@denise STERKTE meid! wat vreselijk @mj Ik ben idd nu 20 weken jij ook al bijna schiet lekekr op hoor Wordt toch wel een beetje nerveus heb de beebs niet echt veel gevoeld gistereen en vandaag dus en wel erg benieuwd @moon jij ook nog even wachten meid! erg he?
@mj: Wat fijn dat alles goed was... Was even bang dat er iets mis was... @moon: Veel plezier morgen @denis: Meis wat is dit zuur.... Verschrikkelijk.... Heel veel sterkte.
Hallo meiden, Ben een paar dagen afwezig geweest. Moest een hoop bijlezen! Denise: ik hoop zoooo dat het toch nog goed zit! Ik duim voor je... Sterkte. Hier is alles goed. Vrijdag heb ik controle bij de vk, en maandag een echo waarbij ze speciaal naar het gezicht kijken. Ben erg benieuwd hoe de baby er nu uitziet. Toen ik 9 weken was heb ik voor het laatst een echo gehad, en toen was het nog amper een mensje. Groetjes, Simba
Zo meiden we zijn naar de pretecho geweest! Wat was dat GEWELDIG ZEG! alles was goed het zag er gewoon super uit allemaal Vrijdag mogen we weer dan krijgen we een 3d echo, het echoburo waar we zijn geweest heeft een nieuw apparaat en krijgt er dan uitleg over en ik mocht dan ook komen voor een mooi beeld van de twins in 3d en ook alles weer op een dvdje YESSSSSSSSSS WE zijn zooooooo blij.... En.....willen we ook weten wat het gaat worden meiden?
fijn dat alles goed is kreeftje! Jij boft maar, vrijdag weer een echo Nou, vertel, wat gaat het worden?
WAUW! wat leuk! Dan kunnen ze ook nog 1-eiig zijn toch? Of had je 2 eitjes? (met 1 KAN het natuurlijk ook, maar de kans is kleiner)...... Gefeliciteerd!
Kreeftje, hahaha. Gefeliciteerd! Ook al 2 meiden, wat leuk joh. De meiden gaan aan kop hier. Ben benieuwd of er ook nog jongens bij komen.. Geniet lekker van je pretecho. Groetjes Cindy
Inderdaad, nog maar 1 jongen (waarvan het bekend is)..... Grappig hoor, had verwacht dat dit ongeveer gelijk op zou lopen.... @moon: Ik denk dat jij een jongetje krijgt! Veel plezier morgen, probeer je niet te druk te maken, alles is vast goed.
Het is 2 eiig dat was al met de eerste echo duidelijk, ook nu kon hij het met volle zekerheid zeggen. Heb by the way ook 2 eitjes gehad........ Meiden ik ga offline kom morgen weer. Bye bye lieverds en moon komt allemaal goed meid!!!! heel veel succes en plezier
@ dieseltje Hihi m'n ouders hoopte van niet Pa is voor ajax en dan komt er zo'n kleintje die straks helemaal wild word van feyenoord haha Thnx meiden... ik ga ook weer.. ga tv kijken en dan slaapje doen. Tot morgen zal wel rond 5 zijn dat ik online ben.
gefeliciteerd kreeftje! leuk joh 2 meiden! moon veel plezier morgen...geniet ervan want je staat zo weer buiten. ===========berichtje voor baby van moon============== lieve baby van moon...wil jij morgen je beentjes open doen zodat papa en mama kunnen zien of jij een jongen of een meisje bent? mama wilt namelijk gaan shoppen voor blauw of roze! ================einde bericht==================
Hey lieve Denise, Kwam nog even kijken of er nog nieuws was. Hoop ook dat alles toch nog een goede afloop heeft. Laat je ons wat weten? x en sterkte.