gefeliciteerd moon....op de helft jij hebt woensdag de 20 weken echo he? willen jullie dan ook het geslacht weten? @mj: mijn man voelt nog niks maar mijn placenta ligt aan de voorkant en onze meid ligt met haar benen beneden...ik voel dus schopjes in mn blaas
@ mj Marco heeft de kleine eergisteren gevoelt voor het eerst. Hij was helemaal stil en happy. @ french Ja woensdag.. spannend! hihi... ja we willen het wel weten. Dan moet de kleine nu wel keertje mee werken anders weten we het weer niet
Zo moest even wennen aan de nieuwe sitemaar ik heb het topic weer gevonden @mj Het klinkt als bandenpijn, had ik het gister toevallig nog met de arts over in het zhuis bandenpijn zit meestal vlakbij het schaambot. als je het niet vertrouwt gewoon bellen hoor! Manlief heeft de kleintjes nog niet gevoeld, ik voel ze nu heeel vaak echt super geweldig ook als ik mijn hand op de buik leg voel ik schopjes en schokjes..HEERLIJK....hoop dat manlief ze ook snel gaat voelen. @denise Noud at heb je goed opgelost allemaal En wat betreft de darmen het kan idd goed zeer doen VRESLIJK. wij hebben het de ouders na de eerste echo verteld, al hadden ze eht al langer door maar we hebben ons wijselijk stil gehouden. Leuke manier waarop jij het wil gaan vertellen @moon Spannend meid nog een paar daagjes dan de ECHO. WE hebben het goed weten vol te houden vindt je niet? Hopelijk zullen onze kleintjes nu ook trots hun geslacht laten zien @all Het is lekker weer vandaag nog plannen of gaan we lekker met zijn allen luieren? Wij hebben vanmiddag een familie uitjes bowlen en uiteten..nou dat bowlen laat ik achterwegen maar dat eten zal ik zeekr niet afslaan
Moon, gefeleiciteerd met je 20 weken! Spannend woensdag! Hoe is het met de rest? Hier is alle nog hetzelfde. Heb alleen veel last van hoesten, misselijkheid is de ene dag minder dan de andere, net zoals mijn borsten, maar dat zal er wel bijhoren hé? Oja, gisteren lekker met mijn petekinders geknuffeld, donderdag weer, hihihi Groetjes Cindy
@cindy Het zijn d welbekende kwaaltjes meid Bij mij zijn mijn tepels begonnen met extreem lekken, werd vanorgen wakker en zag een hele kring op mijn bed ai ai ai ...morgen maar even comressen voor in de bh halen. Had er al last van maar nog niet zo erg, vindt het toch erg oncharmant die nate vlekjes in kleding en bh Ik hoef er maar tegen aan te komen en hoppa heb weer een vlekje doe er vandaag wel een wattenschijfje in...hahaha...
Ja hoor, de ene dag kan het veel erger zijn dan de andere dag ik had het in het begin ook veel..soms een week nergens last van en dan kwam het dubbel en dwars weer terug
@moon: gefeliciteerd he met het bereiken van de helft! @all: lekker weer he dit weekend! Ik denk dat ik gek ben hoor maar was gewoon vandaag al misselijk... meestal komt dat pas later toch?
ZO! Willen jullie niet meer zoveel schrijven als ik weer ns op vakantie ben?! Heb er ruim een uur over gedaan om bij te lezen! Hier alles goed, heerlijke vakantie gehad, alleen veeel te kort! Voel me prima, ook in het zonnetje was het goed vol te houden, sinds daarnet alleen beetje, nou ja, behoorlijk kramp rechtsonder in mijn buik. Zal wel van het tillen komen, het het bukken, koffers en de was enzo. Kan niet op alles reageren, maar Kreeftje, leuke kamer en jammer dat je moet stoppen met werken, maar je zal er vast aan wennen, beetje rommelen op je gemak! Marit, helemaal mijn ding die kamer, je kan toch ook leuke manden komen om "rotzooi" in te doen? Ik wil ook een rustige kamer, is alleen ook niet zo groot, dus ik zal wel zien hoe het er straks uit zal zien. 12 weken zijn voorbij, woensdag al weer 13 weken, banner klopt niet helemaal, donderdag echo en nekplooimeting, vind het heel erg spannend. Verder niet zo veel te vertellen, ga me de komende weken verdiepen in kamers ed. Kraamzorg is geregeld en heb me opgegeven voor kinderopvang, met wachtlijst...zucht. Mams wil een dag oppassen, dus uiteindelijk 2 dagen opvang, valt goed mee! Is financieel goed te doen. Zeg...Marit en Denise....allebei onze namen, voor meisje en jongen staan in jullie lijstje....grappig! Nou fijn dat ik er weer ben, ben niet meer zo verslaafd, maar heb jullie dinnetjes toch gemist....hihi. Dikke kussen. Shaartje, alias vakantieganger (voorlopig even niet)
Welkom terug Shaartje! Wat een gekke lay out zeg! Echt even wennen. Is het alleen een ander kleurtje of zijn er ook dingen gewijzigd?
WElkom terug shaartje! Gelukkig heb je ont toch een beetje gemist @maritt Tot nu toe is het alleen de lay out ik heb verder nog geen nieuwe dingen ontdekt
Meiden, het zou zomaar kunnen dat bengel ons komt vergezellen! Om 1 uur weet ze de uitslag van het bloed...... Laten we met z'n allen duimen draaien...... Zou geweldig voor haar zijn....
Daan duckie is niet zwanger. Stond in m'n gastenboekje op de beebiesite. Ze snapte niet hoe de banner er onder kwam.
We duimen voor Bengel! Wendy gaat bijna trouwen he? Ik ga weer eens neuzen op het clomid topic. Jammer dat Daan (Katrien) niet zwanger is!