heb ik de laatste tijd ook af en toe hoor Moon, zo'n huilerig gevoel. is denk ik vermoeidheid.lekker warm bad nemen met kop thee en tijdschiftje dan trekt het wel weg. een van de meisjes schopt bij mij nu beneden.. raar gevoel, voelt heel laag.. ze bewegen wel heerlijk.. geniet daar echt van, maakt me zo blij.
Lekker is dat het als ze zo bezig zijn. Heel vaak moet ik lachen er om en zitten ze thuis naar me te kijken of ik gek ben haha
hahaha ja ken het.. vind het ook zo lekker als eentje zich helemaal mijn buik in drukken is, voel je ook echt zo'n hard iets.. ben al zo verliefd op mijn meiden.. word steeds meer
Hier ben ik ook nog eens. Ik kreeg geen berichten meer als er iemand iets geschreven had. Kom ik eens op deze toppic kijken en ik kan gelijk al weer enkele pagina's bijlezen. Simba gefeliciteerd met jullie huwelijk, jullie zagen er gewoon stralend uit. Ik heb sinds gisteren krampen in mijn linkerbil, ik mag morgen naar mijn gyn en zal dan maar raad aan haar vragen wat ik kan doen. Kon gisteren bijna niet meer lopen van de kramp. Knuf van zuurtje
@ zuurtje Wat vervelend van die kramp. Hoe gaat het met je misselijkheid? @ mj Hihi ja gek is dat hoeveel je al van zo'n kleintje houdt he. Net terug van Cesar.. was toch wel lekker. Ze had me gemasserd voelt nu lekker warm en los aan.
zuurtje ik had dat ook erg op het begin.. nu ook af en toe.. doet erg pijn he.. moon heerlijk.. he die kleine schopt echt laag.. wat een raar gevoel. net of dat beentje eruit komt echt tegen mijn schaambot aan lijkt wel
heb je ook wels dat het dan in je vagina lijkt te trillen? Dan is het net of ze elk moment komt uit zakken haha
Mijn misselijkheid is al een klein beetje beter. Ik hoop dat het stilaan gaat verdwijnen. En die krampen amai zo'n pijn dat dat kan doen. Ik mag morgen naar de gyn en dan weet ik hopelijk meer. Knuf van zuurtje
@zuurtje Fijn dat die misselijkheid iets beter gaat worden....die krampen OOOWWW die kunnen zo lekker zeer doen @mj en moon Die trillingen in de vagina had ik gister aaf de hele tijd en voelde idd steeds schopjes onderin een erg apart gevoel.....En heb mijn buik gister zijn bewegen Manlief kon gister ook wat voelen HEERLIJK is dat nu kunnen we er samen van genieten erg leuk. Vanaaf weer cursus borstvoeding de laaste avond, volgende week dinsdag hebben we voorliching in het huis ben erg benieuwd lijkt me allemaal erg intressant.
@ zuurtje Hoop dat het langzaam aan beter gaat en dan weg gaat! Ik heb alleen kramp in m'n kuiten als ik me verkeed uitrek. @ kreeftje Gaaf he je buik zien bewegen?! Leuk dat je mannetje nu ook wat voelt! Mar die ligt wel is te luisteren als ze trapt. Moet grappig aan horen .. sja dat kan ik nu weer niet
Goede morgen dames, Heb gisteren de bonnetjes voor de kadoos van prenatal en de zwanger doos van de etos binnen gehad. Ga deze vanmiddag ophalen. Ben benieuwd wat er nu allemaal voor leuke dingen in zitten. Heb ook een bonnetje voor de jonge gezinnen beurs gehad (2e kaartje gratis). Heb me gisteren ook goed beroerd gevoeld. Last van maagzuur en misselijk (alweer?) Heb ook echt het gevoel dat onze kleine een dwarsligger blijft. Kan af en toe zo'n zeer doen! Aan de zijkant onder m'n ribben kast. Hebben julie dat ook wel eens? En die huilbuien moon herken ik ook hoor. Af en toe zitten er van die dagen tussen. Gewoon lekker niks doen, wat morgen ook gedaan kan worden..... Je lekker op de bank nestelen met wat drinken en een leuk boekje. Nou dames fijne dag vandaag en ik laat weten wat er in de dozen zit.
@ jody Ik vond Etos beetje tegen vallen. En prenatal die heb ik wel op gestuurd maar nooit wat van gehoord. Misschien denken ze dat ik ze telkens voor de lol in vul omdat ik de vorige keren ook aangevraagd had.. maar heb ze wel weer netjes afgebeld. Hmz ja de kleine ligt hier ook wels is heel vervelend dat het pijn doet. Beetje over heen wrijven en dan gaat ze wel weer weg Hebben jullie het ook zo koud? Het is maar 16 graden bij ons in huis maar vind zonde om de verwarming al aan te zetten als er verder niemand last van heeft hier in huis. Feye die komt wel telkens op me liggen dat is wel lekker warm Die moet op het moment echt veel aandacht.. heel veel knuffelen en is normaal helemaal geen knuffel hond. * maagzuur Glas melk kan helpen tegen maagzuur alleen niet zo handig met misselijkheid. Ik ga weer ga lekker kopje koffie drinken.
goedemorgen, @jody De doos van etos heb ik al gehad..verwacht daar niet al teveel van hoor Die van prenatal zal ik 1 deze weken wel bericht van krijgen denk ik. Hoor daar veel goede verhalen over. Vervelend joh dat je je niet lekker hebt gevoeld gister dat maagzuur herken ik wel ik heb het ook steeds meer is erg vervelend De kleintjes van ons beginnen nu ook echt druk te worden soms heb ik het gewoon even benauwd omdat er 1 boven helemaal ligt te drukken en te schoppen. Die dagen van niks doen nou heeeel herkenbaar heb ze genoeg hier @moon Koud? nou dat heb ik al 2 dagen hier in huis......maar ik heb de kachel er wel even bij aangezet @mj Ga jij trouwens ook BV geven? Gister de laatste cursus avond Bortvoeding gehad heb er veel van opgestoken, het wordt allemaal wel erg intensief hoor het lijkt zo makkelijk maar vooral met de tweeling strax ben ik aardig wat uurtjes aan het voeden Maar ik wil het toch gaan proberen....... Volgende week Dinsdag hebben we een voorlichtingsavond in het ziekenhuis dat lijkt me ook erg leuk...ben erg benieuwd Nou ik heb toch de stap maar gezet om mijn baas te bellen heb er toch nog even over nagedacht maar ik zit nu VOLLEDIG in de ziektewet dus ik kan nu alles rustig aan gaan doen en zit niet meer een dag aan mijn werk vast. Ik heb het in ieder geval geprobeerd maar ik trek het echt niet het wordt me zwaar en merk gewoon dat ik meer rust nodig heb Tsja die 2 kleintjes nemen het er van hoor Heb nog wel wat liggen hier aan computerwerk maar dat typ ik zo wel ff uit dan heb ik het voor mijn gevoel goed afgerond denken jullie niet?
Ja I know maar heb ook geen bevestiging gehad van de aanvraag en de tijdschriften niet. Ik wacht het wel af... kruidvat komt bij mij volgende maand geloof ik
nee niet gehad... ja zal hem nog is invullen.. word wel telkens gebeld door wij jonge ouders sinds ik de doos van etos heb