ZWANGEREN Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan)- BV - Meisje Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - ? French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 31 December 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Annika: 21j - 2de kindje - 11 januari 2008 - thuisbevalling? - FV - ? MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - ? Marjo83: 23j - 1ste kindje 1* - 13 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV eerste weken - ? Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 17 maart 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV - ? Corina: 25j - 1ste kindje - 2 april 2008 - ziekenhuisbevalling - FV Echo's & Onderzoeken Aug: Cindy: 8 augustus termijn echo Kreeftje1984: 14 aug pretecho Moon85: 15aug 20weken echo 14:00 Jody: 22 aug. pretecho Mj: 29 aug 20 weken echo Sep: Moon85: 10 sep controle gyn 8:40 Meiden: 5 Jongens:1 Verrassing:
Ik hoop zo dat het allemaal goed is! Word al zenuwachtig als ik aan morgen denk, hahaha Vind het weer heel spannend. Moet weer om 14.45 uur, moet van te voren werken. Jullie horen het dan zo ssnel mogelijk. Groetjes Cindy
@moon WE kunnen nu gaan aftellen meid! YIPPIEEEEEE @cindy Het is vast allemaal goed, morgn weer lekker genieten van je beeb
Zo herkenbaar hoe je je voelt Cindy! Ik zat deze keer ook bij elke echo met het hart in mijn keel, zo bang was ik! En hier gaat het ook allemaal helemaal goed, bij jou vast ook meis! Ik zal voor je duimen! Laat je het gauw weten? Kreeftje: Wow! Kamertje schiet al mooi op zeg! Dieseltje: Super een meisje, gefeliciteerd en Marit gefeliciteerd met jullie kleine ventje! Moon: Hoop dat ze bij jou het geslacht ook kunnen zien vlgde wk! Ben erg benieuwd, vast ook een meisje hihi Ik denk trouwens nu heel sterk dat wij een jongen gaan krijgen, ben zo benieuwd.... Had gisteren nog een vraagje gesteld aan de vk hier op het forum. Was een btje geschrokken. Verloor 's ochtends ineens een hele plens afscheiding. Zat helemaal een natte plek in mijn slipje Moon had me al gp'b't dat zij dit ook had en het gelukkig geen vruchtwater was. Het was bij mij ook echt eenmalig, maar toch is het wel eng dan.. Meer meiden die dit hebben gehad? Verder voel ik nu soms al kleine tintelingen/ fladdertjes in m'n buik. Ben wel erg slank, maar is dat niet heel vroeg? liefs Marjo
ZWANGEREN Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan)- BV - Meisje Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - ? French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 31 December 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Annika: 21j - 2de kindje - 11 januari 2008 - thuisbevalling? - FV - ? MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - ? Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV eerste weken - ? Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 17 maart 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV - ? Corina: 25j - 1ste kindje - 2 april 2008 - ziekenhuisbevalling - FV Echo's & Onderzoeken Aug: Cindy: 8 augustus termijn echo Kreeftje1984: 14 aug pretecho Moon85: 15aug 20weken echo 14:00 Jody: 22 aug. pretecho Mj: 29 aug 20 weken echo Marjo83: 31 aug controle gyn Sep: Moon85: 10 sep controle gyn 8:40 Marjo83: 24 sep 20 weken echo Meiden: 5 Jongens:1 Verrassing:
@ cindy Ik ken dat ook heel goed. Pas de echo die we hadden met 16w was ik pas geruster. @ marjo Ja hoop ook dat het te zien is. Maar hij/zij is zo eigenwijs dat ik denk dat het niet te zien is haha. Ik heb het wel 1x per week soms vaker. Vind het ook niet echt fijn want je schrikt er wel van als je in eens een natte slip hebt. Dat tintelen/fladderen dat kan best je kindje al zijn. Ik voelde de kleine ook al bij 12 weken.
he meiden, wat teovallig wou net het zelfde vragen. heb soms ook zo dunne afscheiding.. geen plens, maar net een lichte lekkage. maar was bang dat ik vruchtwater lekt, maar dat is dus normaal. Dieseltje en Maritt ben erg blij voor jullie.. nu moon en kreeftje jongens dan lopen we beetje gelijk op Ben nu al aan het aftellen voor mijn 20 weken echo.. heb er zo zin in.. nog 3 weken voel de kids sinds gister echt.. en vandaag helemaal..net beestjes de bewegen in mijn buik
Haha grappig dat er meer mee zijn. Hmz zou ik niet erg vinden jongen. Gaaf dat je nu de kleintjes voelt... echt wijs is dat he?!
@mj Fijn gevoel he als je de beebs begint te voelen! Nou idd afwachten of het bij ons jongens gaan worden ben nu wel heel erg benieuwd....nog even een weekje geduld. @moon we houden het toch wel vol he dat wachten Ik had vandaag een afspraak met de verlos hier in het dorp ze wil graag contact houden omdat ze nog niet eerder een meerling zwangerschap heeft meegemaakt, nou ik vndt het wel leuk zo contact te houden het is ook een heel leuk mens. Ik loop gewoon bij de gyn maar heb dit er als extraatje bij Heb wel weer een echo gehad wat was dat GEWELDIG de beebs waren druk met voeten en handen in de weer zo mooi..je ziet dan echt 4 armpjes en 4 beentjes de lucht in gaan is echt een drukte van belang daar binnen. Maar de beebs deden het goed Gelukkig Heb ook een verwijzing naar fysio gekregen mijn bekken wordt minder en het lijkt dan toch beter met fysio te beginnen. Nou en dan nu op naar 14 augustus Echo's staan in mijn album.
Nee dus het is toch echt wachten tot dinsdag nu.... wij hebben trouwens eerst de pretecho en daarna de 20wkn echo het is dus net andersom zat ik me net te bedenken. DE pretecho was een lange wacht tijd voor dus daarom hebben we die dus eerder. Heb by the way ook ff buikfoto geplaats in mijn album
wat een buik.. mijne komt ook aardig in die richting. leuk he.. meiden ben fototoestel nogsteeds kwijt
Ja mijn buik kan ik nu niet meer omheen..hahaha... Ben wel erg benieuwd naar joun buik hoor Dat wordt dus flink zoeken om je fototoestel.
hihi voel de beebs echt veel sinds vandaag.. gek is dat.. wel heerlijk gevoel.. was net in gesprek met een klant. voelde ik een keer een trapje. kwam echt een glimlach op mijn gezicht.. moest het even weg bijten.. beetje raar anders
@moon Ja klopt heb een tatoo een ying yang zonnetje....hij rekt alleen nu wel wat uit En heb nu ook mooie tatoos op mijn buik, van die mooie landweggetjes..hahaha... @mj Ik weet niet of ik ook al trapjes voel maar ik voel wel steeds kriebeltjes en ook af en toe wel dat ik denk dat er iets tegen me aantrapt maar dat weet ik niet zker
@ mj Haha, ja anders denken ze straks nog dat je hun zit uit te lachen @ kreeftje Leuk hoor! Ik heb er 1 in m'n lies die is nog niet uitgerekt gelukkig.... heb ook een landkaart op m'n buik. Scheurde alleen eerst recht maar begint nu links ook.