Het komt meestal wat later op de dag op gang volgens mij. Meestal kan ik alleen 's avonds internetten en dan is er altijd zoveel bijgeschreven! Moon is ook altijd lekker fanatiek, maar die werkt volgens mij 's nachts... dus is dan niet zo vroeg ter plaatse ha ha. Hoe gaat het met je kamertje MJ? Wij hebben nog steeds niks uitgezocht, maar het begint wel te kriebelen. Weet ook nog steeds niet in welke kleuren ik het zal doen. Ben jij daar al over uit?
Hier nog iemand die alweer wakker is (al lang trouwens) mijn nacht was weer een ramp ik kan echt niet meer goed slapen en heb echt zo'n last van mijn voeten en rug dus ik was alweer vroeg vanmorgen MAAR dat mag de pret niet onderdrukken we gaan vrolijk verder Alles goed meiden? Jajajaja vertel al ideeën voor jullie kamertjes ben wel erg benieuwd hoor Die van ons is nu zo goed als klaar en ik kijk er elke dag even HEERLIJK dan staan we lekker weg te zwijmelen daar, heb gister het commode la nog wat kunnen vullen met hydrofiele luiers die ik van een kennis heb gekregen die heeft ook een 2ling en die had nog wat luiers over, en mijn moeder had alles al lekker uitgewassen Wij moeten nu de kleine dingetjes nog aanschaffen maar daar heb ik nog alle tijd voor..... Het laatste weekend alweer van onze vakantie samen, ik heb maandag een gesprek met de baas ik kan op deze manier mijn werkzaamheden niet meer voortzetten kan soms amper in en uit de auto komen dus we gaan eens even bespreken wat ik nog wel kan betekenen. OOOOOWWWWWWW en ik heb zo;n zin in dinsdag JIPPIEEEEE dan lekker de pretecho kijk ik echt naar uit is natuurlijk ook altijd spannend maar we hebben er veel zin in Zo wel even genoeg getypt hahaha....
ik heb dat kamertje 2e hands geresereerd. die mensen zouden eind volgende week terug komen van vakantie ze had mij beloofd het te reserveren, maar eerst even afwachten. mijn moeder heeft de hemeltjes gemaakt. erg schattig met een roze lint en heb vorige week op de albert cuijp van die borduur roosjes gekocht in het roze. wil de bedjes heel licht roze verfen, dat het wit is maar net even met een roze erin.. snap je hem. kamertje wil mijn vriend zand kleur verfen.. dus word erg rustig en lief zeg maar.. ga eind aug beginnen heb ik een lang weekend vrij.. nu is het nog een logeerkamer en mijn schoonouders zijn nog in Nederland, dus als die willen komen logeren moet dat nu nog kunnen.. shaar, onze vakantieganger.. denk het wel dit weekend.. wat heb jij in je hoofd marit?
Jep, haha nee ik ga altijd na werken nog even liggen anders rol ik rond deze tijd al om Ben weer bij de dokter geweest. Urine was toch schoon. Heb naar m'n rug laten kijken en heb BI Baal als een stekker en heb al gezellig lopen huilen dus marco was weer is de l*l met een lekkere huilbui. Maandag middag moet ik naar Cesar therapie.. geen idee wat het is maar als het maar beetje helpt. @ mj Klinkt heel leuk!
kreeftje. lekker man, jij gaat echt snel.. heb ook last van mijn voeten deze week. hou toch al beetje vocht vast denk ik. maar weiger mijn hakken nu al in de kast te zetten.. verder last van stuitje.. als ik zit lijkt het wel of ik er een vlucht van 10 uur op heb zitten. moet ook nog al die kleine dingen kopen, maar genoeg tijd nog.. ben benieuwd naar je pretecho kreeftje, denk dat er wel 1 jongen bij zit bij jou.... misschien 2 eigenlijk wel lekker dat je al straks lekker optijd vrij bent.. ik moet denk ik nog 2.5 maanden werken als ik de 30 weken advies van de gyn aanhoud
moon, balen meid dat je BI hebt.. maar hoe zien ze dat? gelukkig is je urine wel schoon.. nou rustig aan doen. wie weet valt het wel mee
Door bewegingen met je rug en er op drukken enz. Hij doet nu volop pijn van al dat gedraai en gedruk.
