Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ dieseltje

Veel plezier!
    Genietse met z'n 3tjes ;)

@ mj

Ja had het ook gewoon gedaan hoor.
    Tegenwoordig hebben ze overal wel wat op aan te merken.

@ kreeftje

Ooh wat zal je geschrokken zijn zeg!
    Gelukkig was alles goed.
    Wel echt rust nemen he.

Jawel hou het redelijk uit haha.
    Vind het wel erg laat maar ja... misschien bellen ze eerder ;)

Morgen kijken naar nieuwe douche kabine.
    Pas er bijna niet meer tussen door.
    Degene voor ons hebben het beetje raar geplaatst en hij rolt nu bijna uit elkaar.

2. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @moon

Duim gewoon dat ze eerder bellen meid ;)

Ja ik had de schrik goed te pakken hier gisteren. Manlief ook hoor gelukkig kon hij rustig blijven en dat hielp mij ook goed...straks naar het ziekenhuis dus dan zal ik het wel verder horen allemaal en weer een echootje natuurlijk :D

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Maar kwam het dan uit je urine buis of vagina?

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    gad wat eng kreeftje.. dat is schikken

5. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @moon

Pfff tsja nu zeg je wat ik veegde gewoon af en toen zag ik het....na een paar x meer afvegen werdt het steeds meer.
    Vandaag overigens nergens last van Pfffff

@Mj

Ja ik ben goed geschrokken het enige wat ikk dacht was aan de beebs en aan mijn baarmoedermond dat die maar dicht was...gelukkig was dat allemaal goed maar de schrik zit er dan idd wel in hoor Poeh zeg...

:idea: Nou net dus bij de gyn geweest en alles ziet er goed uit de beebs doen het goed en ook de baarmoedermond zit mooi dicht echt een hele opluchting!
    De pijn in mijn onderbuik is van de druk van de blaas ik moet dus rustig aan doen..moet volgende week weer een plasje bij de HA inleveren en dan zien of de blaasonsteking over is :rolleyes:
    Nu moet ik om de 2 weken naar de gyn dus mag 14 september weer.
    Merk wel dat het toch al steeds dichter bij komt hoor de laatse weekjes worden de controles om de week gedaan dus dan wordt het elke week naar het zhuis reizigen...en dan hopen we natuurlijk een goede bevalling mee te maken nou zoals de gyn mij vandaag heeft verteld zal het met ongeveer 37 weken worden nou we zijn benieuwd :rolleyes: :rolleyes:

11 september krijgen we ook een voorlichting over bevallen dit is ook in het zhuis dan krijgen we alles te zien de couveuse afdeling, de kraam afdeling, de verloskamers en natuurlijk wordt er op een bevalling in gegaan dus dat lijkt me wel erg intressant allemaal.

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kreeftje

Ja al dat ziekenhuis bezoek.
    Ik zie er ook als een boom tegen op.
    Maar gaat om dat je er iets moois voor terug krijgt.
    Gelukkig was alles goed!

Ik ga naar verjaardag... denk dat ik morgen er weer ben.

7. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Kreeftje: Wat fijn dat alles goed is zeg! pff lijkt me idd wel schrikken.
    Maar gelukkig hebben ze je gerust kunnen stellen. En wat fijn dat je al om de 2 weken mag komen. Een beetje extra controle is nooit weg.

@MJ: Gewoon lekker schilderen hoor. Maar zorg dat je goed ventileerd, bij ons zit nog de verflucht in het kamertje. En dat is nu toch al wel weer ff geleden. :( Ga maar geurbuiltjes hangen denk ik.

@Moon: Leuk die nieuwe buikfoto's! Hoe was de verjaardag. Moet vanmiddag maar heb helemaal geen zin.

Ik blijf heel erg moe. Ook krijg ik steeds minder dorst, moet mezelf echt dwingen om te drinken. Kom nu niet meer aan de 2 ltr per dag :oops: :(
    Kleine kliert volop. Vooral als ik om mijn zij wil liggen om te slapen. Heb het gevoel dat ze dwars in mijn buik ligt. Sorry meiden voor het zeuren, ik weet dat ik eigenlijk niks te klagen mag hebben, want het gaat allemaal goed. Maar af en toe klagen is best wel lekker, en vandaag is zo'n klaagdag ;)
    Prettig weekend allemaal!

8. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    ja hoor, ik heb ook geverfd! Met latexverf in ieder geval. Ik heb het ook gevraagd aan de VK en die zei dat het geen kwaad kan zolang je goed ventileert en zo af en toe een luchtje schept in een frisse ruimte of buiten. Als je misselijk ervan wordt moet je wel stoppen.
    Die andere verf is volgens mij een ander verhaal. Die ruikt ook veel sterker. Goed ventileren en niet te lang dan.

9. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Kreeftje, oei schrikken zeg! Gelukkig dat het goed is met jullie beebs! Sterkte met de blaasontsteking.

@All, sorry druk druk druk... dus ben er niet meer zo veel.

