@Moon, ben benieuwd naar je crea kaartje! Succes ermee! @All, woensdag 15% korting op de online babyspullen van HEMA!
Nee spreek haar wel is op msn vandaar dat ik ook wist dat ze een zoontje verwacht. Hmz ik heb net gisteren spullen van de hema binnen gekregen. Heb dat ergens gezien.
Goede morgen dames, Hebben jullie allemaal een drukke zondag gehad? Niemand gereageerd gisteren.... Het was zulk lekker weer, dat ik veel ben buiten geweest. En (zou het dan eindelijk zo ver zijn ) ik had last van poets drang. Heel de badkamer schoongemaakt, daar na ff geslapen en toen de keuken nog hahaha Normaal doe ik al niet zo veel op een dag. Verder gaat het gelukkig goed. Heb mooie 3/4d echo foto's zal proberen ze er deze week op te zetten. Zaterdag lag de kleine wel met de toet naar boven, dus konden we haar goed zien. Slaap wel steeds slechter.... Maar ja, dat hoort er allemaal bij. Heb gisteren ook voor het eerst een beetje vocht uit tepels gehad. Echt maar heel weinig..... Wil dit nou zeggen dat ik straks niet genoeg borstvoeding kan geven? Of moet het dan nog doorzetten of zo? Deze woensdag weer naar de vk voor controle, zal het dan nog eens navragen. Zijn er hier ook dames bij die denken aan een onderwater bevalling? Of ben ik daar alleen in? Ga ook hier woensdag informatie over vragen. Nou sorry voor het lange verhaal. Iedereen weer een fijne week toegewenst.
he Jody, poets drang ken ik ook hier.. en van vocht verliezen zegt niks over borstvoeding hoor.. is normaal heb het idee dat ik echt op mijn gewicht moet gaan letten, groei dicht.. voel me ook niet zo fit, slaap echt ontzettend slecht.. word wel een paar keer per nacht wakker dat mijn hand slaapt.. hou naar mijn idee ook veel vocht vast. gister toen het warm was kreeg ik mijn ringen niet eens af, terwijl dat normaal makkelijk gaat.. gelukkig woensdag ziekenhuis en dan tot en met maandag vrij... even 2 dagen doorbijten.. wil niet zeuren hoor.. maar voel me echt een opgeblazen walrus.. ben normaal rond 60 kilo en gister (wel met kleren aan en 's avonds) 78 kilo.. maritt dank je wel van de hema tip.. moet ik woensdag daarvoor bestellen?
Hooi ladies! Hier ook alles goed hoor, soms echt ff de puf niet om te schrijven, vast wel herkenbaar? Wilde even laten weten dat we er nu echt uit zijn mbt de kinderwagen! Het wordt de bugaboo cameleon. En het allerliefste is, dat mijn ouders hebben aangeboden hem te betalen Echt supertof! Vlge wk bestellen! Verder vrijdag weer naar de gyn, hoop op een echo en heeeeel misschien het geslacht te zien. Maar denk niet dat daar genoeg tijd voor is.. Veel van jullie hebben toch ook een pretecho laten maken voor de 20 weken? Ik had vorige week gebeld met zo'n bureau, maar daar stonden ze maar raar te kijken dat we dat voor de 20 weken wilden laten doen..
heb geen 3-d laten doen, je zag heel veel..maar je kan wel een screeningsecho doen, of geslachtsbepaling
hallootjes meiden, Ik heb het weekend ook niet gerageerd..had er niet zoveel puf voor en we hebben het druk gehad het weekend. Tsja hier alles zijn gangetje nog steed shet zelfde als voorafgaande dagen, hier slaap ik ook heel slecht dat is nu al mijn 4e week ofsow Heb de beebs het weekend niet zoveel gevoeld daar wordt ik dan zoooo onzeker van, soms voel ik wel wat hoor maar inet zoveel en dan wordt deze moeder in spe erg onzeker Gelukkgi vrijdag naar de gyn......ach het zal ook allemaal wel goed zijn. @marjo ik heb de pretecho met 20 weken gehad....maar goed dit bureau deed het ivm tweeling ook eerder omdat je het dan beter kon zien allemaal. Normaal is het rond de 23ste week geloof ik? @mj Leuk he die gewichtstoename Ben wel erg benieuwd naar je buik hoor....... ik heb ook last van vocht vooral me het warme weer.