Balen Moon dat het toch BI is. Vond je klachten als zo 'verdacht' klinken.. Lekker rustig aan doen hoor, hoe doe je dat nu met je werk dan?
@mj Ja ik herken dat van het stuitje idd ook heel goed Ik ben ook heeeeel erg benieuwd naar de echo en wat we gaan krijgen heb er echt geen idee van Inderdaad lekker dat er strax nog veel tijd is om alle dingetjes nog aan te schaffen HEERLIJK! En ach meid die 2,5 maand zijn ook zo om @moon Das echt minder zeg dat je BI hebt...dat wordt dus heeeeeeel veel rust voor je STERKTE meid! Hoe ga je dat met werk doen ga je daar nu mee stoppen?
goeiemorgen allemaal! Heb ondanks alles niet zo goed geslapen... ging zoooveel door mn hoofd heen! Moon balen maar uhm wat is BI precies? Ik blijf ongikrampjes houden is dat iets waar ik me zorgen om moet maken? Vertel vertel allemaal wat jullie voor kamertjes doen! Ik wil wel een beetje inspiratie voor als het straks bij ons zo ver is!
@denise Het is nog zo onwerkelijk allemaal he? Nou dat snap ik best ik kon het eerst ook niet bevatten tot ik de eerste echo had gehad toen wist ik dat het echt was Wat betreft die ongikrampjes dat is normaal horo ik heb er ook de eerste weken erg last van gehad het komt nu ook doordat de baarmoeder gaat groeien en dar van binnen van alles gebeurd. Je hoeft je er geen zorgen om te maken meid het hoort erbij........ BI is een afkoring voor bekken instabiliteit. Bekkeninstabiliteit Tijdens je zwangerschap wordt het kraakbeen in je bekken wat weker wat een zeurderig gevoel kan geven tijdens of na bijvoorbeeld een lange wandeling. Wanneer je echt last hebt van bekkeninstabiliteit dan heb je ook echt pijn. Niet alleen na een lange wandeling maar bij lopen, opstaan, zitten, trappen lopen etc. Overleg met je huisarts of verloskundige, wellicht kan fysiotherapie of bewegingstherapie uitkomst bieden. Voor een look in onze beebkamer moet je maar even in mijn album kijken
denise ik had ook krampjes hoor.. ik kon pas echtgenieten eigenlijk na mijn pretecho met 15 weken. eerste weken zijn erg spannend. maar gaat goed komen, rustig aan en niet stressen. wanneer krijg je een echo?
ik kan pas vanaf 11 uur de gyn bellen dus ik weet het nog niet wanneer doen ze dan meestal? meteen of houden ze een aantal weken aan?
11 uur is nogmaar 8 minuten ik kreeg hem rond de 8 weken. sommige eerder. ben eigenlijk niet zo voor hele vroege echo's als je dan geen hartje ziet zit je nog twee weken in spanning.. bij 8 weken weet je het tenminste gelijk zeker
Thnx meiden.. Geen idee kijk eerst wat ze maandag zegt. Ik kan niet gemist worden dus stoppen is niet echt optie. Misschien minder zwaar werk. @ denise Die krampjes horen.. had ik ook. De eerste x vond ik het ook maar eng.. net elke x of ik ongesteld zou worden. Foto's van kamertje staan op onze beebiesite..
ik had mijn 1ste echo met 9 weken... @moon Dan zou lichter werk misschien een betere optie zijn..hoop dat je het met je werk goed kunt regelen. ZO kreeg een aanbod van mijn vader om vanaaf mee te gaan zwemmen! nou dat lijkt me wel even lekker dus wij gaan vanaaf lekker te zwemmen Had nog een badpak die me veels te groot was maar die past me nu perfect......
Goedemorgen dames, Hier gaat nog alles lekker. Alleen ik eet zo weinig, krijg bijna niks door mijn keel! Hadden jullie dat ook? Ben zelfs 2 kilo afgevallen! Hoop dat dat snel beter gaat. Ga dinsdag met mijn zwangere vriendin zwemmen, mag toch gewoon neem ik aan hé? Denise, die krampjes heb ik ook gehad, soms nog wel eens. Groetjes Cindy