Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Hey girls!

Dat is toevallig French, ik ben steeds zo druk in het huis maar dacht moet toch even snel gluren hier! Lief dat je aan me denkt!

Vervelend al die nare verhalen! Heel erg voor die meiden. Ik volg het december topic eigenlijk niet meer, zal zo eens kijken.

Hier goed nieuws: ik was ook zenuwachtig voor de 20 weken echo. Heel de nacht niet geslapen zo zenuwachtig. Vanochtend geweest en alles is goed! (zoals het er nu naar uitziet natuurlijk). phhhh... opgelucht en super blij joh!

@Kreeftje, mooi kamertje. Je bent er vlot bij! (of ik zo laat...?)
    @French, ben ook benieuwd naar jullie kamer
    @Moon, ''t was zeker wel fantastisch gisterenavond?
    @MJ, lekker gerelaxed bij je ouders?

2. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    ZWANGEREN

Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan)- BV - Meisje

Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - ?

Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - ?

Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - ?

French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje

Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 31 December 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - ?

Annika: 21j - 2de kindje - 11 januari 2008 - thuisbevalling? - FV - ?

MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes

Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - ?

Marjo83: 23j - 1ste kindje 1* - 13 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ?

Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV eerste weken - ?

Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 17 maart 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV - ?

Corina: 25j - 1ste kindje - 2 april 2008 - ziekenhuisbevalling - FV

Echo's & Onderzoeken

Aug:
    Cindy: 8 augustus termijn echo
    Kreeftje1984: 14 aug pretecho
    Moon85: 15aug 20weken echo 14:00
    Jody: 22 aug. pretecho
    Mj: 29 aug 20 weken echo

Sep:
    Moon85: 10 sep controle gyn 8:40

Moon denkt: Jody m Klopt :D Dieseltje j, French j,(fout) Moon m, Marit m, Kreeftje m&m, MJ j fout&m, goed, Shaartje m, Simba m,Cindy j Marjo m

Meiden: 4
    Jongens:
    Verrassing:

3. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Dieseltje, hoe ging het bij jou vandaag?

4. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Thanxx voor de complimentjes meiden op de babykamer wij zijn ook erg trots op ons werk :)

Jaaaaa daar was maritt alweer :D :D

@maritt

De reden dat wij de kamer zo vroeg klaar hebben is omdat ik nu nog aardig mobiel ben en ik wou toch ook mijn deel bijdragen aan de kamer nu kunnen we de rest van de benodigde dingetjes rustig aanschaffen ;) ;)

Het kamertje zat eerst nog al een lange levertijd op maar we kregen een telefoontje dat hij er toch eerder was en tsja dan begint het wel te kriebelen hoor......Maar nu het klaar is zijn we ook wel erg blij kunnen we nu gewoon op alle gemak de rest aanschaffen.

Lukt het allemaal wat in jullie huisje?

Meiden houden jullie het nog uit met de warmte?

@mj

Al lekker geshopt voor je meiden?
    Nog een weekje en dan hopen wij het ook te weten JIPPIEEEE ;)

@moon

4 uur alweer aan het werk dan was je er zeker vroeg bij :confused:

@french

Ben beniuewd naar foto's hoor :rolleyes:

@dieseltje

Hoe ging het bij jou allemaal vandaag?

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marit

Fijn dat de 20weken echo goed was :D
    Weten jullie ook al wat het is of dat niet?

Ja was het zkr... alleen jammer van de 1-1 .. ik zei al tegen marco later met z'n 3tjes naar feye 8)

@ all

Was trouwens vandaag naar oogarts geweest.
    Moest vanwege m'n diabetes bij 20weken zwanger.
    Zat klein bloedinkje :( hopelijk is het de volgende x weg.
    Had het al een x eerder gehad en was het weer weg gegaan.
    Hij zegt dat het heel normaal is bij diabetes maar ik vind het maar niks.

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kreeftje

Hihi elke dag...
    Maar hebben wel besloten dat ik s'middags per oktober ga stoppen.
    En alleen nog in de nacht... dan ben ik lekker de hele dag vrij.

7. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ja dat is wel lekker idd..dan heb je lekker de hele dag en vooral fijn als strax de kleine er is ;)
    Wanneer hadden jullie de echo ook alweer?
    Wat balen van je oog zeg maar zo'n bloedinkje houdt toch meestal ook vanzelf wel weer op of heb ik dat altijd verkeerd begrepen? :rolleyes:

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Wij 15 aug das volgende week woensdag.

Ja het houdt wel weer op.
    Maar 2 neven van me die zien er door niet meer goed en dan schrik je elke x weer als je het zelf ook hebt.

9. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Spannend wij hebben 14 aug de pretecho en dan de 17e weer naar de gyn ben erg benieuwd wel spannend allemaal :rolleyes:

hoop voor jou ook dat het over gaat meid, tuurlijk schrik je dan als het bij jou ook voorkomt, hoop dat joun zicht goed zal blijven.

10. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Poeh wat is het warm.

Woensdag hebben we alweer de 2de echo.
    Hoop dat alles goed is, begin weer langzaan zenuwachtig te worden.

Hoop dat Frummel gegroeid is en het hartje nog steeds klopt.

Duimen jullie voor mij?

Groetjes Cindy

11. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Wat vreselijk voor loopy en caruli... Daar zijn echt geen woorden voor......

@ moon: wat naar van je oog.... Hoop dat het snel weer overgaat!
    @cindy: Tuurlijk duim ik voor je!
    @maritt: Fijn dat alles goed was, is toch altijd spannend he? Weten jullie wat het word?
    @kreeftje: Inderdaad, het is fijn om het kamertje af te hebben voordat de zwangerschap zwaarder gaat worden..... Ik wil alles alleen doen (ben puntje precies, en mijn mannetje vind het al snel goed :D , dus ook ik wil snel klaar zijn)
    @french: Ben benieuwd naar jullie kamertje!

Inderdaad erg warm vandaag. Heb al 2x gedouched vandaag. Ik ben druk bezig in de babykamer. Heb het plafond gewit, en alle muren 2x gesaust. Wat heb ik gezweten. Heb er gewoon een beetje hoofdpijn van.... (te weinig gedronken natuurlijk :oops: ).

Vanavond wil ik de muren met een kleurtje nog een keer sauzen want het dekt nog niet.....
    Het schiet dus al aardig op. Alleen (nog maar) behangen (1 wandje), en plinten aan het plafond en op de vloer (als de vloerbedekking is gelegd). Ik hoop dat het over 2 weken af is, maar het zal nog wel wat langer duren.

Morgen een echo! Jippie! Ben benieuwd of het een jongen of een meisje is... Wij zelf denken een jongen!

12. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @dieseltje

Ik dacht dat je vandaag de echo had..hahah was dus een dagje te vroeg ben erg benieuwd wat het gaat worden hoor wij horen het volgende week dinsdag JIPPIEEEEE :D :D
    Nog veel succes met het kamertje en wel rustig aan deon he? en goed drinken (hoor wie het zegt ;) )

@cindy

Hier draaien de duimen al hoor, het zal vast allemaal goed zijn!

13. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @kreeftje: Er staat ook 6 augustus in het schemaatje..... Ben ik vergeten te veranderen..... dus zo gek is het niet dat je dacht dat ik vandaag moest.
    Ik vind het echt allemaal heel spannend. Eerlijk gezegd ben ik niet bang dat het kindje niet leeft ofzo (Het is echt heel druk in mijn buik), maar meer dat er iets ergs mis is (zoals bij loopy ofzo, je word er toch bang van....). Jullie horen het morgenmiddag na mijn werk (daarvoor heb ik geen internet helaas), dus dat zal rond een uur of 4 zijn....

En wat betreft aan mezelf denken, ja dat zou ik wat meer moeten doen, maar vind dat gewoon heel lastig. Vaak kom ik er 's avonds achter dat ik toch te veel doe :oops: (harde buiken, pijn in m'n rug, zere voeten etc).

14. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Dieseltje, dus jij verft wel gewoon? Ik wilde het eerst niet doen. Maar het schiet niet op in het huis, dus ik heb zondag wel meegeholpen. De verf ruikt niet echt sterk. Hoe doe jij dat? En gebruikt je een mondkapje?

15. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @maritt: Ik ben nu met latex bezig. Dat geeft niet, dat is op waterbasis.
    Ik ga eind van de week nog lakken, met verf op terpentinebasis. Ik zet gewoon alles tegen elkaar open want de verf op waterbasis vind ik niet prettig schilderen, en ook minder mooi.
    Het mag officieel niet, maar ik denk dat als je het goed kunt ventileren het niet zo erg is.
    Een mondkapje gebruik ik niet, dan krijg ik (voor m'n gevoel) geen lucht....

16. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ik heb ook meegeholpen met verfen hoor dat was ook op terpetine basis wij hebben alles tegenelkaar open gezet en dus heel goed geventileerd dat is het geen probleem. ;)

@dieseltje

ik leef ook erg naar volgende week toe, ben ook best wel enieuwd hoe alles gaat daar binnen en of alles goed is het is toch weer spanennd allemaal er wordt nu gewoon extra goed gekeken, laten we er maar van uit gaan dat alles prima is :rolleyes:

17. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
  18. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    heeee marit!
    wat fijn dat de echo goed was :D
    moon vroeg al of jullie weten wat het gaat worden dus....

wij hebben vrijdag de 20 weken echo...spannend!

19. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    jah maritt weten jullie al wat het wordt??? of blijft het een gehiempje?? ;)

Grappig laminaat trouwens nog niet eerder gezien is wel iets aparts.

20. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Zijn jullie nieuwsgierig meiden? We weten het inderdaad, maar hebben gezegd het tegen niemand te vertellen...

Deel Deze Pagina