Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja marjo en maritt dan jongens. anders hebben onze meiden dadelijk geen partner

2. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    :) ben zeer benieuwd....

3. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Weet je wat ik wel gek vind...

Als de volgende theorie klopt: bij sex vlak voor en vlak na de eisprong is de kans op een jongen het grootst omdat de zaadzellen van dat type sneller zijn dan de meisjes zaadzellen. Maar als je wat langer ervoor of erna geklust hebt, is de kans op een meisje groter omdat die zaadcellen het langst leven.

Nou dacht ik dat wij (de clomid babes) doordat we er zoveel mee bezig zijn en dus weten wanneer de vruchtbare dagen zijn (en dan dus ook klussen) meer kans zouden hebben op een jongetje.

Beetje warrig verhaal, maar snappen jullie wat ik bedoel?

4. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    wanneer krijg je een echo Marjo?

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    nou maritt dacht precies hetzelfde.. al waren we wel braaf om de dag aan het klussen, mmisschien moet je voor een jongen toch wat vaker klussen.
    ik had ook jongen verwacht.. wij hadden heel netjes op e dag van ei geklust. ovu test in de hand

6. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ja, dat had ik me laatst ook al bedacht Marit. Omdat je weet wanneer je eisprong is klus je dan veel gerichter. En zoals wij ook nog tot 2/3 dagen erna, voor de zekerheid :) En de Y-tjes zijn toch sneller dan de X-jes..

7. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    De 31e moet ik weer naar de gyn. De vorige keer kreeg ik wel een echo (was al nadat ik de 12 weken echo gehad had) Maar of ik hem de vlgde keer weer krijg weet ik niet. Ik hoop het zo! De 20 weken echo is pas op 24 september namelijk..

8. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @maritt: vandaar ook dat ik zei dat het bij ons (als de theorie klopt) nooit een jongen zou kunnen zijn. We hadden juist een wat ''lakse'' maand. Zagen achteraf dat we 2 dagen voor de eisprong geklust hadden, daarna niet meer...... Bij ons klopt het dus... een meisje.

9. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Wow Moon een meisje, wat leuk! :)
    Gefeliciteerd!
    Wordt tijd voor een paar jongens hoor! ;)

Ben benieuwd wat wij gaan krijgen.

Marjo jij bent de volgende hé, spannend!

Groetjes Cindy

10. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Gefeliciteerd Moon, een meid!

Procentueel is de kans dat ik nu een jongen krijg daardoor wel behoorlijk hoog ;) . Maar dat weten we pas als het er al is...
    Hadden jullie wel een voorgevoel over het geslacht en zoja, klopte dat? Ik heb namelijk helemaal geen voorgevoel!

11. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Heb je enig voorgevoel wat het bij jou gaat worden Cindy? Aan de kleur van je banner te zien een jongetje ;)

Hebben gisteren via MP een leuk kamertje op de kop weten te tikken. Heb ff foto in m'n album gezet, eveneens eentje van de 12 weken echo..

12. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Marjo, mooie echo en mooi kamertje! ;)

Ben zo benieuwd naar mijn 12 weken echo.

Ik heb nog niet echt een voorgevoel, maar iets zegt me een jongen, alhoewel een meisje heel leuk zou zijn.

Zijn nog geen meisjes in de familie geboren, wel 4 jongens en de 5de op komst.

En wat mijn banner betreft, blauw vind ik gewoon een mooie kleur. ;)

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja alles was prima.

14. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Mijn voorgevoel was vanaf het begin een jongen!

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Sorry voor net korte berichtje.
    M'n ouders kwamen met bosje bloemen in roze en een pop :)

Kindje was ook nog niet te dik van de diabetes gelukkig.

Mijn voorgevoel was ook meisje van af begin.

16. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Dan mag ik ook een jongen!
    Leuk!

Toch ook leuk al die meiden, hebben de jongens genoeg keuze!
    MJ, heftig he, iemand die overlijdt zo dicht bij...en zo jong, sterke voor je mannetje.

moon, fijn dat alles goed is, en dat ze niet te dik is! Zij nu he, geen baby meer...!

