Hier smaakten ze ook erg goed! jammie jammie..... @maritt Heb nog wel over hoor zal ik ze opsturen..hahaha..
@ marit Ja ik heb dat ook. Kon van8 amper lopen van de pijn M'n moeder helemaal bezorgd met werken haha.
Goodmorning! Gistermiddag even wezen shoppen, ik ben 2 dagen geleden serieus uit m'n bh geknapt (en had hem net een dikke week, maar gelukkig eentje uit de opruiming bij H&M .. ) Maritt: Ja, best leuk spul he van Ikea? Het staat niet als zn geheel als kamertje op de site. Maar de prijzen vallen me echt dik mee! Die commode kost 99, en bedje 89.95. Matrasjes zijn vlgs mij ook veel goedkoper daar. Verder hebben wij geen garderobekast nodig, hebben een grote inbouwkast op de babykamer. Maar had al ff gezocht en er is zelfs een kast bij! http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90111391 Valt ook enorm mee qua prijs! Wij willen trouwens erg graag weten wat het geslacht is! Bij de 12 weken echo kon de echoscopist al een kleine indicatie geven, maar daar mochten we geen 'rechten' aan ontlenen 8) Die pijn die je hebt bij het plassen komt waarsch. van een volle blaas die tegen de baarmoeder aandrukt.. Cindy: Gefeliciteerd, wat een opluchting zal het voor jullie zijn een kloppend hartje gezien te hebben! Dieseltje: Ik vind die lamp helemaal rechts in je album het leukst! Zijn jullie er al uit? Kreeftje: Wat voor werk doe je eigenlijk? Zou wel lekker zijn als je straks 16 uur in avonddiensten kunt gaan draaien. Heb je verder geen opvang nodig! Ik wil ook graag 16 uur werken, maar nu nog hopen dat mijn baas daarmee akkoord gaat! Mj: Pfff ideeën op thuis bij te klussen.. Je leest wel eens van die advertenties dat je dan moet zorgen dat mensen op een bepaalde site klikken. En voor elke klik krijg jij dan een aantal cent ofzo.. Weet niet precies hoe het werkt.. En anders kun je altijd nog tupperware parties gaan doen ofzo Moon: Naar dat jij ook zo'n last hebt met plassen, toch de druk van de bm hoor op je volle blaas denk ik.. En je leest wel meer dat vrouwen last krijgen van hun stuitje. Alles schijnt weker te worden rondom dat gebied.. Nou, vanmi. ga ik m'n gordijnen verven! Had een behoorlijke inschattingsfout gemaakt, net nieuwen besteld maar ze zijn veeeeels te wit uitgevallen Heb nu textielverf voor gebroken wit. Houd m'n hart vast! Tis wel ff een paar honderd euro die ik verpest anders.. Maar dit is echt niet om aan te zien! liefs Marjo
@marjo Ik werk in de gehandicapten zorg en draai dus veel onregelmatige diensten als de 2ling er strax is wil ik dat niet meer ik wil dan gewoon 16 uur per weerk werken. Succes met je gordijnen hoop voor je dat het goed zal uipakken
succes marjo? bennu wel benieuwd wat de gyn bij 12 weken dacht? ik heb ook last van mijn stuitje.. kan op een gegeven moment niet meer lekker zitten. heb zin in marsepein gebak...
@ marjo Ik ben nu net een eend met lopen. Straalt nu ook uit naar m'n benen, echt niet normaal Kan amper uit bed komen of van de bank af. Hmz heel veel suc6 er mee... ik hoop voor je dat het lukt. @ mj Jammie! dat klinkt niet verkeerd
Dat stuitje verhaal komt me bekend voor ik heb het ook vooral als ik wat langer op de stoel zit dan doet opstaan gewoon pijn... Mmmmm marsepein gebak breng je hier ook een stukje? @moon Ze kunnen ons strax wel als pinguins in een dierentuin zetten....hahahah...waggel waggel.... Vervelend he dat je dan gewoon amper kunt lopen zitten of staan het si bij mij momenteel ook wel heel erg.
@marjo: Succes met je gordijntjes! hoop dat het lukt. Zelf heb ik wel goede ervaringen met textielverf hoor. Ik heb al eens een kussenhoes van een bank van creme naar donkerbruin geverfd, was erg mooi. De lampen gaan niet door. Het zijn allemaal halogeenlampen (dus een transformator nodig), en we kunnen de transformator niet kwijt omdat het plafond en muren al dicht zijn... Hadden we dus eerder over na moeten denken Op zoek naar een andere lamp dus..... Misschien word het wel een gewone plafoniere, ik vind dat er maar weinig echt leuke kinderlampen zijn (die dan ook nog in ons kamertje passen....). Mijn baas gaat gelukkig accoord met 16 uur. Misschien mag ik gedurende 1/2 jaar 50% ouderschapsverlof opnemen en komt het er op neer dat ik het eerste 1/2 jaar maar 8 uur werk.... Krijg ik natuurlijk ook maar 8 uur betaald dus moeten even kijken of dat kan..... @mj: Thuiswerk is heel moeilijk te krijgen. Er zijn enorm lange wachtlijsten. Vaak kun je je wel inschrijven, maar hoor je vervolgens nooit meer wat.... Ik zou het ook wel willen.....
Dan heb jij het wel erg zeg Moon. Zou het geen beginnende BI kunnen zijn? Naar zeg, sterkte, jij ook Kreeftje! Mmm, marsepijn gebak, maak ons even lekker mj! hihi, krijg ook zin in iets zoets..
@dieseltje Wat betreft lampen is er idd weinig keus, wij zochten er ook nog steeds 1 en gister waren we in de fixet en zag ik een leuke groene plafonaire liggen nou die hebben we maar meegenomen en het past mooi bij de beebkamer, maar ik vondt de keus ook wel erg moeilijk hoor, had leiver een andere eluke lamp gehad maar goed deze past er wel precies bij Succes met uitzoeken.
Jammer van die lamp Dieseltje Fijn dat je baas akkoord gaat met 16 uur, en zou wel lekker zijn 1/2 jr ouderschapsverlof op te nemen. Wat is eigenlijk het juiste moment om over minder uren te beginnen?
De dokter zei gisteren van niet.. maar ik betwijfel het.. het doet echt mega pijn.. ik wacht wel tot m'n fysio van vakantie terug is dan ga ik daar we lis aan vragen... of volgende week aan de gyn.
Ik heb voor dinsdag een afspraak staan bij de fysio heb er meteen een verwijzing voor gekregen, hoop dat het iets zal gaan helpen.
Ja idd, mijn gyn heeft wel gezegd dat het beginnende BI kan zijn, het doet idd mega veel pijn Nou ben benieuwd wat er dinsdag gezegd wordt bij fysio.
man hebben ze in dit stomme gehucht nergens marsepijn gebak. balen.. wauw 16 uur lijkt me heerlijk.. wil ook een rijke man wij redden het financieel echt niet daarmee.. wie weet win ik de lotto een deze dagen.
@mj 16 uur werken kan in ons geval wel als manlief gewoon volledig blijft werken dan moeten we het kunnen redden :-k ALs we nou idd eens de loterij aan onze broek hadden WOW dat zou geweldig zijn Maar helaas dat zal er wel niet van komen...... Geen marsepein gebak? dat is balen je had me net lekker zitten maken..hahahahaha