Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    klopt, daar heb ik hem ook vandaan :D
    Ik vind het rustige juist mooi, maar zoals ik al schreef, dat werkt bij mij toch niet. Het is zo een zooi, dat weet ik nu al. Zo netjes kan je het toch niet houden?

2. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Kreeftje, nou dat is ook wat zeg! Maar gelukkig dat het je darmen zijn (hoe vervelend waarschijnlijk ook) en dat alles oke is met je beebs!

3. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ja de beebs deden het super! dus dat was wel goed allemaal :D :D

Tsja en nu allemaal maar afwachten...
    Maandag gesprek met de baas dus het zal wel ziektewet gaan worden ik kan niet veel doen, thuis valt het werk me al zwaar.

4. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Kreeftje: Super dat alles goed is met de beebs natuurlijk.... Maarrru nu al stoppen met werken :( Lijkt me wel lekker trouwens ;) Tja en het is op dokters advies dus daar kan je baas niet onderuit. :) En nu zorgen dat de darmen een beetje leeg blijven he? Veel vezels eten. Bij mij werkt activia heel goed in combinatie met peperkoek. Want zo'n buikpijn da's ook niks. ;)

@Maritt: Mijn smaak is het niet. Het is mooi om te zien, maar wij hebben niet zo'n grote kamer voor de beeb en die groene kleur op de muur vind ik te saai... Ach ja ieder z'n eigen smaak ;) Maar denk idd dat het bij mij ook niet zo netjes zou blijven hoor.

@Moon: Helaas wel. :oops: Was de eerste. Na het stoppen van de pil 3mnd niet ongi geweest, kwam er wel achter dat ik toen zwanger was. Na een dag carnaval en veel bier... :oops: Week later bleek dat het hartje niet is gaan kloppen :cry: Paar dagen later op school beebje verloren. :( Gelukkig precies een jaar later, gaat het nu wel goed en daar gaat het om ;)
    Onze hond is ook net loops geweest! Gelukkig nu, anders zit je met de de broekjes te hannessen als de kleine er net is :)

@Denise: Nou knap dat je alleen kon roken bij een drankje! En dan zal het nu idd wel niet zo moeilijk zijn om mee te stoppen... :D

@MJ: ik heb ergens gelezen dat het zou kunnen komen van calcium gebrek... maar of het zo is wisten ze nog niet zeker. Tot die tijd is het idd gewoon errug vervelend. ;)

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kreeftje

Jeetje dat zal wel even stresse geweest zijn.
    Gelukkig was het alleen dat en niet iets ergs.
    Heb je nu iets gekregen om beter naar de wc te gaan?
    Fijn dat de beebs lekker bewegelijk waren dat geeft toch fijn gevoel..

Hmz dus je moet stoppen met werken.. is het ook BI?

Ja hier wel okay.
    Kan niet te ver lopen dan doet alles echt pijn.
    Dus kleine rondjes met de hond.. vind ze nu toch niet erg want ze is helemaal niks lekker van dat loops zijn.
    En ga ook niet uitlaat plekken opzoeken voor je het weet zit er 1 boven op ;)
    Even snel boodschapjes gedaan met m'n ma en zo lekker tv/filmpje kijken op de bank.
    Gaan donderdag kijken naar tvtje voor boven :)
    Want op de bank zitten gaat soms ook niet en anders is het zo saai ;)

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Oh ja

@ marit

Haha nee dat hou je toch nooit zo netjes.
    Tenminste ik niet in ieder geval haha.

@ jody

:( maar moet je niet de biertjes de schuld van geven he!
    Zkrs gaat er om dat het nu wel goed gaat... en nog even dan heb je kleintje in je armen.

Haha toevallig ;) ja gelukkig wel.
    Anders zo'n gedoe pffff.
    Ik heb onderbroekjes maat 92 voor haar en gaatje in geknipt voor de staart. Had wel zo'n honden onderbroekje maar die vind ze niet lekker zitten. En dan doe ik er een inlegkruisje in en gaat perfect.
    Alleen ze was vorig jaar rond kerst loops en dan nu.. ik had het al in juni verwacht.. dacht altijd dat het om het half jaar was?

