel erg voor loopy! pffff ik hoop dat bij ons alles goed is...ik heb gelukkig al een pretecho gehad met 17 weken en ze zag geen gekke dingen. onze babykamer is binnen en staat in elkaar! ik moet alles nog een goed plekje geven...ik wacht wel met de aankleding van het bedje want anders word alles zo stoffig...ben helemaal blij! ik heb de babejou besteld maar dat duurd nog 5 weken maarja tijd zat!
Leuk he french alles in elkaar zetten en inrichten...hier staan de meubeltjes ook nu is het alleen nog de kamer aankleden. ZAl snel foto's maken ben ook wel benieuwd naar joun kamertje hoor
Wij hebben vandaag de bugaboo cameleon (antraciet-oranje) en de maxicosi black reflection besteld! Verder nog wat kleine dingen gekocht, erg leuk.
Goede morgen ladies, Wat een geweldig weer! Gelukkig nog tot maandag, en dan wordt het al weer minder Maar dit hebben we iig gehad, pakken ze ons niet meer af! @Kreeftje: Waar blijven de foto's ben benieuwd! @MJ: Fijn dat alles goed was op de controle met de beebs @Moon: Probeer zelf ook rustig te blijven met al die negatieve berichten..... (makkelijker gezegd dan gedaan hoor ) Bij ons blijft het goed gaan. De 20 wkn echo wordt er een om in te lijsten, ik weet het zeker! 8) @Dieseltje: hahaha hebben we bijna dezelfde wagen! Leuk is ie he? Wij hebben alleen antraciet-zand. En ook de black reflection.... Wanneer krijgen jullie de spulletjes? @French: Waar zijn jouw foto's van de meubeltjes,....Ben schieuwnierig... Hier is hubbie druk aan het klussen, de kast staat al bijna. Kan ik 'm van de week verven, en dan zijn we weer een stapje dichterbij het einde hahaha... Ga vandaag zelf bij mijn broertje kijken. Die heeft een huis gekocht in zeist.... Heel oud, moet veel aan gedaan worden. Ben benieuwd hoe het eruit ziet! En natuurlijk lekker genieten van het weer. Iedereen een fijne zondag!
Meiden wat een mooi weer! Ik heb alleen geen korte broek die ik aankan .... @jody: Das toevallig dat we bijna dezelfde combi hebben? Wij laten de pullen begin november komen, eerder staan ze in de weg. Wij gaan vandaag weer druk verder aan de babykamer! Pffff warm hoor.... Dinsdag onze echo, heel spannend!
goh wat een nare berichten allemaal zeg. gelukkig gaat het met carulli allemaal beter. Ik ben ook blij met mijn pretecho alles zag er toen goed uit. bah. probeer het eerlijk gezegd zo min mogelijk te lezen. egoistisch, maar al die zorgen zijn gewoon niet goed. shaar, veel te laat, maar fijne vakanntie. kreeftje maritt veel plezier met klussen.. ben benieuwd kreeftje. meiden, ben dit hele weekend bij mijn ouders, heerlijk er word gekookt. ze hebben een grote tuin. erg lekker. dus ik ga lekker naar buiten