Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @bengel: dit is een kamer van de kids factory en zit in breda en amsterdam. Ik heb hem via marktplaats, ze staan er wel vaker op hoor..... (nieuwe 1800 euro met puntkast, met deze kast ongeveer 2000 euro..., een boel geld hoor, ik heb het nu voor 700 euro) Ik vond hem voor mijn zwangerschap heel erg mooi.... en wil eigenlijk liever een nieuwe maxicosi, box, wippertje e.d. dan een gloednieuwe babykamer. Ik koop natuurlijk wel een nieuwe matrasje.....

2. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey Ladies,
    Ben er weer!

Moeder van een kloppend hart!
    We konden het duidelijk zien en we hebben het ook gehoord. Verder zag je niet veel natuurlijk, maar wat wil je als je 6.4mm bent en voornamelijk uit hart bestaat!
    Tis precies 6 weken en 3 dagen, dus zoals we dachten.

Ben helemaal gelukkig, was heel bang dat het niet goed zou zijn, nu ga ik genieten.

Oh en over die tomaten, de soep van mijn oma staat in stapeltjes ingevroren in de vriezer....ze heeft er smakelijk om gelachten want ik lust geen soep! Kan nu over niets anders meer denken....hihhih

x

3. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Shaar, fijn dat je echo goed was! Nu kan je echt gaan genieten!
    @Dieseltje, mooi kamertje! Je hebt geluk gehad!
    @Moon, leuk he babyshoppen?
    @Simba, ik hoop dat het inderdaad een griepje is ofzo. Moet toch wel? anders had je er wel eerder last van gehad toch?
    @Bengel, voel je niet bezwaard om hier in te breken hoor ;) Dapper van je. En misschien brengt het wel geluk ha ha. We sturen wat hormonen jouw kant op!
    @All, wat betreft eten... doe mij maar friet, bitterballen, chips etc!

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Geweldig shar!
    Is echt bijzonder om te zien he?

@ marit

Haha ja.. maar is nog een hele was lijst met alles wat je moet hebben.
    Maar hoop dat de 6 weken voorbij vliegen want heb opberg ruimte nodig :)

Hmz ja vette troep gaat hier er ook goed in.
    Elke avond wel wat chipjes :oops:

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    shaar wat goed, he welk merk visolie gebruik jij en gebruik je de voorgescheven hoeveelheid over minder

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Waarom gaan jullie visolie gebruiken?
    Je hoeft echt niet 2x per week vis.
    Het is maar een richtlijn.
    Mag je dat wel zomaar nemen zonder overleg met vk of gyn?

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb het gegoogled en het schijnt super te zijn.. miscshien laat ik het toch nog maar even staan en vrag ik het wel

8. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Moon: Ik voel het nu nog meer als knappende zeepbelletjes, en golfjes. Maar dan zo geluk makend, wordt iedere keer helemaal warm van binnen. :p
    @Shaar: Wat super om je beebje zo te zien he? En nu gaan genieten..... (en toch je eigen iedere keer weer zorgen maken ;) hahaha, dat zal nu wel zo blijven)
    @Dieseltje: Wat een leuk en mooi kamertje zeg. Geboft dat je het op marktplaats tegen kwam! 8)
    @Simba: Ik kreeg er ook pas na 8 weken last van en het heeft tot aan week 14 volgehouden! Sterkte meis :)
    @Bengel: Gezellig dat je hier ook mee komt kletsen! Hopelijk ben je hier volgende week als mede zwangere!

Wij hebben nog helemaal niks aan babyshopping gedaan :oops:
    Mijn man wil zelf alle meubels maken. En adh daarvan willen we de andere spulletjes aanschaffen... Zou zo graag wat willen hebben! Hebben al wel een wagen uitgezocht. Een bugaboo Cameleon. Heel goed in te vouwen en niet zwaar. (is wel handig als je hernia hebt gehad) Moeten hem alleen nog bestellen, zijn het nog niet helemaal eens over de kleur :) Ach ja kleinigheidje blijf je houden!

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ jody

Ja is zkr geluk makend, maar als ik hem/haar wel is niet voel dan stress ik toch wel een beetje.
    Maar is natuurlijk normaal rond deze tijd dat je ze nog niet super veel voelt.
    Maar geeft me dan een gevoel van vertrouwen dat er nog leven is daar van binnen.

Haha erg is dat he.
    Wij konden het eerst ook niet eens worden over de kinderwagen.
    Mar wilde met 4 wielen en ik 3.
    Maar nu is ie helemaal wild van de Quinny buzz en kleur gelukkig meteen over eens :)

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    net even 2 broodjes haring voor de lunch gehaald. heeeeeeeeeerlijk.

11. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Gister tot half 11 gewerkt maar hou het minder goed vol was echt aan het eind van mijn latijn en had veel last van mijn onderbuik, volgende week gesprek met mijn baas dus zal het ook met hem gaan opnemen. :rolleyes:

Nou vanmorgen dus ''getrouwd'' (oftewel partnerschap) was erg gezellig
    Volgende week hebben we het feest. Zijn leuke fotos gemaakt ga er een mooi boekje van maken als leuke herinnering. :) :)

Net weer terug uit het ziekenhuis hebben een echo gehad oow wat mooi de beebs deden het goed en bewegen zich maar lekker! we hebben ook de hartjes gehoord! JOEHOEEEEEEEEEE :D :D
    Zal als ik tijd heb vanmiddag de echo wel even inscannen.
    Moet het wel een beetje rustiger aan doen die pijn en steekjes zijn de banden en toch een teken van het gas even wat terug doen, dus dat ga ik NU dus ook maar eens doen over 4 weken hebebn we weer een afspraak en misshien weten we dan wat het gaat worden.
    Het was echt weer geweldig.