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ jody

Was gezellig.. eindelijk had ie nu z'n feyenoord sokken dus was helemaal in z'n sas... lekker stukje taart op :)
    En toen van m'n schoonzus nog 2 stukjes hart (euhm is iets uit het dorp.. een soort koek in hart vorm en is beetje rauw deeg) mee gekregen.. dus heb lekker gesmikkeld :oops:

Als ze vervelend ligt moet je proberen naar je onderbuik te ademen door je neus en uit te ademen door je mond.
    Dan gaat ze zich verplaatsen.
    De kleine hier vind het een hee leuk spelletje en gaat dan netjes verliggen.

11. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hallo dames,

Eindelijk ben ik weer ontwaakt.
    Was gisteren om 7.00 uur wakker, moest om 8.30 uur bij de kaper zijn.
    We hadden de bruiloft van mijn broer.
    Vanmorgen om 5 uur lagen we pas in bed.
    Ik ben helemaal gebroken!

Ik heb gisteren de kids verzorgd, was erg leuk om te doen.
    Maar nu vroeg ik me iets af.
    Ik heb de kleinste naar beneden gebracht, die zit in de maxicosi, is 9 weken oud en zo'n 6 kilo.
    Is het erg dat ik dit getild heb?

Maak me daar een beetje zorgen over!

Heb nu volgensmij wat last van bandenpijn.

Morgen heb ik de 12 weken bereikt! 8)

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ cindy

Hihi dat is vroeg ;) was het wel gezellig?

Volgens mij kan een xtje geen kwaad hoor.. maar niet te vaak zo iets doen omdat je banden week zijn.

Geweldig morgen 12 weekjes :) duurde lang of niet?

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wie had er hier nog wel afscheiding voor NOD maar toch zwanger?
    Ik merk namelijk dat ik deze ronde gewoon afscheiding heb gehouden.. En dat had ik vorige ronde niet, na mijn ei stopte mijn afscheiding en werd ik dus ongi op me NOD dag..
    Nu heb ik vanaf mijn ei gewoon afscheiding gehouden en nu vlak voor mijn NOD best veel..
    Iemand enig idee?

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Sja.. ik heb bij deze zwangerschap wel gewoon slijm gehouden, die er voor niet en die daar voor wel.
    Dus kan er niet veel over zeggen.

15. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @moon: Bedankt voor de tip ;) (lekker he dat snoepen! :) heb zelf een appeltaart gebakken , en de extra krentjes zo opgegeten.... Ben momenteel ook helemaal verzot op chocomelk en appelmoes :oops: ,niet tegelijkertijd hoor 8) )

Joepie, Net de geboortekaartjes besteld. Via internet. Ben benieuwd! Zouden binnen 2 weken iets binnen krijgen.. Het gaat nu echt allemaal opschieten hoor.

Enne kreeftje, als die van mij langer blijft zitten, zouden we wel eens rond de zelfde tijd kunnen bevallen. :D

Vandaag veel last van mijn rug gehad. Kom net uit bad en ga zo naar bed.
    Hopelijk morgen iets lekkerder weer, dan kan ik in de tuin verder slapen.
    Spring van de hak op de tak op het moment, vergeet het een met het ander, maar jullie weten wel wat ik bedoel toch? Probeer zo weinig mogelijk te klagen, maar het wordt wel allemaal zwaarder nu. Fulltime werken en het huishouden. Nog maar 7 weken en dan lekker met zwangerschapsverlof. :whistle: (hoezo aan het aftellen.....)

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ jody

Hihi nu kan het gewoon zonder dat we denken wat worden we dik ;)
    Zorg voor na de bevalling haha.

Leuk joh!
    Ja gaat nu op schieten.. voor jou helemaal!

17. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Moon, dat was inderdaad vroeg, wel erg gezellig.
    Ben er 2 dagen kapot van geweest.
    Gisteren hebben we nog alles gepoetst, was bij een vriend gehouden met een heel leuk optrekje. ;)

Dit was eigenlijk de 1ste x dat ik de maxicosi met baby tilde.
    Zal het niet meer doen!

Eindelijk 12 weken, duurde inderdaad lang.

Donderdag echo, ben zo benieuwd of alles nog goed is!
    Wordt altijd wat onzeker als het tegen de echo aan gaat!

Groetjes Cindy

18. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Iedereen hier ook weer wakker........

Alles goed dames?

Ik hou me maar even lekker rustig want merk echt dat ik soms nog teveel doe, nou we doen het maar lekker rustig aan vandaag ;) ;)

@cindy

JOEPIE 12 weekjes vandaag :D

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Wij waren al vroeg op pad voor nieuwe douche kabine.
    Ga zo even verder met m'n geboorte kaartjes dan lekker douche en even tv kijken op bed.
    Stond vanmorgen al op met pijn dus doe ook verder lekker rustig.
    Misschien straks manlief lief aan kijken of hij de soep wil maken ;)

@ cindy

Gefeliciteerd!

20. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Meiden,

Even een vraagje

Ik heb nu in de kast wat kledingsetjes hangen en heb zowel maatje 50 als 56..Wat schaffen jullie ongeveer aan?
    Vindt het echt erg moeilijk zo ook voor de rompertjes die heb ik voornamijk in maatjes 50 en 56.

Hier krijgen we er natuurlijk 2 en ik weet dat een tweeling eerst wel kleinre maatjes kan.

@moon

Lekker rustig aan meid...heerlijk even knutselen ;)

Deel Deze Pagina