@mj: Dat heb ik de laatste weken ook. Ik stap uit bed, dan heb ik erge rugpijn. Eer ik beneden aan de trap ben is dat voor het grootste gedeelte wel over. Ik heb nu een kussen wat ik onder mijn buik leg zodat ik minder ''voorover'' lig als ik slaap, misschien dat eens proberen? Het is bij mij wel iets minder.... Ik heb de afgelopen dagen ook veel last van bandenpijn. Merk echt dat mijn buik met de dag groeit.
zo leuk vandaag zijn mijn kids zo actief,.. voel ze echt.. maar vind het toch echt kriebelen. heerlijk datg gevoel.. kan niet wachten voordat ik echt trapjes voel en ze vanaf de buitenkant kan voelen. Moon veel plezier met shoppen.. mijn vriend moest ook even aan het idee wennen.. straks met 3 vrouwen in huis en met 2 vrouwelijke katten.. wat een hormonen storm. maar nu vind hij het fantastisch
@jody Ik heb vandag een vergadering op het werk daar ga ik gewoon heen dan heb ik toch weer 3 van de 6 uren te pakken en kan ik morgen de laatse 3 uurjtes op de pc werkn thuis HEERLIJK! Tsja een 2ling buik kan aardig groot worden ik weet die van mijn moeder nog wel WOW die was ook mega en ik ga die kant ook al op Merk het ookw el hoor het begint toch soms aardig in de weg te zitten zoals met schoenen aanterkken enzo.....zal toch binnenkort eens een beroep op manlief gaan doen. Ben ook echt benieuw of de 2 beebs op elkaar gaan lijken of juist niet het si 2 eiig dus dan lijken ze meestal wat minder op elkaar.... Nou we wachten het allemaal lekker af...anders maar teennageltjes een verschillende kleur lakken @mj Ik heb het idd ook erge rugpijn als ik van bed ga...ook last van hele stijfe voeten en heupen dan Kan dan amper de trap afkomen...we mogen strax wel een lift aanschaffen..hahaha... Doe maar rustig aan meid met je werk het kan allemal teveel zijn geef het wel op tijd aan! Hier is manlief nu ook omringd door vrouwen strax ook hij moest even wennen maar we zijn dol en dol blij! Tsja je weet nu eenmaal niet van te voren wat het gaat worden... Ik voel de beebs ook constant bij mij kriebelt het idd ook heerlijk gevoel is dat! @Moon Hier wordt het ook druk in huis manlief met al die meiden om zich heen, maar we zijn superrr blij nu...geniet er lekker van meid! en ga vooral lekker shoppen @dieseltje Bandenpijn voelt soms ook erg vervelend idd... Ik slaap idd ook met een kussen soms helpt het mij en soms ook niet denkt dat het slapen strax ook allemaal vast wel minder zal worden
@mj: wat een prachtige echo's! Heel bijzonder hoor een 2-ling..... @kreeftje: Ja het helpt bij mij ook niet altijd, dat kussen, maar merk wel dat ik me eromheen wikkel zeg maar. Ligt prettig. Het slapen zal vast minder worden, maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe erg goed slaap.... (ben ook erg moe...) Tja, aangeven als je werk je te veel word. Ik voel me dan al snel een zeur en weet niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken. Ik zou graag ipv 8 uur b.v 5 uur per dag willen werken. Ik kan 's morgens heel slecht mijn bed uit en als ik dan om 8 uur begin dan ben ik om 2 uur echt helemaal op.... Maar moet dan nog tot half 5.... Bijna al mijn collega's hebben de afgelopen 10 jaar een baby gekregen. En allemaal hebben ze tot 34 weken gewerkt..... De werkdruk is de afgelopen 2 jaar flink omhoog gegaan (productie, productie en nog eens productie) dus het werk is gewoon zwaarder. Alleen mijn leidinggevende vind van niet........ (je praat toch alleen maar met mensen (de hele dag), je sjouwt toch geen stenen?)... Pff om moe van te worden dus... Ik heb ook geen medische indicatie nu om minder te gaan werken, maar zou heel graag wat minder uren willen.
ik durf dat ook niet aan te geven hoor dieseltje. wat ik doe is om 2 uur even 10 min rondje buiten lopen. dan gaat het wel weer.. maar 's ochtends is een ramp al ga ik half 10 uit bed..