Onze dag is helemaal geslaagd!

*foto in mijn album*

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hai kreeftje gefeliciteerd. wat krijg jij ook al veel echo's. waarom krijg ik dat niet? :(
    Met partnerschap moet je geloof ik nog wel de erkenning en gezag goed regelen toch?

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    word gek van mijn huid, jeukt ontzettend, vooral bij mijn buik. toch even iets van talkpoeder straks kopen

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kreeftje

FIjn dat alles goed was :)
    Ik hoop dat onze over 1,5 week ook lekker aan het bewegen is en niet weer ligt te slapen hihi.

@ mj

Mijn buik juikt ook heel erg en me borsten.
    Je hebt ook zalf van mentol10 moet ook goed zijn.
    Ga morgen ook maar is er naar kijken want staat zo raar telkens dat krabbelen er aan ;)

Was net met me ma naar Ikea geweest.. bloemen lamp gekocht .. die komt onder het raam tegen het hout :) en bij de praxis boerderij dieren en die moeten op de muur.
    Kijken of ik morgen tijd heb het er op te doen :)
    Zal dan foto's maken.. kamertje is nu zo goed als af (zonder de meubels dan)

15. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL

De erkenning is al geregeld.
    Het gezag is met de partnerschap al goed geregeld die dingen heb ik meteen nagevraagd. Dus dat zit verder wel goed :D :D we hebben ook een trouwboekje mee gekregen dat is wel leuk wordt helemaal echt dan.

Ouderlijk gezag van de vader bij geregistreers partnerschap

De ouders die het gezag over een kind hebben zijn verantwoordelijk voor de verzorging en opvoeding van het kind. Tot 1 januari 2002 leidde erkenning van het kind niet automatisch tot ouderlijk gezag van de vader over een kind dat binnen het geregistreerd partnerschap geboren was. Tot deze datum was het nodig dat de geregistreerde partners hiervoor een verzoek indienden bij de griffie van het kantongerecht. Op 1 januari 2002 is dit veranderd voor geregistreerde partners. Dan verkrijgt de vader automatisch (van rechtswege) het ouderlijk gezag.

:idea: Ik heb bij de gyn nog maar 2 echo's gehad dus dat valt mee, het komt omdat ik gewoon een mazzeltje bij de VK had daar kreeg ik een extra echo toen ik daar voor het laatst was.

@moon

Leuk dat het kamertje bijna af is, ben beniuwd naar het reslutaat ;)

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hmz ik heb er al 9 gehad denk ik :oops:
    En zullen er nog wel meer worden...
    Ziekenhuis belde me vandaag nog of er iets gebeurd was :confused:
    Omdat ze al 1,5 week niks van me gehoord hadden haha.
    Wel netjes.. werd ook even gewaarschuwd dat ik niet te veel moest eten en suikers goed geregeld moet houden.
    Anders dan word de baby te groot..

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    goed ziekenhuis moon.. bedankt voor de tip kreeftje.. ik vind het eigenlijk wel wat... ga is met mijn vriend over hebben

18. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @mj

Het is idd een goede optie voor als je nog niet aan trouwen toe bent zeg maar.
    Wij hebben besloten later wel eens te trouwen we hebben nu genoeg kosten eerst, wij houden gewoon volgende week zaterdag hier thuis een feest en zo vieren we het met de familie en vrienden.

Mijn vriend had de kindjes al erkend dat is het enige wat je dan wel even moet doen maar thats a piece of cake. ;)
    Dit hebben we gelijk gedaan bij de aangifte van het partnerschap.
    Voor de wet zijn we nu zeg maar gewoon getrouwd alle huwelijkse voorwaarden gelden behalve dan dat de erkenning nog wel moet maar dat is dus zo klaar het gezag is verder goed geregeld. Je kunt ook kiezen om de achternaam van je vriend te gaan dragen het is wel allemaal heel officieel je moet ook getuigen hebben die er ook voor tekenen net als bij een huwelijk zeg maar. We moesten zelfs het JA woord aan elkaar geven ;)

Voor ons is het zo eerst wel goed geregeld, we kunnen met 5 jaar altijd nog het partnerschap omzetten in een ''groots'' huwlijk.
    Tot nu toe laten we het lekker zo en het is ook nog officieel en volgende week een groot feest :) :)

19. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @kreeftje: van harte gefeliciteerd! ook super dat alles goed is met de baby's! Denk wel een beetje aan jezelf en laat je werkgever dat ook weten hoor!

@jody: ik wil ook een bugaboo cameleon, in de kleuren zand en oranje of zwart en oranje. Wij krijgen hem van m'n ouders!

20. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ja dat doe ik ook zeker! ik ga het zo niet lang volhouden dat zei mijn gyn ook al.
    Ik heb volgende week woensdag een gesprek met hem en dan zal ik het er even goed over hebben denk dat aangepast werk niet verkeerd zal zijn. ;)

Deel Deze Pagina