Moon is volgens mij rond vijf uur thuis! Zullen we een pooltje voor Moon doen? Marit: Jongen French: Meisje
Nou om dat de meiden aan kop lopen denk ik dat de beeb van moon een jongetje zal zijn...... Ben erg benieuwd
leuke kamer marjo.. bah naar nieuws. gister is een goede vriendin van mijn vriend op Aruba overleden.. zomaar. had buikpijn, ging naar de dokter, naar huis gestuurd met anti biotica en drie dagen later dood. erg naar... ik ken haar niet zo goed, maar mijn vriend is met haar op gegroeid. nu doet hij bij mij net of alles ok is, hij wil niet dat ik stress heb, maar weet dat hij heel verdrietig is.
Ik breek even in, wat vreselijk MJ! Het leven kan zomaar voorbij zijn, dat blijkt maar weer. Bah, naar idee. Opzich lief dat je vriend jou wil sparen... maar hij mag natuurlijk echt wel verdrietig zijn. Gaat ie ernaar toe?
nee hij zou het wel graag willen, maar we hebben nu niet even 1000 euro voor een ticket liggen. wat dat betreft ben ik ook wel egoistisch.. we hebben het echt voor de kinderen nodig. marjo. doodsoorzaak weten ze (nog) niet. leven zit maar raar in elkaar. mijn vriend had ook zo graag gewild dat zij zijn kinderen zou zien.
@mj Wat erg zeg Nou alles was goed. Moet nog wel de 28ste x terug komen want de gyn moest eigenlijk de echo doen vanwege de diabetes. Dus kunnen ons kleintje dan nog een keer bekijken Dan gaan m'n moeder en schoonzus mee. En het is een meisje 8)
lees ik meisje moon... ligt het aan de clomid dat iedereen meisjes krijgt.. wat grappig.. gefeliciteerd meid.. heerlijk voor je.. we kunnen beter groot roze jurken gaan inkopen, krijgen we korting ik wil eigenlijk met de 20 weken echo mijn schoonmoeder meenemen. denken jullie dat de gyn dit erg vind?
Wowie Moon, ook al een meisje Gefeliciteerd hoor! Alles goed verder? Wat leuk zeg dat je de 28e weer mag. Nu ben ik we heel benieuwd wat ik ga krijgen hoor! MJ: Tuurlijk zou de gyn dat niet erg vinden joh! Een kennisje van mij heeft zelfs haar eigen en schoonmoeder meegenomen..
@MJ, sterkte meid. Wat een naar bericht. Bij mijn 20w echo mocht er maar 1 persoon mee... @MOON, een meisje! Niet te geloven. Dacht echt dat jullie een jongen zouden krijgen! Alles goed verder, fijn hoor! Kan ook anders gaan. Gefeliciteerd met jullie meisje!
ZWANGEREN Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan)- BV - Meisje Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - Meisje French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 31 December 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes Annika: 21j - 2de kindje - 11 januari 2008 - thuisbevalling? - FV - ? MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - Verrassing Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV eerste weken - ? Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 17 maart 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV - ? Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV Corina: 25j - 1ste kindje - 2 april 2008 - ziekenhuisbevalling - FV Echo's & Onderzoeken Aug: Simba: 17 aug. controle vk Simba: 20 aug. echo Jody: 22 aug. pretecho Mj: 29 aug 20 weken echo Marjo83: 31 aug controle gyn Sep: zuurtje: 5 sep onderzoek, echo? 15.45u Cindy31: 6 sep 12 weken echo/nekplooimeting 15.30 Moon85: 10 sep controle gyn 8:40 zuurtje: 13 sep controle vroedvrouw(vv) 13u zuurtje: 20 sep 12w echo 11u Marjo83: 24 sep 20 weken echo Meiden: 8 Jongens:1 Verrassing:1
@mj: Wat een vreselijk bericht. Voor je vriend ook heel vervelend lijkt me dat hij er niet heen kan....... Sterkte ermee @moon: Gefeliciteerd met jullie meid! Er heeft vast iets in die clomid van de productiedatum feb-april gezeten hoor...... Leuk hoor dat je zoveel echo's krijgt! (tikkeltje jaloers ben ik wel) @marjo: Nu sta jij op voor een jongen!