Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    kruh kruh gruuh kru zoiets?
    volgens mijn zus zijn het je darmen als het onregelmatig klink. maar zo'n angelsound is denk ik sterker

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ga vanavond bij kijkshop de angelsound halen,.. vind het toch wel erg leuk

3. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    pffff durf geen angelsound te halen..... Als ik het hartslagje niet kan vinden zou ik helemaal in de stress raken. Was bij de vk de vorige keer ook al zo. Gelukkig bleef ze kalm en zocht ze verder, maar ik was al een grote stress vlek aan het achterlaten... :oops: Nee niks voor mij.
    Ennuh ik weet nog niet hoeveel ik ga werken. Ik zou het liefste 3 dagen willen werken, maar financieel gezien zullen het er wel 4 worden.

@Shaartje: Lekker van je rust dag genieten hoor!
    Heb sinds de zwangerschap ook meer last van hoofdpijn. Ach ja hoort er bij denk ik :rolleyes:

Hier is het nog steeds tuk weer..... Wou dat het zonnetje lekker ging schijnen. 8)

4. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Mijn moeder en oma kwamen net kadootjes brengen!
    Te leuk.

Was uiterverkoop bij Petit Bateau...hihih, en dat vind ik zo schattig.
    Rompertjes, slaapzak, slabbetjes en sokjes!
    Ben er helemaal blij mee....

Ze waren gister ook in een winkel geweest in Den Haag, hadden allemaal boekjes meegenomen van een belgisch merk wat ik zo leuk vind. Kamertjes enzo. Dus ga zo lekker bladeren in mijn bed!
    Lekker zo'n dagje.

x Shaartje.

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wat leuk Shaar.. heerlijk he die cadeautjes.. wil eigenlijk ook wel gaan shoppen er is nu volop uitverkocht.. de Bij heeft ook petit bateau dacht ik.. zo schattig.. moet toch echt even gaan kijken van de week

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ jody

Is soms wel moeilijk.
    Als de kleine aan het mee ''eten'' is dan kelderd m'n suiker in eens mega naar beneden.
    Moet ik aardig wat eten voor hij weer normaal word.
    Gelukkig nog elke x er op tijd bij want nu is kans groter dat ik er door in coma raak en dat zie ik niet zitten haha.

Hmz ik durf ook geen angelsound.. zou net als Jody in paniek raken.

Ben vandaag met mam's de stad in geweest.
    Echt heb echt erg geshopt voor de kleine :oops: :rolleyes:
    Heel schattig jasje van Bambi en Stampertje hihi zegt marco dat is niet voor een jongen :confused:
    Weet niet wat er mis mee is haha maar die beestjes kunnen toch voor allebei?
    En kocht een licht blauw pakje zegt de verkoopster: zo dus u krijgt een zoon! Ik nee dat weet ik nog niet.. oh zei ze maar u koopt blauw...
    Ik ben echt niet moeilijk meisjes kunnen toch ook blauw aan :(

7. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    ha ha Moon! Ik ben ook helemaal voor blauw hoor! Dat vind ik prima kunnen voor een jongen en meisje. Kijk roze voor een jongen....

Jullie hebben veel gekletst! Weet niet meer precies wie wat allemaal, maar...

Ik denk erover om 3 dagen te gaan werken.
    Na jullie gepraat heb ik ook wel zin in kersen ;)
    Kamertje en kinderwagen zijn wij ook nog niet over uit. Al iets leuks gevonden Shaar?

@Kreeftje, had ik je al gefeliciteerd met je gp'tje? GEFELICITEERD!

Ik ga marktplaats weer af voor een babykamertje! Tot straks

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Nee jongen met roze .. haha...

Hebben julie ook rugpijn? Ik heb boven in me rug op borst hoogte en trekt het naar me borsten toe... kan sávonds amper zitten.

9. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    nee, geen last van Moon.
    Ik heb wel 's ochtends last van mijn buik. Een soort verkrampd, gespannen gevoel. Misschien van het plassen en te gestresst gaan slapen? het gaat gelukkig weg als ik opsta!

