Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @MJ: ik moet ook minder snoepen hoor.... ook bijna 10 kg erbij nu :cry: :oops: .
    Aan de ene kant denk ik, ach een zorg voor later, aan de andere kant baal ik er wel van, het kost je straks toch veel moeite om het eraf te krijgen.....

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja precies. en ik voel me ook minder flexibel als ik dikker word. denk ook dat je zwangerschap makkelikjer is als je nog een beetje je figuur behoud. je moet al genoeg gewicht meedragen

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ shaar

Wat een poepie! :)

@ jody en kreeftje

Ik heb ook overtrekjes en lakentjes.. wou dat niet te veel zijn?

@ mj

Hihi hier ook hoor.
    Alles is lekker en alles wil naar binnen :oops:
    Moet na de bevalling toch afvallen want was al wat te zwaar.

Hoeveel boterhammen eten jullie tussen de middag?
    Ik ben van 2 naar 3 gegaan maar lukt me echt niet.

Ik ga naar fysio.. en dan beetje opruimen voor dat m'n moeder en oma komen anders ligt alles weer op een andere plek ;) :rolleyes:

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    moon, ik eet 's ochtend eenkom all bran plus met yoghurt, spms een banaan er tussen. merk dat ik dat echt nodig heb voor de stoelgang. eet ik het een paar dagen niet, dan merk ik het gelijk.

dan om 11 uur meestal 2 appels. dan met de lunch of twee pitolletjes, of 4 sneetjes brood met meestal kaas/tomaat en dan pas 's avonds weer en na het avond etennog wat fruit.. en tussendoor snacks

Mijn moeder heeft een soort plaid gemaakt. dekentje met een vastgenaaid hoesje in dezelfde stof als de hemeltjes.
    daaronder leg ik een lakentje..

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    dieseltje jij hebt 3 katten ofzo toch?
    heb van het weekend krab gehad van een van mijn katten.. de kans dat ik al toxoplasmose heb gehad is heel groot toch? hebben ze als kleintjes gehad, ze komen nooit buiten, heb vroeger ook katten gehad, ook kleintjes.. ik maak me weer druk om niks.

6. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @mj: Klopt, Ik heb 4 katten..... Ik zou me er niet zo druk om proberen te maken hoor.... Dit kan nou eenmaal gebeuren als je katten hebt.

De kans dat je besmet bent is niet groot. Het gaat om de ontlasting die toxoplasmose kan bevatten. Het moet dan helemaal aan hun poten en nagels zitten wil je door het krabben besmet zijn. Normaal gesproken is dat niet zo (anders zou je hele huis eronder zitten)...... Tenminste... ;)

Gevonden op internet: Toxoplasmose verspreidt zich dan ook vooral via katten, meer in het bijzonder via hun uitwerpselen. Een kat met toxoplasmose produceert miljoenen toxoplasma-kysten.
    Een kyste is een doosje met een harde wand waarin de parasieten als in een soort cocoon beschermd worden. Deze kysten komen in de grond terecht, waar ze lange tijd kunnen overleven. Via tuinieren en via het eten van ongewassen, rauwe groenten kan men dan een besmetting oplopen.

Zeker als jou katten niet buiten komen, geen zorgen om maken meid!

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja is ook zo deseltje.. kan mij soms zo druk maken of alles wel goed is met de kleintjes, word beetje gek van mijzelf

8. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    mj: heb aan mijn vorige berichtje nog wat toegevoegd wat ik gevonden heb op internet

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
  10. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ben weer net te laat, nog een toevoeging;)

Toxoplasmose bij de kat kunt u voorkómen door de dieren uitsluitend kant-en-klaar voedsel te geven en vlees altijd te verhitten. Knaagdieren en vogels kunnen een belangrijke bron voor besmetting van uw kat zijn. Katten die uitsluitend binnen worden gehouden hebben er dus geen last van.

11. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    waar heb je die gevonden dieseltje.. die is echt fijn.. dank je

12. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    welke bedoel je mj? Heb alles via google, maar kan het misschien nog wel nachecken...

13. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hier ook 2 katten, ik maak me er ook niet zo druk om.
    Manlief doet de kattenbakken altijd dus dat scheelt ook al een hoop ;)

@mj

Ja leuke jasjes he? dat kun je ook niet laten liggen heb eerst de kleinste maat meegenomen zodat ze dat mooi in het begin nog aankunnen...gister ook bij zeeman uit dezelfde collectie 2 schattige broekjes en jurkjes gehaald :D :D
    BUIKFOTOOOOOOO?

@moon

wij hebben hier lakentjes met dekentjes en dat is echt wel genoeg en warm zat 8)
    Succes bij fysio meid!

:idea: W.b de dikke buiken...het zit bij mij al in de weg om mijn schoenen of sokken aan te krijgen ben ik al snel buiten adem kan niet eens meer fatsoenlijk voorover zitten :confused:
    Bij mij zit er ook al bijna 10 kilo aan......het lijkt ook echt of ik met de week groei.

14. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @kreeftje: Met dat bukken heb ik ook,,,,, lastig hoor, krijg bijna geen lucht.
    @moon: Ik heb een velluxdekentje met lakentje... Moet genoeg zijn. Anders heb ik evt nog een 2e velluxdekentje.

Hebben jullie er al over nagedacht of jullie een sluitlaken gaan gebruiken na de bevalling? Ik dacht eerst, jeetje wat ouderwets, maar twijfel nu toch omdat ik veel goede verhalen erover hoor....

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    eeeuh wat is dat dieseltje

16. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @dieseltje

Ik krijg soms ook idd geen lucht meer dan..het is dan net of komt alles in de verdrukking :confused:

Uhmmm een sluitlaken help even wat is dat ook alweer :oops: :oops:

17. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
  18. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja dat wil ik ook, maar in zuid amerika heb je nog strakkere. ga een eknisje vragen of zij er een kan regelen.

19. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Oow ja het is ook zo dat was er idd vroeger heel veel, nou ik ga er denk ik geen gebruik van maken... :rolleyes:

Deel Deze Pagina