ik heb gebeld al een paar keer maar ze pakken niet op ze zouden toch niet net deze week met vakantie zijn ofzo he... er hing toen wel een brief op de deur maar ik heb natuurlijk weer niet goed op de datums gelet...
@Kreeftje, balen dat je zo slecht slaapt zeg! Ik heb heel erg de neiging om half op mijn buik te gaan liggen als ik wil gaan slapen, maar ik weet dat ik dat niet moet doen omdat ik dan buikpijn krijg! Dus ja, maar braaf op de zij met een kussen onder mijn buik. @MJ, ik vind het zo moeilijk! Maar moet wel een beetje opschieten van mezelf. De meubeltje wil ik wit, maar welke? En ik denk aan licht blauw wat betreft een behangetje of 1 muur. Niet dat aqua blauw dus. Maar weet het eigenlijk niet zo goed. Vorige week was het nog rood met wit en lichtbruin Zo moeilijk! Jij nog tips voor een lichtblauw kamertje? @Moon, balen meid. Klinkt niet goed. Maar hoop dat je een beetje bent opgeknapt van je huilbui (klinkt gek he?) kan soms goed opluchten. Wat is BI? --> oh ik zie het al kreeftje, bedankt voor de uitleg! @Denise, Spannend allemaal he? Heel normaal als je je soms wat onzeker voelt hoor! Ben benieuwd wanneer je je echo hebt! @Cindy, balen dat je weinig kan eten. Ik bleef juist alleen maar eten, want als ik at was ik niet misselijk. Hoe is het met de anderen?
maritt, lichtblauw is ook lief.. met wolkjes. wil je meubeltjes nieuw of 2e hands. licht bruin staat ook mooi bij licht blauw. lief hoor zo'n jongens kamer.
@cindy Zwemmen mag gewoon hoor, ik ga vanaaf ook te zwemmen @maritt Ik heb ook een kussen op bed erbij maar ik krijg gewoon mijn draai niet in bed weet niet hoe ik moet liggen en ik kom gewoon niet in slaap Een mooi kamertje met blauw tinten is ook altijd erg leuk, wij hebben het gewoon neutraal met frisse kleuren gehouden heb er ook even over moeten nadenken hoor @denise Gewoon blijven proberen hahahaha......Hopelijk krijg je ze nog te pakken @moon Heb nog even wat foto;s op jullie beebsite bekeken leuk hoor goed bezig! @mj eten als een bouwvakker? hahahaha....ik eet wat meerdere keren op een dag ik ben erg gauw vol of misselijk. Ben ook erg benieuwd naar jullie kamertje.......
@ marit Haha je kan ook feyenoord kamer maken Ja luchte wel op... oh met werk valt alles te regelen werk met m'n moeder (das m'n baas ) @ cindy Ik was in begin 6 kilo afgevallen. Maar probeer goed te drinken want je bent zo uitgedroogd. Nu eet ik alles wat los en vast zit op
@moon: Mijn man zei al: we kunnen net zo goed gelijk een sparta-kamer maken...... Baby's zien dat toch niet..... Wel grappig dat het feit nu is dat we een meisje krijgen! (ik zag dat sparta gedoe toch al niet zo zitten )
Goedemiddag mama's: Ik moest eventjes weer heel wat bijlezen na mijn nachtje logeren bij mijn schoonouders. Wat zijn jullie toch kletskousen. Buiten last van misselijkheid gaat hier alles prima. Knuf van zuurtje
Jullie nog ideetjes voor leuke jongensnamen? We zijn op zoek naar nederlandse namen zoals Tim, Ruben, Niels etc...
he zuurtje, tsja heb geen zin in te werken vandaag moeilijk marit ben nooit goed in namen, helemaal niet in hollandse.. sem is wel leuk. even kijken hoe heten mijn hollandse collega's. casper, hans, dick, mikel, evert, rene, andré, gerard, matthijs, patrick, even nadenken, eeuh dan nog sander, fons, henk, maurice, hans, arthur.. misschien even een naamboekje kopen.. kreeg van CZ verzekeringen 1 thuis gestuurd. alleen gaan wij niet voor de hollandse naam.. onze namen bestaan niet, tenminste niet precies hoe wij het schijven
@Bengel, Tim is op het moment ook wel grote favoriet bij ons. @MJ, dank voor je lijstje. Doe ik ook al steeds.. hoe heten collega's, hoe heten oude klasgenoten etc. We hebben een naamboekje. Hele gekke namen staan er ook tussen. Mijn man en ik hebben het allebei helemaal doorgelezen en de voor ons leuke namen opgeschreven. Daar kwamen toch de 'standaard' namen wel uit. Ik vind het zo jammer als het een top 20 naam is (zoals Tim).
@maritt.... Aron Bas Axel Bram Cas Coen Daan David Fabian Hugo Jasper/Jesper Jens Jesse (ook zo uitspreken) Joram(n) Julian Jurian Kay Laurens Mark(c) Marijn Max Mick Ni(e)ls Pascal Quinten Rick Rens Ruben Stijn thijs Tijn Tygo Valentijn Heb ik van een site af... met Hollandse namen... Vind deze zelf het meest leuke... Sorry voor het inbreken hihi Enne anders moet je even kijken onder namen, topic hierzo op deze pagina...
Ben ik het helemaal mee eens MJ. Super juist Wendy! Staan wel een aantal leuke namen tussen! Ik zoek ook steeds op namensites, maar op deze manier kijk ik er misschien weer anders tegen aan.
@marit: Als ons kleine meisje en jongentje was geweest hadden we hem ''Nees'' genoemd. Mijn vader heet cornelis, vandaar...... En buiten dat vonden we het een leuke naam. Lekker kort en bondig.
we hebben vandaag onze 20 weken echo gehad en alles is goed! ben helemaal gelukkig! ze vroeg of we het geslacht wilde wete...we hebben net gedaan alsof we het nog niet wisten ...ze zag het gelijk...een MEISJE haha dus daar hoef ik me geen zorgen meer over te maken
gefeliciteerd French! Met jullie meid....Echt leuk! Ga je ons binnenkort ook nog trakteren op een nieuwe buikfoto ?