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    had ik ook marritt bij het opstaan. hoe slaap je.. probeer nu echt op mijn zij te slapen en niet meer half op mijn buik.. denk je blaas.. ik drink voor het slapen gaan ook niet meer echt veel en heb er nu geen last meer van.

he meiden die angelsound is echt leuk.. hoorde alletwee de hartjes (denk ik) een links en ander recvhts van mijn buik. soort pieuw pieuw pieuw geluid, en met oordopjes hoorde ik het nog beter..
    toch wel heel bijzonder en ook wel geruststellend.

moon ik heb wel een gevoeligere rug, sneller moe en stijf.. warme douche is heerlijk dan.

11. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @MJ, leuk dat je een angelsound gekocht hebt? Bij de kijkshop geslaagd? Hoe duur was hij daar?

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    45 euro geloof ik

13. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Vanaf hoeveel weken kan je die angelsound gebuiken?

Marrit, heb wel iets gevonden wat ik, sorry wij, heel erg leuk vinden. Dat merk is Theophile & Patachou, belgisch, heel schattig, google maar.

Ik hou geloof ik van simpele, echt baby dingen, niet te stoer als ze zo klein zijn. Veel wit en zachte kleurtjes, maar wat is alles duur!

Heb gelukkig ook een beetje gespaard, en ben erg gezegend met mijn moeder...hihih, kom maar door hoor!

Nou ja, eerst maar eens "live" gaan kijken, dan maar eens verder zien.

Zijn jullie katten ook zo gek op jullie nu jullie zwanger zijn? Die van mij zijn niet bij me weg te slaan, heb er 2 nieuwe liefdes bij, ze vechten zelf om wie bij mijn buik mag liggen!
    Zo schattig.

14. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @shaar: ja die babykamers zijn echt peperduur! Daarom voor ons de keuze om van marktplaats te kopen... we kopen liever andere dingen nieuw.
    Mijn katten zijn ook niet bij mijn buik weg te slaan.... ze voelen het. Mijn vriendin was vorig jaar zwanger en ook toen deden ze het.... Echt heel lief

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Shaar vanaf 12 weken geloof ik.

mijn katten zijn ook lief. maar mijn buik is idd een fijn plekje voor ze.. gek is dat he

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    De Leen Bakker heeft ook schattig kinderkamertje voor redelijke prijs.
    Daar gaan wij hem halen.

Vandaag de kinderwagen besteld :) Quinny buzz in kleur juice :) alleen komt pas begin november binnen.
    Maar ja is niet zo erg anders staat ie toch alleen maar in de weg steeds.
    Maar zat alles bij nu dus m'n ouders wilde hem nu wel bestellen hihi.. maxi cosi was nu gratis :D

(foto's in album)

@ shaar

Heb geen kat maar wel een hond die graag voor m'n buik ligt nu 8)

17. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Ziet er goed uit Moon, je bent al bijna compleet!

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    leuk moon, erg mooie wagen.. heb het vaker over leen gehoord.. heerlijk dat shoppen

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Thnxx... ja bijna compleet ;)
    In m'n verjaardag vraag ik badje enz aan me opa en oma.
    En wipstoeltje van manlief ;)
    Dan heb ik niet zoveel meer nodig

20. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hier ook al weer druk gekletst zie ik wel een gezellige boel ;)

Ons kamertje vordert al lekker de kleur zit op de muur moet vanaaf nog even een keer en dan zal het verfen en sauzen klaar zijn, de muur ziet er flitsend uit! nu nog een vloer en de meubeltjes die komen over 4 weken JEHH heb er helemaal zin in.
    Zal snel fotos maken.

Een angelsound lijkt me leuk maar ik durf hem ook niet te kopen ik ben ook een schijtluis wat dat betreft :oops:
    We hebebn afgelopebn dinsdag de hartjes al gehoord en dat was super daar laat ik het maar gewoon bij.
    Ik kan niet wachten tot ik de beebs ook echt ga voelen dat lijkt me zo geweldig........

Moon super mooie wagen horo ziet er flitsend uit :thumup:

Tsja verder hier hetzelfde moe, last van de rug en mijn bekken Heb volgende week een gsprek met de baas dus ben benieuwd ik ga als de kleintjes er zijn minder werken 12 uur daar zijn we al over uit.

Deel Deze Pagina