Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @moon: apart is het he? Je kind echt zien bewegen :D Vaak is het ook zo als ik dan kijk, dat ze dan stopt met bewegen. Net alsof ze me nu al aan het uitdagen is. En je hebt tenmiste nog een vent die aan je buik zit.
    Die van mij moet er helemaal niks van hebben. Hij durft 's avonds op de bank zelfs niet meer te komen kroelen. Hij is bang dat ie de kleine plet.... :( Vind het wel jammer. Zou graag samen met hem de kleine willen voelen en alles willen beleven. Maar helaas.... Ik zal er voorlopig alleen van moeten genieten. Echt vervelend ;)

@marjo: Wij hebben gekozen voor de bugaboo cameleon vanwegen de banden. Je kunt er op elk terrein comfortabel mee rijden (zeggen ze) ook vanwege de goede vering in de voorbanden.

@MJ: weet je al hoelang je nog moet werken?

Morgen de 26wkn 3/4d echo...Ben zo nieuwsgierig!
    Ik voel wel dat het allemaal goed zit. De kleine is zo beweeglijk. :p Maar gewoon nieuwsgierig over hoe ze eruit ziet. Op wie ze lijkt..... :) Ben benieuwd of je dat er al uit kunt halen.....WHAAAA en nou moet ik nog tot morgenmiddag 2 uur wachten... Wat duurt dat nog lang ;)
    Het aftellen naar het einde is al wel gekomen... nog maar 99 dagen. Het schiet al op. Nou meiden hier vanavond vroeg m'n bed in dan is het sneller 14.00 uur..... Zodra ik de kans krijg om de foto's erop te zetten laat ik ze jullie zien. tot morgen!

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he jody leuk, ben benieuwd naar de foto's?

mijn mannetje is ook bang om te strak te liggen hoor, maar naar 100* zeggen dat ze een hele goede airbag hebben gaat het al beter.. hij kan ook achter je liggen met zijn hand op jouw buik..

ze zeiden in het begin dat ik met 28 a 30 weken moet stoppen.. Ik hoop dat ik dan dokter advies krijg dat ik MOET stoppen.. vind het lastig om zelf aan te geven. dus hoop dta ik dan verplicht moet stoppen.. niet doe rustig aan, want dan blijf ik toch wel werken denk ik.. ben een dommerd wat dat betreft. maar voel me snel bezwaard op mijn werk. heb me tot nu toe ook nog niet ziekgemeld ivm met mijn zwangerschap

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ jody

Ja heel apart.
    He wat vervelend dat ie daar zo bang voor is.
    En kleintje zit zo veilig.

Leuk hoor!
    Ja vroeg naar bed dan is het sneller tijd ;)
    Word lekker genieten morgen voor jullie!
    Veel plezier!

4. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @jody: Misschien is het een idee dat jij met je buik tegen zijn rug aan gaat liggen. Doen wij ook wel eens. Mijn man voelt de kleine dan ook.
    Veel plezier morgen!

5. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hoi ladies,
    Zal ook maar weer ns van me laten horen!
    Alles goed hoor, alleen heel druk en zoooo moe!
    Heb ook veel te veel gedaan het weekend en dat slaap je niet zo makkelijk bij helaas.

Verder ook niet heel veel nieuws te melden, voel me toch wel echt prima, buikje begint nu wel te komen, ga zaterdag echt even de stad in om wat te shoppen, want word ongelukkig van het feit dat ik niet meer weet wat ik aan moet. Zal een buikfoto maken en de foto van de echo in mijn album zetten.

Ik heb een afspraak gemaakt voor een pretecho over 2 weken ongeveer, 8 september, naar het geslacht kijken....!
    En 1 voor 25 oktober, in 4D, met film enzo! En de oma's erbij.

Dan nog de 20 weken echo ertussendoor, en dan denk ik dat ik mijn verslaving aardig heb gevoerd...oeps!

Hoeveel zijn jullie eigenlijk al aangekomen? Ik zit nu bijna op 14 weken en stond vanmorgen op de weegschaal, met +2 kilo erbij. Is dat normaal?

Wij gaan ons nu ook echt verdiepen in de wagens en kamers, want dat is er tot nu toe nog niet van gekomen. We willen voor het eind van het jaar ook graag een nieuwe badkamer, want die is aan vervanging toe, en met zo'n kleintje pasgeboren doe je het ook niet zo snel denk ik.
    Dus nog een hoop te regelen.