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    kreeftje gelukkig is alles goed nu.. pffff niet meer werken.. wel lekker ;) kan je beter naar luisteren.. hoopt dat je werk het begrijpt/

maritt ik vind het erg mooi,. alleen de kamer is wel ruim, bij jullie ook.. als het kleiiner is, is het al een stuk knusser.. en met een lamp of iets kleurigere knuffels, of kussen op de stoel is het gelijk heel anders

moon succes met je hond.. straks zijn julolie samen zwanger

8. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    MEiden jullie zijn zo lief :oops: :oops:

@moon

Was wel even schrikken allemaal je bent toch onzeker als er iest aan de hand is, gelukkig waren de beebs lekker druk dus alles was goed, en de klysma heeft me goed geholpen nu hopen dat de darmen wat actief blijven :(
    Er is inderdaad gesproken over BI het wordt bij mij nu wel steeds erger en idd wat jij ook al zegt op de bank of een stoel zitten is gewoon echt niet prettig meer, en dan hele einden lopen Pffff dat is echt AUW.
    Nou we mogen strax wel in een rolstoel geduwd worden zal eens op marktplaats kijken ;) ;)

@Jody

Heb verder niets gekregen voor de darmen maar moet het vrijdag overleggen met de gyn misschien is het voor mij el nodig gewoon 1x in de week of 2 weken een klysma te krijgen...moet zeggen dat het een hele verademing was vanmorgen en ooow wat kan dat pijn doen zeg die darmen.
    Ik heb ook van alles al geprobeerd van veel vezels tot zemelen van roosvicee laxo tot nou ja noem maar op niets hielp me meer :rolleyes:
    Ben idd benieuwd wat mijn baas gaat zeggen hij kan er niet onderuit dus hij zal wel mee moeten werken..hahaha...

@mj

Ja stiekem is het ook wel lekker niet meer weken, maar het lijkt me zooo lang om nu al thuis te zitten :rolleyes:
    Ik zal het advies nu zeker gaan opvolgen en niet meer eigenwijs zijn ben toch wel geschrokken vanmorgen...Gelukkig waren de beebs lekker aan het druk doen dus die vermaken zich prima :D

Tel nu lekker af naar dinsdag dan hebben we de pretecho en dan moeten we vrijdag naar de gyn ;)
    Ben benieuwd.........

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mj

:confused: hihi daar zit ik echt niet op te wachten.
    Wil ooit wel pups van haar maar nu hahaha zie het al voor me 8)

@ kreeftje

Tis vervelend maar ja nog eventjes!
    Hihi is ook niet verkeerd lekker gereden worden ;)

10. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @moon

Ach ja we zetten door! we hebben een mooi eind doel en daar doe ik het ook voor al zijn er soms wat minder leuke dagen bij.
    Ja dat idee van gereden worden lijkt mij ook wel wat ;) ;)

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja daar doe je het allemaal voor.

Ik ga m'n mannetje is roepen.
    Die ligt tukkie te doen maar nu komt ie steeds niet.
    Straks kan ie niet slapen als we echt gaan slapen.

12. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Ik heb de zwangerschapsdoos van Etos opgehaald. Vond het wel grappig.
    Zaten 2 kaarten in voor 10 euro fototegoed op internet shop. Maar die zijn helaas verlopen op 31 juli 2007! Echt balen, was leuk geweest.

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he meiden heb de hele avond al steken onder in mijn buik komt en gaat. ook als ik op de bank lig. is het bandenpijn of moet ik mij zorgen maken. is ter hoogte van mijn schaambot

14. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @mj: Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor, is denk ik gewoon bandenpijn. Ik heb er ook last van...

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Denk ook dat het niks is hoor.

