Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mj

Ja zkr goed.
    Vind het heel netjes en wel veilig gevoel dat ze zo aan me denken..

2. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Hoi meiden,

@ Moon: fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!
    @ Dieseltje: mooi kamertje!
    @ Shaartje: gefeliciteerd...wat een opluchting he, zo'n kloppend hartje.
    @ Mj: visolie? Daar ga ik echt niet aan beginnen (niet nu in ieder geval)...Bij het idee alleen al :pale:.
    @ Jody: wat leuk dat je man de babymeubels zelf wil maken. Lijkt me heel speciaal.
    @ Kreeftje: gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap en de mooie echo.

Vandaag voel ik me gelukkig beter dan gisteren, geen gekots meer. Wel kan ik amper eten naar binnen krijgen. In een boek dat ik heb gekocht stond dat ik wel 7/8 boterhammen per dag moest eten! Nou...dat lukt me never nooit! Ben ook 2 kilo afgevallen de afgelopen dagen... Maar ben allang blij dat ik me niet meer zo beroerd voel als gisteren :D .

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ simba

Haha denk dat er weinig zijn die zoveel boterhammen naar binnen krijgen.
    Ik ben van 2 naar 4 gegaan maar meer lukt ook niet.
    Maar fijn dat het beter gaat, probeer kleine beetjes te eten en wel voldoende te drinken.
    Je bent sneller uitgedroogd dan je denkt.

4. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Zo zo, dan worden jullie goed verwend! ;) Ik vind hem in het oranje ook mooi maar mijn vent weer niet!Is af en toe wel lastig als je er niet aan uit komt. :p

@Kreeftje: Wat fijn dat het zo goed gaat en wat een mooie echo. Je hebt trouwens ook al een flink buikje... Kan ook niet anders met 2 van die kreeftbeebjes hahaha :D

@Simba: Net als moon krijg ik er hooguit maar 4 weg op een dag hoor. Het zijn maar richtlijnen he. Je hoeft niet zo rond als een tonnetje te worden. 8)

@Moon: Wat goed dat ze van het ziekenhuis bellen om te kijken of het goed gaat. Dat zou hier denk ik nooit gebeuren......En wat fijn dat je je nu weer lekker voelt. Dus de suiker is goed onder controle te houden?

@MJ: Smeer je buik goed in met een lekkere bodylotion oid. Want het jeuken wat je voelt is het groeien (uitrekken) van je huid. Goed smeren hoor anders heb je straks allemaal van die mooie witte strepen, waar je niet meer van af komt. :confused: (Talkpoeder zal niet helpen denk ik. )

Oh nog een week en 2 daagjes, en dan zien we de kleine weer. De beweginkjes voel ik ook niet iedere dag, dus is het toch weer een geruststelling als je dan weer op controle mag....
    Nou het is hier pokke weer, dus ga maar op mijn gemakje het huishouden doen denk ik vandaag! (heb nu vakantie, maar het weer werkt niet echt mee :( ) Ach ja, lekker aan tutten is ook wel eens fijn.

5. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @jody: Wij moeten vrijdag ook weer naar de verloskundige!
    Ja, onze ouders zijn schatten.... Van mijn ouders de kinderwagen en van mijn man z'n ouders zouden we een commode en ledikantje krijgen. Omdat we nu graag dat kamertje van marktplaats kopen, willen ze wat anders geven (ze willen perse iets nieuws geven....). Ze zullen wel een bedrag zeggen waar we wat voor mogen uitkiezen.... TOPPIE hoor....
    Geniet van je vakantie (ook al zit het weer niet mee...)

6. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Dieseltje: Joh jullie boffen echt!
    Enne buiten de meubels van het kamertje zijn er nog zoveel dingen die je nodig hebt. Kun je lekker alles nieuw uitzoeken! Heerlijk.
    Ik vind het altijd zo jammer dat het bezoek aan de vk altijd zo kort duurt.
    Maar ja het is niet anders. Voel jij je beebje al?

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he meiden. wat een weer, metro's waren vanochtend door de bliksem uitgevallen. ik veel te laat op mijn werk.
    Ik heb sinds ik zwanger ben echt geen zin in huishouden.. ben zo mega sloom in het weekend.

kreeftje wanneer ben jij jarig? ik ben ook een kreeft ;)

8. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL

Het huishouden? HEEL herkenbaar ;) ik heb momenteel ook last van mijn bekken en rug dus ik trek het ook lang allemaal niet maar ik heb een lieve vriend die wel eens even inspringt.
    De gyn heeft ook gezegd toch iets gas terug te nemen dus dat doen we dan maar.
    Tsja wat een weer he.....hier ook hevig onweer en regen gehad :(

Ik ben volgende week zaterdag jarig 14 juli dus ;) (N.a.v ons partnerschap gister doen we dan ook meteen een feest.)

Liefssss

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    grappig ik 21 juli..

10. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Oow dat scheelt ook niet zoveel.

11. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @jody: ja leuk hoor, van alles uitzoeken, gezellig om te doen ook! Ja het bezoek aan de verloskundige duurt altijd kort idd. Nu ik een leuke verloskundige heb vind ik dat wel jammer. Bij die 1e was ik blij dat ik buiten stond (heb ik wel eens verteld, over dat niet mogen thuisbevallen, wat de 2e verloskundige onzin vind)....
    Ik krijg geen echo vrijdag, jammer, maar goed... 7 aug pas weer een echo... ach daar zijn we ook zo.

Dat huishouden.... ik ben nooit zo'n poetser geweest maar sinds ik zwanger ben vind ik het helemaal vreselijk. Komt ook door de hele week werken, dan heb je daar gewoon geen zin meer in.
    Mijn man en ik doen zondag altijd samen het hele huis, en door de weeks stofzuigen we om de beurt.... (moet wel met 4 katten). We verdelen het nu dus veel beter, zodat ik maandags (mijn vrije dag) lekker tijd voor mezelf heb... (wat een fantastische man heb ik toch ook! ;) )

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    mijn man doet ook veel nu hoor. heb niks te klagen. maar doe echt erg weinig het weekend. werk idd ook full time. wat gaan jullie straks doen? hoeveel dagen werken?

13. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @jody: nee, ik heb de baby nog niet gevoeld :cry: Hoop dat dat snel komt. Wel luister ik vaak het hartje met de babysoud.... Zo leuk!

@mj: in het weekend doe ik verder ook niet veel. Wij zetten ons er zondags altijd even voor.... 2 uurtjes samen poetsen en het is weer schoon.
    Ik werk nu 4 dagen (32 uur) en ga straks 2 dagen werken (16 uur). Na mijn zwangerschapsverlof neem ik misschien nog ouderschaps verlof op maar dat weet ik nog niet (is afhankelijk of mijn oude huis verkocht word....), maar ik hoop het wel. Mijn moeder gaat 1 dag oppassen en mijn schoonzus ook.

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    idiaal dieseltje.. ik moet financieel gezien wel 4 dagen blijven werken.. misschien 4 om 3 dagen.. en dan mijn vriend ook 4 dagen.. zijn ouders wonden op Aruba en mijn ouders in Brabant, heb mijn zus, maar zij kan ook niet iedere week.. ach ja. Is niet anders.. neem denk ik wel in het weekend iemand voor het huishouden, zodat ik dan alle tijd aan mijn kids kan besteden.

ga zo even naar mijn zus in mijn pauze.. ze heeft een stetoscoop (hoe schijf je dat) even kijken of ik een hartje hoor

15. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @mj: ja ideaal. Mijn man werkt 5 1/2 dag... Vind het wel oneerlijk verdeeld maar hij vind zijn werk heel erg leuk (wil het niet missen) en ik baal van m'n werk, vandaar dat we hiervoor gekozen hebben. Ik verdien in principe beter maar goed.... ik vind het werk niet leuk....

Balen hoor dat je 4 dagen moet blijven werken...... Hulp in de huishouding is ook heerlijk!

16. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    meiden, ik ben me daar toch verslaafd aan kersen! Ik eet elke dag een bak op... Hoe moet dat als het kersenseizoen straks voorbij is? :)

17. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey,
    Ik ben lekker thuis vandaag. keel en hoofdpijn en zooo moe!
    Lekker in mijn bedje en even achter de computer!
    Zo lekker lunchen, heb ook kersen in huis...hihih eet ze nooit, maar ze trokken me ineens zo ontzettend.

MJ, ik ben ook 21 juli jarig! 1978...

Hier verder niet veel nieuws, voel me goed, heb niet veel last van kwaaltjes gelukkig. Nog niet althans.

Hoop dat ik volgende week nog een echo krijg, heb een gesprek met de arts, dus ben benieuwd, beetje mijn best doen....en lief kijken.

Simba, krijg die visolie tabletten ook echt niet goed weg, misschien over een weekje nog eens proberen.

Ik blijf ook 4 dagen werken ben ik bang. Denk dat mijn functie niet in minder dagen kan helaas, maar mocht het me echt tegen gaan staan, kan ik altijd nog op zoek naar iets anders.

Heb ook nagedacht over kamertjes, nog niet echt heel concreet, maar weet ook niet zo goed wat ik wil....dus stel het nog maar uit. En kinderwagens.....dat weet ik al helemaal niet, vind ze allemaal lelijk! Das erg he?

Maar goed, fijne dag en tot later.
    x

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he geinig Shaar. mooie datum he. Ik ben 3 jaar jonger 1981.

Heb ook zin in kersen de hele week, maar vergeet het steeds te kopen.. erg gezond dat wel.

was net bij mijn zusje, kijken of ik met haar stethoscoop wat kon horen, maar hoorde alleen maar darmen.. bah ben toch teleurgsteld..
    die angelsound is 50 euro toch? ;) misschien toch maar kopen.. vind het wel fijn als ik ze kan horen

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wat betreft kinderwagens kijk ik meer naar kwaliteit. wil graag de koelstra flex.. vind 3 wieler wel leuk

20. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hoe klinken darmen?! hihihih, vast niet leuk

Deel Deze Pagina