Bengel is ook niet zwanger helaas... Heb zo'n last van mijn liezen, wat kan dat zijn? Heb gisteren wel gemeenschap gehad! Was weer de 1ste x, durfde eerst niet zo goed.
mijn buik voelt toch niet helemaal lekker sinds zaterdag avond.. ben niet snel van vk bellen, wat moet ik zeggen, maak nme ongerust, mijn buik voelt raar.. heb geen echte krampen of pijn, maar voelt gewoon anders
Kun je wel goed naar het toilet mj? Dit is echt de tijd dat de darmen minder plaats krijgen en dan dus sneller ''verstopt'' raken.... En als je je echt zorgen maakt, zou ik gewoon even bellen....
Zou je niet gewoon even bellen? Als is het maar voor je eigen gemoedsrust...... Je mag denk ik gewoon even langskomen.... Waarschijnlijk is het niks, maar dan weet je dat in ieder geval....
@ cindy Hihi misschien je spieren omdat je het al een poosje niet gedaan had. @ mj Gewoon bellen hoor. Ze zeggen altijd beter te veel dan te weinig.
helaas meiden kom ik niet deze maand bij jullie terecht.... maar ga vol goede moed toch maar weer verder....mijn vriend zegt: elke stap is een stapje dichterbij...daar gaan we maar vanuit. Heb de 1e provera alweer ingenomen (en als ik ergens van baal is het dit hormoon, omdat je er 2 weken mee 'verliest', maar van de arts hoef ik het maar 5 dagen te slikken dus dat scheelt) misschien volgende maand, ik ga er weer voor knuf bengel
Balen zeg Bengel Had zulke goede hoop voor je. Maar goed dat je zo positief blijft hoor! Vind ik knap, ik kon dat vaak niet.. Jouw tijd gaat ook komen, let maar op! Mj: Goed dat je even gebeld hebt, al is het voor je eigen gemoedsrust. Laat je even weten hoe het was? Vlgs mij is Shaar inmiddels terug van vakantie, of niet? Dis als je hier leest lieverd, laat even weten hoe het met je gaat! En hoe de vakantie was! Ik ben net ff de stad in geweest met mn zus. Gezellig ff ergens gezeten koffieleuten en taartje eten.. Hebben jullie soms ook zo'n onweerstaanbare koopdrang? Hih, ik kan me af en toe niet inhouden hoor.. Vooral met de opruiming enzo
be net naar de kruitvat geweest en ik heb al dingetjes voor in het haar gekocht speciaal voor de baby!
ik liep afgelopen vrijdag in de stad en moest en zou iets kopen maar durfde ook weer niet zo goed dus heb ik een boek gekocht over de zwangerschap van week tot week... met de rest wacht ik tot ik over die 12 wekengrens heen ben...
@mj Alles goed afgelopen meid? @bengel Balen meid! we duimen hier heeel hard voor je dat je volgend man ons komt vergezellen [-o< Zo het gesprek met mijn baas ik goed verlopen! Ik zit nu in de ziektewet, ik ga wel administratief werk doen dit kan ik thuis doen hier krijg ik 6 uur per week voor en kan ik zelf mooi indelen IDEAAL! Zal wel proberen 1x in de week (voor zolang het nog kan) even op de groep te komen om een bakje koffie even het contact toch onderhouden, dat heb ik ook afgesproken met mijn baas. Was een heel fijn gesprek en hij had er alle begrip voor Liefssss