@mj 20 weken GEFELICITEERD! @moon Koopziek? wat is dat? hahahah...weet wat je doormaakt meid En ik voel idd ook mijn hart weleens op mijn buik bonken....ook voel ik mijn hart weleens op andere plaatse heel apart is dat
heb ook soms hartkloppingen.. en voel de beebs nu echt trappen..kriebelt niet meer, maar echt trapjes. kan sommige ook via de buitenkant al voelen..
Ja heel apart is het. Marco zegt dat ik dan te veel op m'n buik ofzo let maar voel het ook gewoon als ik met iets bezig ben. *Hebben jullie eigenlijk ook nog dingetjes die je niet koopt en vraagt als kraamkadootjes? * En kan je boxpakjes ook als pyamaatjes gebruiken? * Wij vinden dit wel iets voor op de kaart. Misschien vind iemand anders het ook nog wat: Hé moet u horen! Ik ben net op tijd geboren. Om u allen fijne mensen prettige feestdagen te wensen! @ mj Leuk he dat voelen van de buiten kant.
leuke tekst moon.. ik ben dan nog niet zwanger, maar hebooit ergens een mooie tekst gezien ken hem niet uit mijn hoofd, maar ongeveer een geboorte, een nieuw leven, een nieuw wonder voor de een zo gewoon, maar voor ons zo bijzonder. (zoiets hoor waarschijnlijk iets andere, mooiere woorden)
he bengel. ook mooi.. Moon leuke tekst.. ik vind teksten altijd moeilijk.. boxpakje kan je in slapenden ik.. maar beter wel katoenen dan, niet van die hele dikke.. ik voel ze ook gewoon, hoef er niet op te letten.. voel ze echt van de buitenkant.. heerlijk gevoel.
he bengel. ook mooi.. Moon leuke tekst.. ik vind teksten altijd moeilijk.. boxpakje kan je in slapenden ik.. maar beter wel katoenen dan, niet van die hele dikke.. ik voel ze ook gewoon, hoef er niet op te letten.. voel ze echt van de buitenkant.. heerlijk gevoel.
@ moon ik ben weer aan het spuiten, bij elkaar geraapt en we gaan er alweer voor Vorige maand was ik dus overtijd en niet zwanger, waarschijnlijk vroege miskraam, omdat door de pregnyl ei moet springen, en deze weg was (echo gehad na sprong) en ik misschien wel een innestelingsbloeding gehad heb. Ook moet je na de pregnyl 16 dagn daarna ongi worden, en aangezien het ei wel gesprongen was en ik niet ongi, denken ze dat het heel vroeg is misgegaan. Ik ben iig blij dat ik dus niet posi getest heb, dan had het nog erger gevoeld. Ik hoop alleen dat ik ook snel naar deze kant kan verhuizen, dit is de 11e maand met hormonen.. houdt op he...de lol... gr bengel
@ bengel Ja dan is het wel fijner dat je niet positief getest had anders had je je nog rotter gevoeld. Tuurlijk is het niet leuk als het al zo lang duurt. En die rot hormonen.. ik had gelukkig weinig last van de pregnyl maar als ik hoor dat sommige zich er zo beroerd van voelen. Dan denk je ook wel is pfffff denk ik. Ik duim voor je dat het nu raak mag wezen. Knuffel!
Bengel, dan is het deze maand raak.. 11 gekke getal gaat je geluk brengen.. hebben jullie ook zo zin in mc donalds
@moon JAmmie jammie...hou je wel wat over? @mj Mc donalds? heb jammmer genoeg net gegeten anders.... @bengel Hoop dat je hier ook gauw mee kunt praten....ik duim voor je dat deze maand joun maand mag zijn [-o< Wij hebben gelukkig de teksten voor de kaartjes klaar...was idd niet makkelijk ik heb een tekst helemaal vernaders zodat het toch eenbeetj eigen tekst werd
Hihi hij is net uit de oven kan hem nog niet proeven Ja is moeilijk he die teksten. Willen gewoon simpel maar leuk. Zou eerst kaartjes bestellen maar ga ze nu toch maar zelf maken. Vind wel zo leuk.. zelf gemaakte trouwkaarten dan ook geboortekaartjes. Alleen nog niet zo over uit wat haha. Denk met een echo ofzo. En dan deze stickertjes er op http://www.hobbyhandboek.nl/detail.asp?cat=D3&subcat=D61&id=75846
Brand je mond er dan maar niet aan Zelfgemaakte kaartjes zijn ook leuk maar ik ben niet zo'n creabea Die stickertjes zijn idd erg schattig leuk voor een geboorte kaartje...
Vind het heerlijk lekker knutselen enz. Alleen weinig tijd gehad en na trouwen was ik het zo zat. Had 70 kaarten gemaakt dus kwam m'n neus toen beetje uit.
hahaha...ja dat geloofik ook wel. Hey en zouden wij nu niet snel wat gaan doen Ik zet de eerste stap wel ik ga de was ff ophangen.....
Hoi, Leuke tekst Moon, voor op je kaartjes. Knap dat je ze zelf gaat maken, zou ik niet kunnen. Ben niet zo handig... Ik heb eigenlijk nog helemaal niet over kaarten nagedacht, maar ik heb ook nog even te gaan. Eerst verhuizen, en daarna ga ik me denk ik helemaal scheel kopen aan kinderspullen. Ik wil in ieder geval zo'n leuke Doomoo Seat. Die vind ik echt heel leuk! Ben alleen bang dat de kat het ook een leuk ding gaat vinden... Groetjes Simba P.S. Volgende week vrijdag ga ik trouwen... Ik vermoed dat ik morgen mijn vrijgezellenfeestje heb...