Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ dieseltje en marit

Haha manlief zei ook al na een jaar kan je het wel veranderen als het een jongen is :confused: heb je net alles gedaan haha.

@ marit

Wij hebben voor jongen heel simpel en kort en meisje ook.

Bij een jongen komt er franciscus achter :( vind het niet echt mooi haha maar gaat van geslacht op geslacht.
    En bij meisje ... .... ... dus 3 :)

Bart
    Jip
    Remco
    Ruben
    Peter
    Jop
    Jan
    Mees
    Pieter

@ french

Fijn dat alles goed was :D

2. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hallo meiden, wat leuk al die namen. Ik noem het Liam als het een jongen is en een meid daar zijn we nog niet helemaal over uit. Ik vind Esmee of Aimee wel heel mooi...

4 september kan ik pas bij de gyn terecht ze zijn namelijk met vakantie maar goed komt goed uit dan ben ik net 8 weken geweest...

Waren jullie in het begin ook niet bang dat het niet goed zou gaan en hoe gingen jullie daar mee om?
    Ik ben een enorme dromerd en zit dus de hele dag te fantaseren over hoe en wat maar tegelijkertijd ben ik bang en sla ik mezelf voor me kop dat ik niet te hard van stapel moet lopen... *zucht*

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ denise

Leuke namen!
    Ik zet ze hier niet neer je weet maar nooit.
    Bij ons word alles zo door geklept :( :x

Sja ik was er niet bang voor toen ik teste dat ik zwanger was.
    Ik had nl nooit verwacht dat het mis zou gaan.
    En de 2de x was ik wel zenuwachtig en deze x heel erg bang.

Maar je moet gewoon lekker genieten en niet te veel aan denken dat er iets kan gebeuren.
    Kijk naar de meeste hier daar is het toch in 1x meteen goed gegaan.
    Alleen Marjo, Cindy en ik hebben pech gehad.

4. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    he wendy!
    hoe is het met jou meid?
    ik hoop dat je je vlug kan aansluiten hier!
    ik zal vandeweek ff nieuwe foto's maken...ook van de babykamer ;)

@moon: ik las dat je bi hebt :confused:
    mooi kl*te!

ik zag ook dat er een clomid-babe bij ons heeft aangesloten...gefeliciteerd!

@marit: ik hoop dat je er uit komt met je jongensnaam...keus genoeg ;)

over meerdere namen gesproken...onze meid krijgt 1 roepnaam en 4 doopnamen :D
    ik heb zelf ook 5 namen vandaar ;)
    ik laat haar wel dopen...niet dat ik zo'n kerkganger ben (helemaal NIET) maar ik vind het idee wel mooi dat ze word gezegend...ieder zijn eigen keus natuurlijk ;)

ik heb net het bedje opgemaakt...wauw echt super mooi :D
    ik zal proberen deze week nog foto's te maken!

5. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Wat hebben jullie weer een hoop gekletst vandaag! Wel gezellig hoor.

Wij hebben nu 3 namen op ons lijstje voor een meisje, en 3 namen voor een jongen. We willen ons kind 2 namen geven, dus we zullen toch een naam moeten schrappen. Ik durf de namen hier niet neer te zetten, veel te bang dat een bekende het leest!

Wat vervelend dat sommigen van jullie het lichamelijk al aardig zwaar hebben. Ik heb eerlijk gezegd nergens last van. Mijn buik begint nu wel hard te worden en af en toe voel ik een soort gekietel in mijn buik. Zou dit de baby al kunnen zijn of komt dat door het uitrekken van de huid?

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ french

Zkrs :(

Leuk 5 namen :)
    Wij laten de kleine niet dopen.. manlief is niet van de kerk.
    Ik geef de kleine later de keuze te kiezen.

@ simba

Kan best de baby zijn ;)

7. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey! Jeetje wat is het druk hier zeg! Leuk hoor!

French: Super dat de 20 weken echo goed was en het nog steeds een meisje is :) Wel een geruststelling denk ik he.? Was je erg zenuwachtig voor tijd?

Denise: Idd wat Moon zegt, de meeste zw.schappen gaan gewoon goed hoor! Helaas heb ik het de eerste keer niet zo mogen meemaken, maar dit keer is alles helemaal in orde! Ik vond de eerste weken wel vreselijk om doorheen te komen, maar dat is ook gezien mijn ervaring denk ik. Probeer te genieten hoor! Leuke naam trouwens voor een jongen!

