Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    zo weekend bijna weer voorbij....

Dinsdag gaan we naar het gemeente huis voor geregistreerd partnerschhap en dan daarna naar het zhuis..ben weer erg benieuwd altijd spannend :rolleyes:
    Het gaat hier ook snel meiden lekker hoor iedereen aan het genieten.....TOPPIE

Het gaat hier verder geod alleen erge last van mijn rug en voeten en ik groei ook erg snel :confused: :confused:
    Het werk trek ik ook niet helemaal meer wordt erg moeizaam nu met name de lange diensten en de diensten waar alle bewoners uit bed moeten.
    Binnnekort ga ik met mijn baas om tafel want op deze manier hou ik het niet lang vol.

Leuk al die verhalen van de echo's. het is toch leuk die kleine dan te zien spartelen dat voelt toch goed als dat allemaal lekker gaat daarbinnen.
    ik akn niet wachten tot ik iets ga voelen ;)

2. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    ja, morgen voor de eerste keer. Toch wel spannend. Ze gaan zeker het hartje zoeken en bloeddruk meten ofzo?
    Nee, ik heb geen angelsound gekocht. Wel over gedacht... maar volgens mij wil ik dan steeds het hartje vinden en als ik het dan even niet kan vinden...... maar jou geeft het dus juist een gerust gevoel.

3. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Nee ik ook niet! Ben zo benieuwd. Het schijnt als plopjes te voelen? Moon heeft het al gevoeld!

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wil eigenlijk ook wel graag de angelsound.
    he shaar veel succes morgen

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    gadver, typte net even tweeling.nl in.. wat een ranzige site.

6. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ben erg benieuwd, heb nog niet iets van plopjes gevoeld ben ook benieuwd HOE dat voelt :rolleyes:

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    heb ook nog niks gevoeld lijkt me zo heerlijk.. mag pas 31 juli weer naar de verloskundige best lang wachten eigenlijk..wanneer doen jullie 3d echo

8. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ik heb wel een babysound... Leuk om te horen hoor!

Ik heb mijn baby ook nog niet gevoeld :( , maar hoop dat dat snel komt.

Wij doen de 3d echo met 30 weken.

9. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Joepie!
    Ik heb mijn beebje dit weekend voor het eerst gevoeld (denk ik :p )
    Idd net ofdat er een zeepbelletje in mijn buik knapte en daarna een gerommel onder in mijn buik. Maar niet het gerommel van mijn darmen, anders..... ;) Moeilijk te omschrijven hoor!
    Ik heb bewust geen babysound gekocht. Ik zou steeds in de stress schieten als ik het hartje niet zou horen. Als de vk al moeite heeft om het te vinden, dan moet ik er zeker niet aan beginnen! Zou mezelf alleen maar gek maken.
    Wij laten bij de 26 weken een 3/4d maken. Ben wel benieuwd. Eerst maar de 20 wkn echo afwachten en hopen dat alles goed is.

@Maritt: Veel succes bij de vk, geniet ervan, want het is zo voorbij!
    @Kreeftje: Veel succes Dinsdag, enne alvast gefeliciteerd :p
    @Shaartje: Veel succes in het ziekenhuis. Hopelijk een mooie echo van de beeb voor jou!

Lekker genieten dames! ;)

10. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik laat een 3d meken met 22 weken en dan weer met 32...ik neem een pakket van 2x ;)

voor de meiden die dalijk naar de vk gaan veel plezier!

11. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    We hebben de babykamer gekocht! Ik wilde deze altijd al maar hij kost 1800 euro nieuw..... dat vonden we veel te veel.... deze komt van marktplaats, echt een plaatje!
    Het is de kamer van de Kidsfactory: TEXT. Een commode, een bedje en een hele grote kast.

ik kan de foto's niet kopieren, maar zoek maar op: ''oerdegelijke kids'' op marktplaats

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hebben jullie ook zo zinin tomaten? tomaten is goed toch? kan ej onbeperkt eten toch?

hoe is het met moon?

13. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik ben verslaafd aan tomatensoep :)
    volgens mij mag je die gewoon eten maar natuurlijk geen kilo's

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ga denk ik shaar haar advies opvolgen en ook voor de visoliecapsules.. die 2x per week vis lukt mij niet.. straks even langs etos

15. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    ikzal van de week ook maar langs de etos, zal eens zien of er nog wat aanvulling bij kan.

Vandaag weer erg misselijk dacht dat het over was maar NO WAY alles is er net ook weer uit gegaan :pale: Hoop dat ik het ga volhuden strax op het werk heb een avonddienst......Probeer wel veel te drinken maar het eten lukt me nu even niet.
    neem wel wat extra fruit dan vandaag....morgen weer naar de gyn zal het er ook even over hebben want heb dit vaker dat ik echt geen hap door mijn keel krijg.

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    gadver kreeftje.. bij mij is de misselijkheid echt over.. probeer niet te vet te eten en kleine beedjes steeds niet in een keer grote hoeveelheden..

17. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    HJet ging net mis bij het eten van de boterhammen, voelde me al wat misselijk maar dacht da het door de trek kwam....helaas alles er uit. ben nu nog wat raar op de maag neem mijn brood wel mee dan probeer ik het nog wel op te kauwen en veel te drinken.

18. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Ik voel met je mee, Kreeftje! Ben nu bijna 10 weken en amper klachten...tot vannacht! Heb vannacht 5 maal overgegeven (om 01.00, 03.00, 05.00, 07.00 en 09.00 uur). Ben nu nog extreem beroerd, heb pas 1 glas appelsap en 1 beschuitje naar binnen weten te krijgen!

Hoop zo dat dit eenmalig is (buikgriepje, of iets verkeerds gegeten?), en niet dat dit dagelijks zo zal gaan... :cry:
    Baal ook enorm dat ik hierdoor niet kan werken vandaag (werk er pas 6 weken). Ik voel me zo'n watje...

Hoe is het met Moon, heb haar al een paar dagen niet meer online gezien!

Meiden met echo's vandaag: ik duim voor jullie dat alles goed is!

Groetjes Simba

19. bengel

bengel Niet meer actief

geheel mijn smaak dieseltje, beetje riviera maison (als dat je wat zegt, maar zoals dat kamertje is ongeveer mijn hele huis, alleen geen witte meubels, maar als ik nu zou kunnen betalen kwamen die er).

Zo'n kamertje zou ik ook willen...waar zit die winkel eigenlijk? Want ik ken alleen babypark en babydump en kidsroom...

(sorry breek als zwangerwannabee in op jullie verhalen)

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hier is ikkie weer.
    Alles is goed met mij ''ons'''.
    Heerlijk genoten van de vakantie.
    Leuke dingen gekocht voor de kleine... boxkleed, boxpakje, truitje, zo'n ding dat de speen niet kwijt raakt en speelgoed.

Ouders hadden boven geschilderd dat moest nog altijd gebeuren was nooit verder gekomen dat m'n oranje muur op de baby kamer.
    Dus alles is af ook baby kamer moet nog 1 gordijn opgehangen worden.
    Nu wachten tot 16 aug dan bestellen we het kamertje en als het goed is is ie een week later in huis :)

@ mj

Jammie tomaten kan ik ook heel veel van op nu.

@ jody

Gaaf he om het te voelen.
    Hier is het soms net of ie aan het voetballen is :)

@ kreeftje

Heb je niks voor de misselijkheid?

Deel Deze Pagina