@moon Hier een vroege vogel die niet meer kon slapen...veel plezier en succes bij je echo! het zal vast allemaal super zijn met je beeb! Hoop dat je beeb niet zo eigenwijs is Ben erg benieuwd meid! @mj samen in verwachting van een 2ling en ook nog 2 meiden @french =D> Goeie toespraak voor de beeb van moon.... @denise Meid gaat het allemaal een beetje?
@Denise: oh meid ik hoop voor je dat het vruchtje toch is blijven zitten. Wanneer krijg je hier meer duidelijkheid over? Veel sterkte [-o< Ik ga voor je duimen. @Keeftje: Gefeliciteerd met je meiden! Leuk hoor. En gelukkig was alles weer goed. Grappig dat je de 2 echo's zo kort op elkaar hebt. @Moon: Veel plezier vandaag met jouw echo..... Geniet er lekker van! Kom vanmiddag nog ff spieken hoe het is geweest. @MJ: fijn om te lezen dat alles goed is gegaan! Was wel ff ongerust hoor Maar nu is het weer goed. @French: ik hoop eigenlijk wel dat het berichtje bij de beeb van moon aan gaat komen
Denise: ik hoop dat alles goed met je gaat! Moon: veel plezier vandaag. Geniet ervan. Kreeftje: gefeliciteerd met je twee meiden. Fijn dat alles goed met ze is. Voor jou zal het wel zwaar zijn, dus let goed op jezelf, hoor... In ieder geval fijn dat je thuis wat werk mag doen van je werkgever. Marit: hoe gaat het met de verhuizing? Is het niet te zwaar voor je? (wij krijgen over vier weken de sleutel).
volgens mij heeft ze mn berichtje niet meer gelezen maar...dan weten wij wel eerder hoe het was bij e echo want dan moest ze daar dus vroeg zijn ik gok zelf dat het een meisje is...
Haha ik heb het door gegeven French. Pas om 2 uur pfff nog lang wachten Komen net van bed dan duurt het niet zo lang haha
@Denise, heel veel sterkte! Houd je ons op de hoogte? @Moon, heel veel plezier vandaag! Ben zo benieuwd. Gezondheid is het allerbelangrijkst, dus niet teleurgesteld zijn als je het niet kan zien. @Kreeftje, ha ha 2 meiden. Gefeliciteerd! Nu heeft mijn boy nog meer keuze ha ha @Simba, met klussen gaat het goed. Het is wel zwaar inderdaad. 't valt niet mee met mijn buikje en het extra gewicht! Spannend nog vier weken voor jou!
hallo lieve meiden, ik heb vannacht echt goed geslapen, zal wel helemaal op zijn geweest door alle emoties van gisteren. Maar helaas, nog steeds buikpijn en bloeden eigenlijk net een zware menstruatie. Ik zei al tegen mn vriend, het is net als toen ik 6 maanden niet ongi was geweest en toen weer voor het eerst ongesteld werd. Vanmorgen wel voor het eerst echt stolsels verloren ik weet niet of het vruchtje daar al bij zat weet niet hoe ik dat moet herkennen en bovendien is het nog zooo klein... Maar meiden, ondanks dat ik jullie allemaal super graag mag ga ik toch weer aan de andere kant kletsen, elke keer mn verhaal dubbel opschrijven is wel een beetje zwaar nog... Dus ik wil jullie bedanken voor de gezelligheid en daarna voor het meeleven en jullie steun en ik hoop jullie nog tegen te komen dit jaar hier voordat de meeste zijn bevallen... heel veel liefs
@ denise Je moet wel een echo laten maken of het nu weg is. Als je te lang veel blijft vloeien dan gaat niet al het weefsel weg en moeten ze dat weg halen. Zou dus toch even het ziekenhuis bellen. Heel veel sterkte! Dikke knuffel
@maritt je mannetje kan strax idd keizen tussen allemaal meiden @moon Heel veel succes strax..nog even geduld meid. @DEnise VRESELIJK meid wil je heel veel sterkte wensen! en snel terug komen hoor
Moon nog 2 uurtjes, spannend. Ben echt benieuwd wat het wordt. Veel plezier straks. Hier gaat alles gewoon zijn gangetje, dus goed! Groetjes Cindy
gaat snel he cindy.. ik ben al bijna op de helft.. waarschijnlijk al op de helft aangezien de beebs wat eerder komen. gaat zo snel..
Ik vind/vond het pas vanaf week 12 hard gaan. Omdat je dan meer kan genieten. Nog een uurtje dan gaan we rijden... hihi tel de uren echt af.. echt erg
Ja, het gaat nu de goede kant op. Het voelt ook echt goed. Ben wel nu iets minder misselijk! Ben blij als ik de 12 weken bereikt heb, en de 12 weken echo heb gehad! Probeer niet te veel op het forum te lezen, staan veel nare berichten op. Dan maak ik me weer onbewust zorgen. Lees meestal alleen hier!
ik probeer ook alleen bij eigen topics te kijken. niet bij vlindertjes en miskraam.. word er zo naar en bang van
moon nal terug.. ben benieuwd.. pfffffffff heb last van mijn rug.. zit de hele dag vandaag. even stukje lopen zo