Hoe gaat het met de verbouwers onder ons?

Nou weet niet waar ik nog meer op moet reageren. Ga maar wat eten en dan een rondje sporten op de Wii! (verjaardagskado van mijn man aan mij en ik aan hem!) Te grappig!

Dikkke kus en ik zal me wat vaker laten zien.
    Shaartje

6. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    En wat doen we eigenlijk met onze clomid date?
    Terrasje in het voorjaar?

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    ZWANGEREN

Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan)- BV - Meisje

Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje

Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen

Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - Meisje

French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje

Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 31 December 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes

Annika: 22j - 2de kindje - 11 januari 2008 - thuisbevalling? - FV - Jongen

MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes

Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - Verrassing

Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ?

Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV eerste weken - ?

Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 17 maart 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV - ?

Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV

Corina: 25j - 1ste kindje - 2 april 2008 - ziekenhuisbevalling - FV

Ally:30 j - 2 kindje - 8 april- ziekenhuisbevalling - BV

Echo's & Onderzoeken

Aug:
    Simba: 17 aug. controle vk
    Simba: 20 aug. echo
    Jody: 22 aug. pretecho
    Moon85: 28 aug. deel 2 20weken echo
    Mj: 29 aug 20 weken echo
    Ally: 29 aug 2 de echo
    Marjo83: 31 aug controle gyn

September:
    zuurtje: 5 sep onderzoek, echo? 15.45u
    Cindy31: 6 sep 12 weken echo/nekplooimeting 15.30
    Shaartje: 8 sep pretecho
    Moon85: 10 sep controle gyn 8:40
    zuurtje: 13 sep controle vroedvrouw(vv) 13u
    zuurtje: 20 sep 12w echo 11u
    Marjo83: 24 sep 20 weken echo

Oktober:
    Shaartje: 25 oktober pretecho

Meiden: 8
    Jongens:2
    Verrassing:1

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ shaar

Fijn dat alles goed gaat :D
    Leuk hoor al die echo's.. lekker genieten hihi.

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Wat doen jullie?

Dekentje met overtrekje of zonder?
    Badje en tummy tub of alleen badje?

10. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Grrr... scanner kapot! Ik heb nu maar een foto van één van de echoplaatjes in mijn album gezet. Het is dus niet heel erg scherp nu...
    Ik vond het wel erg leuk hoor, zo'n 3D-echo.

Ik ben eigenlijk nog helemaal niet bezig met kinderwagens etc. Eerst verhuizen, daarna ga ik me wel op alle benodigdheden storten. Ben alleen wel op zoek naar een leuk kamertje op marktplaats.

11. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Shaar: Fijn dat alles goed gaat. Idd nog een hoop plannen voor dit jaar. Nu is het nog 'makkelijk' om zulke dingen als je badkamer te verbouwen, met een kleine in huis stel je het weer gemakkelijker uit. Leuk toch zoveel echo's. :p

@moon: WIj hebben een dekentje voor in een overtrekje te doen. (soort dekbedje zeg maar). Het overtrekje is eigenlijk alleen om het dekentje er leuker uit te laten zien. Hebben er een met Winny de pooh en met sterren en met een kroontje.
    En we hebben ook alleen een badje besteld. Vind zelf een tummy tub niks. Schijnt echter voor de kleine wel fijner en compacter te zijn. Maar het gaat allemaal al niet zo lang mee, dus een van de twee vonden wij genoeg. (En een emmer om in te badderen zag ik niet zo zitten. ;) )

12. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    ZWANGEREN

Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan)- BV - Meisje

Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje

Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen

Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - Meisje

French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje

Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 31 December 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes

Annika: 22j - 2de kindje - 11 januari 2008 - thuisbevalling? - FV - Jongen

MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes

Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - Verrassing

Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ?

Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV eerste weken - ?

Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 17 maart 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV - ?

Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV

Corina: 25j - 1ste kindje - 2 april 2008 - ziekenhuisbevalling - FV

Ally:30 j - 2 kindje - 8 april- ziekenhuisbevalling - BV

Echo's & Onderzoeken

Aug:
    Jody: 22 aug. pretecho
    Moon85: 28 aug. deel 2 20weken echo
    Mj: 29 aug 20 weken echo
    Ally: 29 aug 2 de echo
    Marjo83: 31 aug controle gyn

September:
    zuurtje: 5 sep onderzoek, echo? 15.45u
    Cindy31: 6 sep 12 weken echo/nekplooimeting 15.30
    Shaartje: 8 sep pretecho
    Moon85: 10 sep controle gyn 8:40
    zuurtje: 13 sep controle vroedvrouw(vv) 13u
    zuurtje: 20 sep 12w echo 11u
    Simba: 20 sep 20w echo
    Marjo83: 24 sep 20 weken echo

Oktober:
    Simba: 8 oktober lactatiekundige
    Shaartje: 25 oktober pretecho

Meiden: 8
    Jongens:2
    Verrassing:1

13. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    foto van mijn echo van vorige week in album.
    x

14. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Shaar... WAUW

Ik ben verliefd!

15. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL

Ik zal idd een navragen of er een middeltje voor me is...een beetje extra stevigheid zou wel fijn zijn ;)

w.b dekentjes, wij hebben er een lakentje omheen.....en tot nu toe hebben we alleen een badset een tummytub twijfel ik nog over :rolleyes: :rolleyes:

@jody

Morgen pretecho! veel plezier..... :D

@shaar

Fijn dat alles goed was!
    wat beterft het aankomen ik ben al wat kilootjes rijker tot nu toe 9,5 kilo :confused:

@mj

je kunt ook aan je gyn advies vragen hoor wat betreft het stoppen met werken, mijn gyn gaf meteen aan dat het voor mij beter was te gaan stoppen Succes meid doe rustig aan hoor!

@esthertje

Duim heel hard voor je dat je ook snel bij ons komt hoor!

16. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Es, ben ook zo verliefd op dat hoofd, met die romp en beentjes.....hihiihi
    Zie je die kaken, das toch ook bizar.
    x
    en kom je snel hierheen?

17. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Ik voel iets geks, denk dat het de baby is.
    Ken je dat dat je moet hoesten, maar dat je niet uit jezelf hoest, maar inademt en dan voelt dat je even moet hoesten om die "kikker" uit je keel te krijgen?
    Dat voel ik in mijn buik, maar niet als ik adem, maar de hele tijd, alsof ik inadem en dat er iets zit wat ik weg moet hoesten....
    beetje ingewikkeld he?....maar voelt gek...

Denk mijn babe!
    voel wel meer geks deze week, inderdaad plopjes, alsof er iets draait in mijn buik
    Moeilijk te omschrijven.
    hihihih, leuk!

18. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Shaartje, het is een plaatje...

Ik doe mijn best om snel bij jullie te komen

Liefs, Esther

19. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @shaartje: Wat een prachtig plaatje!
    Wij hebben 27 september een 3D-echo, ben benieuwd!
    Leuk he om je kindje te voelen.....
    Mijn man heeft het zaterdag voor het eerst echt hard voelen schoppen, helemaal in een deuk (van geluk...) gelegen samen...

Meiden, ik moet vrijdag een 3-puntscurve voor bloedsuikers laten prikken. Mijn buik groeit de laatste 2 weken ZO vreselijk hard, ik heb dorst, veel vocht, wat duizelig etc, dus misschien wel zwangerschapsdiabetes. We gaan 1 sept op vakantie dus ik wil het liever uitsluiten dan na de vakantie erachter komen......
    Dus vrijdag werk ik lekker een dag thuis ;)

Vrijdag komen ook de 2 kids van mijn broer naar mij toe (zijn vrouw heeft MS en ligt in het ziekenhuis voor een kuur prednison, dus ja, elkaar een beetje opvangen..... viel nu toevallig te combineren).

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he meiden. alles goed.. wacht op een bericht van Patje. ga volgende week donderdag de kamer ophalen.. heb er al helemaal zin in..

net 2 jasjes gekocht, sorry kreeftje, maar voor die prijs kon ik ze echt niet laten liggen bij zeeman.. ;)

gister weer teveel gegeten, bah wat is dat zuur dan vis, moet echt opletten met vet en veel eten. gaat veel in, maar niet tegelijk merk ik..

over gewicht.. ik voel me een walrus.. mijn benen zijn mega naar mijn gevoel.. zit ook al zeker 10 kilo aan.. heb zelf geen werkende weegschaal thuis (express) maar 2 weken geleden zat er al 10 aan, denk nu wel weer een paar meer. Moet echt minder snoepen.

meiden, mooie echo foto's leuk he. ben ook echo verslaafd

Deel Deze Pagina