Simba: O, dat kan heel goed de beeb zijn hoor. Ik voel het nu zelfs dagelijk kietelen. Ben je ook erg slank? En ligt je placenta aan de achterkant? Want dat speelt ook mee bij het snel voelen of niet vlgs mijn gyn.. Leuk hoor!

Marit: Staan wel een aantal leuke jongensnamen bij hoor! Succes met een keuze maken..

Wendy: Hoop ook dat je je hier snel mag aansluiten en de rest van het clomidtopic ook natuurlijk!

Nou, donderdag een nieuwe aankoop gedaan. Kon het niet laten. Een Angelsound! Het kostte wel veeeel moeite om het hartje te vinden (had eerst mn eigen hartslag te pakken.) Maar uiteindelijk vond ik hem rechts onder mn navenl. Donkedonkedonkedonkedonke.. :baby: Zo mooi! Maar ga er zeker niet elke dag naar luisteren hoor, voel toch behoorlijk wat gekriebel en gefladder dagelijks.. (en wil ook niet in de stress schieten als ik hem es niet vindt.) Wie van jullie heeft er ook zo een? En hoe vaak gebruiken jullie hem?

8. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    O, voor ik het vergeet. Ben vandaag precies 1 jaar getrouwd :D
    Dacht, ik deel het even met jullie hahahaha. We waren het zelf bijna vergeten... ;)
    Gaan dus vandaag es lekker op stap samen, vooral ideeën opdoen voor het kamertje en andere spulletjes! Leuk!

9. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    marjo gefeliciteerd geniet ervan samen en je treft het hopelijk ook nog met het weer als het goed is zou het vandaag wel mooi weer worden dus!

hier gaat het steeds beter wil nog steeds een extra test doen om te kijken of het nog steeds zo is hihi erg ben ik! Ga lekker genieten van het weer en heb vanavond mn eerste dillemma: we zijn bij vrienden uitgenodigt voor een wijntje gezellig... maar normaal gesproken drink ik er wel een paar en rook ik ook wat dus wat nu? we willen het echt nog niet vertellen voordat we de echo hebben gehad...

10. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Marjo: Gefeliciteerd met jullie trouwdag! En lekker van genieten nu het nog met z'n 'tweeën' is... :p

@Denise: GEFELICITEERD :whistle: Joepie weer een :baby: erbij.....

@Moon: Echt k*t van je IB hoop dat de cesar therapie wat verlichting wil geven! Rustig aan doen.... ;)
    (helaas horen wij ook bij de groep waar het is misgegaan, gelukkig maar 1keer)

@French: Fijn dat op de echo alles OK was! Geeft toch weer een gerust gevoel... :) Ben benieuwd naar de foto's van het kamertje!

@Simba: als het aan de binnenkant van je buik kriebelt zal het de :baby: wel zijn ;) Echt geweldig. Probeer er maar eens rustig van te genieten....

@Maritt: een aantal jongensnamen uit de groep: Koen, stijn, Tim, Thomas, Boy, Mees, Bart, Lex, Jelle..... Veel succes met kiezen :thumup:

Wij hadden al een jongens naam, maar die houden we nog ff geheim, voor de 2de. En voor een meisje waren we er ook snel aan uit. Ook onze kleine krijgt doopnamen, twee stuks. Een van mijn moeder en een van hubbies moeder...Ook wij zijn geen echte kerkgangers, maar wel in de kerk getrouwd, en wil kid iets meegeven....

Verder alles ok hier. Lekker met de meubeltjes bezig geweest, en toch al weer in de klas. Maandag is het zover dan begin ik aan de laatste lesweken voor mijn verlof.

@MJ: ALs ik het zo lees, zou het bij jullie er nog eerder kunnen zijn, dan bij mij? Zou het leuk vinden...BEn benieuwd wie er het eerste bevalt. ;)

Nou meiden een fijn weekend ene tot de volgende keer maar weer!

11. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he meiden.
    marjo gefeliciteerd. wat heb ik lang geslapen vandaag.

denise ik was doods bang en had ook dromen.. nogsteeds vind ik het best spannend hoor. is heel normaal. 1 op de 10 gaat fout.. maar ik hoor liever 9 van de 10 gaat goed.. dat is veel hoor ;)

hebben jullie ook als jullie lang slapen. zere benen en af en toe kram,p in je kuit

12. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    :p :p Gewoon vertellen dat je je dag niet hebt, of dat je je niet lekker voelt. (Ben je nu helemaal gestopt met roken?)
    Enn uh in het begin was iedereen hier bang (denk ik) iig allemaal onzeker! Je wil zo graag, dan is het zover en dan is het niet te geloven.....Natuurlijk wordt je daar bang van, maar blijf jezelf vertellen dat het nergens voor nodig is, en dat je lekker zwanger bent. Probeer echt te genieten hoor. Het gaat allemaal zo snel! ;)

@MJ: heel herkenbaar. Lekker uitslapen bestaat niet meer. :cry: Zordra ik me dan eens lekker uit wil rekken schiet de kramp al in mijn kuiten.... :cry: Maar ja als dat het ergste is :) Ach nog ff hoor. heb het er wel voor over...