Hmz de site is vernieuwd

16. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hee meiden,

ben net terug, ben toch geweest want mn vriend wou gaan. Ik ben begonnen met cola en heb toen op aandringen een witte wijn gepakt toen ben ik binnen gaan "plassen"heb ik 3/4 eruit gekiept en water in gedaan... en gezegd dat ik helemaal kapot was,de hele tijd zitten gapen hihi me puppy de schuld gegeven en toen zijn we weggegaan. Ze merkten wel op dat ik saai was haha ik heb maar gelachen (ze zijn dit echt niet gewend van me ik ben normaal een losbol en drink wijn als water)

Mn moeder vroeg vandaag hoe het gaat met de behandelingen... heb gezegd dat het ff stil ligt omdat ze met vakantie zijn en dat ik pas in september weer terecht kan. Is niet geheel gelogen maar we willen het nog even stil houden... moeten nog even een goed moment vinden en een leuke manier om het te vertellen. Ik heb op internet zitten kijken en heb een positie-tshirt gevonden waarop staat: uitgerekend in april dus denk da tik die ga bestellen en dan 2 taarten bestellen en dan naar mn ouders en dan naar mn schoonouders maar goed mijn zus komt eind augustus terug van vakantie dus denk dat ik het dan vertel... als die erbij is vind ik wel zo leuk. Wanneer hebben jullie het verteld eigenlijk? met hoeveel weken? of gewoon meteen?

@kreeftje: ik heb een keer op vakantie meegemaakt toen was ik al een week niet naar de wc geweest en volop gegeten ik heb zoooooooooo'n ongelofelijke pijn gehad toen ben iki maar even een laxeerpilletjes gaan halen, 6 uur later een paar uur doorgebracht heen en weer gaande tussen mn bed en de wc maar was daaarna weer helemaal nieuw!

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi dat heb je wel goed opgelost.

Leuk idee om het zo te vertellen.

Wij hebben het alle 3 de keren meteen verteld aan de ouders en opa's en oma's.
    Ouders had ik huilend opgebeld haha niet op een leuke manier ofzo.
    Alleen deze x niet meteen tegen andere verteld maar ja kon het niet zo lang verbergen dus iedereen vroeg er naar heb ik maar gewoon verteld (was eigenlijk de bedoeling vanaf week 12)

18. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Mmpff, nieuwe layout van de site, is weer wel ff wennen. :( Ziet er leuk maar minder overzichtelijk uit.... Gelukkig kon ik jullie weer vinden :) 8)

@Denise: Nou goed opgelost toch? En een wijntje zal echt geen kwaad kunnen hoor. Ff de party poeper uithangen, zullen ze straks echt wel begrijpen ;)
    Wij hebben het de eerste keer gelijk verteld, gewoon zo. En de tweede keer hebben we gewacht tot de 10 weken, toen kregen we de echo foto mee en die hebben we laten zien voordat we wat vertelden.

@Moon: Nou de biertjes kregen in het begin idd de schuld. Heb daarna ook geen druppel meer gedronken (alcohol dan he :) )
    onze hond vind zo'n broekie gelukkig niet erg. Maar ze heeft geen staart dus hij zakt regelmatig van d'r kont af... hahaha :rolleyes: En is idd ieder half jaar. Maar sinds ik zwanger werd heeft onze hond het ook ruim 3 maanden uitgesteld. Heel vreemd maar schijnt natuur te zijn. Als er een teefje in de roedel zwanger is, dan gaat de rest wachten om te kunnen waken. Dus misschien is dat bij die van jullie ook zo gegaan? (weet niet of het klopt hoor, heb het ook maar gelezen. ;) )

@MJ: Denk ook bandenpijn, maar als je het niet vertrouwd gewoon vk bellen.... Daar zijn ze voor, en dan voel je je gelijk geruster! Ook belangrijk 8)

@All: Fijne zondag, en hopelijk net zulk lekker weer als gisteren!

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    lekker zondag.. geniet van het mooie weer

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    20 weken :)

@ jody

Hihi ik gaf de cola light de eerst x de schuld :oops: dronk het als water.

Grappig, zou maar zo kunnen :)
    Wat hebben jullie voor hondje?

@ all

Fijne zondag!
    Wij gaan lekker niksen denk ik.

Deel Deze Pagina