Ik heb: 7 pakjes maat 56 6 pakjes maat 62 9 rompertjes 56 9 rompertjes 62 tig paar sokjes 3 paar slofjes 4 mutsjes 9 slabbertjes 2 pyamaatjes 56 2 pyamaatjes 62 1 jasje maat 62 Je kan beter iets te groot en omkrullen dan dat ze er zo uit zijn.
Thanxx moon...jij bent al aardig aan het shoppen geweest Ik heb ook 2 pakjes en 2 winterjasjes maat 50 aangeschaft denk dat het voor een tweeling wel haalbaar is maatje 50 ik heb ook rompertjes in maatje 50.....verder heb ik idd ook 56 aangeschaft.....en kan ook natuurlijk altijd nog eens iets in maatje 62 aanschaffen heb er nog 4 maand voor Vindt het erg moeilijk wat betreft tweeling...hoor van heel veel dat maatje 50 eerst wel nodig is
Dat is altijd leuk Nou ik zal ook nog wel even wat gaan aanschaffen van diverse maatjes....heb er nog wel even de shoptijd voor
Ik heb nog paar dingetjes nodig die ga ik binnen kort wel halen. Want als zo door gaat kom ik niet ver meer. Dus wil alles al in huis hebben.
breaky breaky vraagje: ik mocht op dag 10 al ! de pregnyl zetten want hij was al 18 MM (en al die andere maanden pas op dag 2~! yes gaat zo wel sneller).. dus woensdag pregnyl gezet, maar nu heb ik ontzettende spierpijnen onder oksels, alsof ik iets zwaars getild heb middenrif: alsof ik buikspieroef gedaan heb benen: alsof ik 4 daagse heb gelopen (heb ik ook, maar dat was in juli HIHI) kan dit symptoom zijn van de pregnyl? ik voel me niet grieperig tot nu toe iig... groet daniella/bengel
@ daan Geen idee.. ik heb helemaal geen bijwerkingen gehad van de pregnyl. Zal straks is aan m'n moeder vragen als ze komt.. misschien weet die het die heeft het langer gebruikt dan mij.
he meiden wat een rust hier.. alles goed.. heb niet zo veel puf meer na al dat schilderen.. maak de kast vandaag af, maar stel de rest nog even uit denk ik
Zkr rustig de laatste dagen. Wij zijn hele weekend op zoek geweest naar douche kabine. En gisteren heb ik na dat we terug waren hele tijd op bed gelegen met hoofdpijn en spierpijn. Doe je wel rustig aan mj!
Hallo! Daar ben ik weer! Getrouwd en wel (zie album)... Een heerlijke dag én weekend gehad. Het weekend hebben we namelijk met familie doorgebracht in een landhuis in Belgie... Echt onwijs gezellig was het! De bruiloft zelf hebben we bewust klein gehouden, maar toch voelde ik me echt een bruid! Nu ga ik me weer bezig houden met de verhuizing. Over twee weken krijgen we officieel de sleutel. Heb er echt zin in... Groetjes Simba
@ simba Gefeliciteerd meis! Wat waren jullie mooooooi! Echt gave jurk zeg. Fijn dat je zo ontzettend genoten hebt.
Simba, gefeliciteerd.. wat zag je er mooi uit.. hoe is het verder met de meiden. Kreeftje hoe is het met jou.. nergens meer alst van? wat is het hier rustig geweest zeg. Vannacht weer vreselijk slecht geslapen.. was om 3 uur wakker en kom amper meeer in slaap komen.. hebben jullie ook zo pijn in je schoude en aan je heup van op je zij slapen? vandaag weer aan het werk.. pffffffff.. over 6.5 week ben ik 28 weken, moet ik al stoppen met werken waarschijnlijk.. aftellen!
@simba Wat een mooooi stel! jullie zagen er echt super uit hoor, en er komt een mooi buikje onder weg @mj Ik ben er nog hoor..hahaha...alles gaat zijn gangetje gelukkig geen bloed meer gehad. Verder alles hetzelfde mijn rug en voeten zijn een minpuntje momenteel MAAR alles voor de 2 kleintjes Ik ga nu volledig de ziektewet in omdat het ik niet trek die dagen nog op mijn werk te zitten en kantoorwerk te doen ik kan het amper op een stoel uithouden laat staan in een autorijden zo lang. Maar hoe is het met jou meid? jij kan ook af gaan tellen las ik
ja ben aan het tellen.. begin het ook wel te voelen.. nachten slaap ik niet lekker. en rug begint gevoelig te worden.. hou ook vast in mijn enkels..w il ook rustig doen, ben bang dat ik straks spijt krijg.. maar werk wel door hoor.. als het echt niet gaat ga ik gewoon iets eerder weg ofzo, maar tot nu toe heb ik mij nog geen een keer ziek gemeld.. word wel al aardig nieuwsgierig naar de meiden
Nou meid als je het allemaal nog maar kunt trekken en vooral rustig aan doen en naar je lijf luisteren..... Ik wordt idd ook erg nieuwsgierig naar de 2 schatjes, het kriebelt gewoon HEERLIJK! al zie ik toch wel wat tegen de bevalling op hoor maar goed dat zal gezonde spanning zijn Groei je ook al wat aardig?
Hier redelijk goed geslapen. Kreeg vannacht alleen ineens last van krampen in mijn kuit! Jeetje wat een rotgevoel. Nog 2 dagen dan heb ik eindelijk mijn echo, ben zo benieuwd! Simba je zag er prachtig uit! Groetjes Cindy
@ mj Wel goed luisteren naar je lichaam he. Bleh met verkeerde been uit bed gestapt denk ik. Huilen staat me nader dan het lachen. Hebben jullie ook van die huil dagen om niks? M'n ouders hadden al lekker de boodschappen voor me gedaan. Moet alleen even beetje in huis opruimen. Straks naar Cesar maar totaal geen zin in. Begin ook wel een klein beetje zenuwachtig te worden voor de bevalling. Ik weet eigenlijk niet veel hoe het gaat met de diabetes en bevallen. Alleen dat ik aan het infuus moet en ingeleid word als het goed is.. of de kleine moet zich zelf al eerder dan 38 weken aankondigen. En dat je op het laatst elke dag naar het ziekenhuis moet voor CTG... Heel veel vragen die ik toch maar is moet gaan stellen aan de gyn denk ik. Maar dan denk ik dat hij denkt waar denkt ze nu al aan. En met m'n ma kan ik er niet echt over praten want die wil niet horen dat de kleine eerder dan 40 weken komt. Die zegt dan elke keer straks loop je 42 weken... wat ze niet doen omdat het dan mega kind is.