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    is geen ramp jody, maar vraag me dan gelijk af of hett iets raara is. vitamine gebrek ofzo

14. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @jody: ik rookte door de weeks nooit alleen als er een drankje aan te pas kwam in het weekend. Met uitgaan, uit eten of gezellig bij vrienden of hier thuis dus moeilijk zal ik het er niet mee hebben om niet meer te roken aangezien ik een sigaret associeer met een drankje en ik nu geen drankjes meer doe :)

15. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Marjo, gefeliciteerd!
    @Denise, lastig is dat. Inderdaad maar verzinnen dat je je niet zo lekker voelt...
    @MJ, wel fijn dat je lang geslapen hebt, balen van die klachten.

Ik ben op internet op zoek naar voorbeelden van babykamers (en dan niet die showroomkamers)... maar kan nauwelijk iets vinden...

16. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    http://www.julieprovinciael.net/kamer.html#

Zoiets vind ik zooo mooi, maar denk nooit dat ik het zo rustig kan houden. Speeltjes etc hebben toch meestal felle kleurtjes en dan wordt het echt zo'n rommelkamertje.

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    helemaal mijn smaak, maar heb op babypark.nl gekeken en daar staan er ook wel een paar tussen die ik heel mooi vind maar waarschijnlijk moet ik wat dingen op maat laten maken omdat ik met 2 schuine wanden zit... erg irritant

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ denise

Ja gewoon zeggen dat je er niet zo'n zin in hebt omdat je niet zo lekker bent ofzo.

@ marjo

Gefeliciteerd!

@ jody

Wist ik niet dat jullie ook een *tje hadden.

@ mj

Sinds paar dagen heb ik krampen in m'n kuiten s'nachts.

@all

Ik tel de dagen af naar de echo hihi.
    En naar maandag hoop dat ze me goed kunnen helpen.

Onze hond is loops, loopt hier met schattig meisjes onderbroekje aan :)

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Die stond ook tussen show je baby kamer.
    Ik vind het mooi maar beetje rustig haha

20. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hallo meiden,

Heb geen tijd gehad even bij te lezen sorry :oops:
    Zag wel namen vorbij komen en ook is iedereen toch al druk met de beebkamer bezig HEERLJK meiden :D :D

Hier een slechte start van de dag ben de hele ochtend in het ziekenhuis geweest had vannacht en vanmorgen erg last van pijnlijke onderbuik niet goed te beschrijven.......allemaal onderzoek gehad ook een echo en de beebs leven zich helemaal uit daarbinnen ze zijn lekker druk saampjes dus dat was allemaal goed GELUKKIG, nu bleken mijn darmen helemaal vol te zitten heb dus een klysma gehad en moest net zo lang blijven tot ik ontlasting had gehad....Nou toen dat er uit was WOW wat een opluchtig na 4 daghen geen ontlasting te hebben gehad :confused: :confused:

Ook is er naar mijn bekken gekeken en heb nu advies gekregen STOPPEN met werken! en HEEEEEEL veel rust! :( :(

@DEnise

Ik sluit me bij de meiden aan, gewoon zeggen dat je niet lekker voelt (tsja het is de bekende smoes ;) )

@marjo

GEfeliciteerd met jullie trouwdag geniet er lekkr van saampjes vandaag.

@mj

Die kramp in de kuiten heb ik ook last van ERG vervelend moet ik zeggen :rolleyes:

@moon

Nog even verder tellen en dan JIPPIEEEE zijn wij aan de beurt het duurt nu niet lang meer ;) ;)
    Gaat het allemaal wat meid?

@maritt

Leuk die babykamer, wel erg rustig idd ;)

@jody

Fijn dat alles ok is! gaat nu snel he als je je bedenkt dat de laaste lesweken voor je verlof zijn begonnen \:D/

@wendy

WE houden je plekkie hier warm hoor hopelijk sluit je ook gauw aan.

Nou meiden tot zover heb ik het allemaal bij kunnen lezen.....

Deel Deze Pagina