lieve meiden, Elke zwangerschap is anders de 1 kan tot het einde werken en de ander ligt er juist al vroeg uit, ik kon de werkdruk in het begin nog wel aan maar met 12 wkn werdt het mij echt teveel, ben toen al minder gaan werken en ja nu zit ik in de ziektewet ik heb wel gekozen voor mezelf en de kleintjes wat mijn collega er dan ook maar van denken! Ik kan nu lekker 6 uurtjes thuis werken en ga gewoon 1x in de weekl even naar mijn werk toe om het contact te ondrhouden maar verder houdt het voor mij daar ook op. Wel aan jullie zelf en de beebs denken hoor! Beloofd? Net 2 schattige jasjes gescoord bij de zeeman ik kon ze echt niet laten hangen...en ja nu weet ik tenminste wat ik kan kopen HEERLIJK
leuk kreeftje. ik dnek ook aan mijzelf hoor, voel me goed. begin nu wel het gevel te krijgen dat ik de hele dag een zware ruchtzak op mijn buik hebt hangen, zodra ik het gevoel heb dat mijn baby's risico lopen stop ik gelijk. heb natuurlijk ook zittend beroep en praat met mensen, maar net als dieseltje is dat ook druk.. moet wel scoren, snel handelen. kost ook energie
HEy ladies, Alles goed, geen verhoogd risico, al vind ik het toch raar die cijfertjes. Maar goed, zag er allemaal mooi uit. 2 beentjes, en voetjes, handjes en armpjes. Schattig neusje en een gevuld maagje, dus goed teken. Konden verder niet zien tussen de benen....maar iedereen in mijn omgeving zegt een jongen, dus hoop dat het aantal wat omhoog kan! Zal vanavond echo in album zetten. Nou ga weer aan de slag. x
@mj Als je maar aan jezelf en de beebs blijft denken...... Lukt het echt niet meer ja dan is het niet anders. Bij mij op het werk heb ik niet een rust moment ik loop constant en ben steeds met de mensen bezig dat trok ik gewoon niet meer is fysiek en lichamelijk gewoon erg zwaar. Hoop voor je dat je het zo nog wat kunt volhouden @shaartje Fijn dat alles goed meid! is toch weer eenhele opluchting Kijk meiden dit jasje heb ik gescoord: heb maatje 50 ervan genomen, kunnen ze mooi aan in het begin en als we uit het ziekenhuis komen Ze waren helemaal niet duur en ben toch van plan nog wat meer leuke dingetjes te kopen. Deze kon ik echt niet laten hangen
@kreeftje: wat een schattig jasje! Leuk he dat inkopen doen. Ik begrijp wel wat jullie bedoelen, ik denk ook wel aan mezelf, maar mijn baas en ik liggen elkaar totaal niet en hij vind dat zwangerschap geen belemmering is om te werken..... Ik trek het nu nog wel maar ik ben bang dat ik zelf te lang wacht met aangeven als ik het niet meer trek omdat de verhouding tussen hem en mij scheef liggen (en hij heeft dat niet eens zozeer door).......
@mj En ze waren ook echt niet duur...5,99 Nou dat is nog eens leuk winkelen. @dieseltje Ja leuk jasje he? echt heel schattig te schattig om te laten hangen Jammer dat de verstandshouding niet goed is meid! je moet wel voor jezelf opkomen hoor! Werk is dan bijzaak hoor.... Hoop voorje meid datje het nog wat gaat volhouden anders toch echt aan de bel trekken.
Even snel van mij hoor, heb weer een horrible night achter de rug, alleen maar eng gedroomd Net tot 11 uur op de bank beneden geslapen met mn katjes.. Hoe voelt bandenpijn precies? Ik heb nu al voor de 2e dag een rare pijn in mn buik, het voelt nogal trekkerig en steekt er soms echt doorheen. Voornamelijk rechts onder, ter hoogte van m'n eierstokken? Heb de gyn gebeld omdat ik me een btje ongerust maak en mag gelukkig morgen om hafl 12 even komen.
@marjo Het klinkt als bandenpijn.. Fijn dat je toch morgen meteen terrecht kan dan ben je toch wat geruster. Vandaag maar lekker rustig aan doen meid.
@Marjo: klinkt echt als bandenpijn..... Fijn dat je even mag komen morgen. Ik heb vannacht ook weer liggen dromen.... Er kwam steeds een vreemde wilde kat bij ons in huis die al onze (4) katten aanvloog en doodbeet. Was helemaal van slag... Vorige week gedroomd dat ik beviel van een 2-ling, en die zagen er net zo uit als einstein (zie mijn album) ... mag het niet hopen.... Waar haal je het allemaal vandaan he? Ja, die 2-ling zou ik nog kunnen verklaren. Ik heb 3 vriendinnen met een 2-ling, hier zijn 2-lingen en de vrouw van een collega van mijn man is 3 maanden geleden bevallen van een 2-ling.... Hier op het topic zijn 2 2-lingen.... Maar hoe kom ik er nou bij dat ze eruit zouden zien als een (naakt)kat? Pffffff... Verder droom ik vaak over familieleden en dierbaren waar dan iets ''niet leuks'' mee gebeurd (details hou ik maar achterwege, daar word niemand vrolijk van).... @kreeftje: Ik hoop ook dat ik het nog even volhoud. Nu nog 2 weken werken (na deze week), dan 2 weken vakantie en dan nog 7 weken werken..... Ga er alles aan doen om het te redden, probeer vaak na het werk 1-2 uurtjes te gaan slapen...... en vroeg naar bed. Ik kom alleen nergens meer aan toe, dat is jammer.
Bedankt voor jullie antwoord! Ik hoop ook echt dat het 'maar' bandenpijn is.. Wat kun je onzeker worden he van pijntjes die je niet kent.. Gelukkig wel een lieve melevende gyn! Dieseltje: Haha, wat kun je idioot dromen he. Nu kun je erom lachen, maar ik heb het ook hoor dat ik 'snachts bijna moet huilen zo realistisch lijkt het.. Enne, even in je album gekeken.. zou me neit teveel zorgen maken om een Einstein- look-a-like hoor
@ mj Wat een mooie echo's. @ shaartje Fijn dat alles weer goed was. Nou ging de babykamer bestellen was ie er niet meer Nu hebben we een andere een hele mooi gevonden en komt pas eind september. Dus moet nog even wachten Hebben lief shirtje van bambi(roze) en broekje( grijs met paarse en roze) gekocht. Echt zo schattig!