@ jody Hihi ik had rare vlekken in m'n nachthempt. Dacht eerst dat ik tandpasta geknoeid had maar werd van8 wakker en hele natte plek was m'n borst ook mega aan het lekken. @ mj Ik kom nu steeds een kilo per week aan
Ik ben tot nu toe ook al bijna 10 kg aangekomen al moet ik eerlijk toegeven dat ik echt alles eet waar ik trek in heb Ik heb nog geen 'tepellekkage'.... Ik kan nu heel goed merken dat onze kleine meid op geluid reageert. Wij waren zaterdag op een bruiloft met een band. Op een gegeven moment waren er een paar hele lage bastonen.... Ik kreeg me daar schoppen.... Pijnlijk zelfs, maar wel heel leuk! Deze week nog werken, dan zaterdag lekker een weekje er tussenuit met de caravan van mijn ouders.... Laatste vakantie met z'n 2 tjes
Echt vreselijk hoor! Is nu al 3 weken achter elkaar Ik had al zitten rekenen hahaha Ben benieuwd of ze nog op schema ligt morgen. Hoop het wel hoe langer het netjes blijft hoe beter. Dan kan ze langer blijven zitten wil toch wel de 38 weken ongeveer halen en een normale bevalling en geen keizersneede.
@ dieseltje Grappig! Doet hier de kleine ook. Was heel stil gisteren tot mama met de hamer bezig was. Toen was ze ook aan het schoppen. * hebben jullie ook wel is pijnlijk plekjes op je buik? Net of ze dan met het kontje of hoofdje daar liggen te drukken?
ja idd. meestal leg ik mijn hand erop vrijf ik en gaat het ook wel weg. meiden ben best bang voor keizersnee, heb toch wel iets grotere kans erop..lijkt me helemaal niks
@mj: Aan een gewone bevalling zitten voor en nadelen, aan een keizersnee ook... Ikzelf heb het tegenovergestelde van wat jij hebt. Ok ben ik doodsbang dat ik een bevalling krijg waarbij ik eerst een uur of 10 weeen op moet vangen, 1 1/2 uur mag persen en dan tot een keizersnede veroordeeld word.. Lijkt me vreselijk. Doe mij dan maar vanaf het begin een keizersnee.... Ach, we hebben het niet voor het kiezen, gewoon maar afwachten wat er gebeurd.......
Het klinkt misschien raar maar ik vind het bevallen gewoon een beeje genant (voor mezelf). Ik weet wel dat verloskundigen heel veel zien, maar ik vind het gewoon niks dat er iemand in mijn muts zit te graaien om te kijken hoeveel ontsluiting er is, of om te strippen etc...... En tijdens de bevalling continue met je benen wijd....... Van iedereen hoor ik dat je je daar op dat moment helemaal niet druk om maakt en daar vertrouw ik dan maar op... Ik ben niet preuts ofzo, maar ik vind het gewoon helemaal niks......
@ mj Ik zie ook op tegen een keizersneede hoor. Ik stel me er min of meer op in dat dat het gaat worden dan valt het altijd mee Maar vind het al helemaal niks dat bijv je je kindje(s) dan even ziet, gaat pap's mee. Dan moet jij nog dicht genaaid worden en gaat iedereen de kleine al bekijken. Terwijl jij de beeb maar eventjes gezien hebt.
@ dieseltje Hihi net zoals met de controles of je eitjes had. Vond ik ook altijd zo vervelend.. en al helemaal als het 2 mannen waren. Kwam ik mega rood naar buiten haha. Maar lijkt me ook lullig als je in eens moet poepen en dat komt zo lopen
Brr... zie aan de ene kant ook wel een beetje tegen de bevalling op ja. Heel genant... maar natuurlijk voor een goed doel. Ach we zien het allemaal wel!