Ik ga morgen voor de nekplooimeting...spannend, hoop dat alles goed is, krijg je daar trouwens direct de uitslag van?

Marjo, kamertje is top en je echo ook, mijn echo twee weken geleden was helemaal niet duidelijk, ik wil ook eens een duidelijke....snik!
    Wie weet morgen.

Nou ga even eten, ben veel te laat, voel het in mijn hoofd.

Moet morgen om 9.30, dus als ik weer op mijn werk ben dan laat ik wat weten.
    x

17. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @moon

WAUW ook een meisje! ja het si duidelijk er is een echte meisjes boom :D :D
    Leuk hoor en fijn dat alels goed was.

@mj

Wat vreselijk van die vriendin kun je zien dat het dan zomaar ineens gebeurt kan zijn BAKKES zeg wat een schok dan :cry:

@shaartje en marjo en cindy

Gaan jullie de jongens een beetje helpen? ;)
    Ben erg benieuwd dames.

@marjo

Leuk dat kamertje en je echo is ook helemaal gewedlig!

Nou ikkruip mijn bedje nog even in ben niet helemaal uitgeslapen nog, en heb erg last vanmijn voeten dus lekker de voetjes weer omhoog ;)
    Tot laterrr

18. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Moon: Gefeliciteerd met jullie gezonde meid! :p

@MJ: Wat vreselijk om zoiets te horen. :( En zeker als het zover weg is dat je er niet ff een, twee, drie naar toe kunt. Maar je hebt idd alles nu nodig voor de beebs. Veel sterkte voor je vriend en jou :)

@Marjo: Leuk kamertje en super echo! :p

@Denise: Dikke *knuf*

(weet niet meer wie het vroeg) maar ik had ook heel sterk een gevoel voor een meisje! Iedere keer als iemand het over een hij had, vond ik het niet leuk omdat ik voelde dat het een zij is. EN nu is het wel leuk, want iedereen gaat raden.....
    :)

@Kreeftje: Hoe bevalt het thuis werk? Zag gisteren op tv bij ellen degeneris een buik van een moeder van een tweeling... WAUW! die was echt heel mega groot...... 8) Na de bevalling waren het Ian en ..... en en paar dagen later heette het kindje Ethan i.p.v. Ian, hahaha vergissing is mogelijk.... :p Lijkt me toch lastig om dat in het begin goed uit elkaar te houden.

Hier gelukkig nog maar ander halve dag werken en dan weer eens lekker uitrusten.Het valt me wel zwaar moet ik eerlijk bekennen. Na 6 weken zomervakantie zit toch ineens die buik in de weg. En ben veel sneller moe. Gelukkig een lief klasje met behulpzame kids. Nou de groetjes en sterkte weer voor iedereen! ;)

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he meiden, alles goed, goed geslapen. worden jullie ook wakker met een pijnlijke rug?

Moon besef je het al, en al namen bedacht.

over voorgevoel. mijn moeder heeft in november vorig jaar gedroomd dat ik 2 meiden zou krijgen (tweeling). Zij is helemaal niet gelovig en ziet het als puur toeval dat ze het droomde, maar toen het ook echt een tweeling bleek te zijn, bleef die droom door mijn hoofd spoken.

Pfff deze week werk ik 5 dagen.. toch best zwaar als ik even mag zeuren. ben blij als het morgen middag 5 uur is.

jody ben benieuwd naar die tweeling buik. jammer dat ik het niet heb gezien. komt die vanavond op rtl 5, of was deze al van rtl 5 (die herhaald de uitzending van rtl4)

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mj

Ja ben helemaal in de wolken.
    Wilde altijd graag een meisje.
    Marco die moet echt wennen.. hij dacht voor 100% dat het een jongen zou wezen.
    Dus die moet nu omslag maken van voetbal naar poppen ;)
    Ja de namen hebben we al :)

Maar ik ga kom later terug gaan shoppen :) 8)

Deel Deze Pagina