Ik kreeg hem eerst ook niet, maar heb hem gewoon opnieuw ingevuld en er eens achter aan gebeld en nu heb ik hem wel weer gekregen.
Heb net een email gestuurd, kijken wat ze zeggen. Ik ga nu echt hou het niet meer uit op de stoel. doeidoei
Ja dat klopt.....vooral de bovenste voel ik steeds en af en toe krijg ik een trap van onderen. Is trouwens normaal hoor dat de een wat meer laat voelen dan de ander heb het even nagevraagd
hihi thx bij mij liggen ze naast elkaar. een in mijn zij ander meer in het midden. die van mijn zij voel ik voornamelijk als ik op mijn zij ga liggen
bij mij ligt de ene wat meer onder en de ander wat overdwars...ach ze zullen nog wel vaker wieelene van houding..hahaha
heb het vandaag niet zo druk op mijn werk.. saaie boel hier. na deze week nog 6 weken werken. ben al begonnen met aftellen
Oh kan me draai heel niet vinden :x Ja liggen is het lekkerste maar kan niet de hele dag op bed gaan liggen. @ mj 6 weekjes zijn ook zo voorbij. Voor je het weet ben je al mama.
jaaaaaaaaaaaaaaaaah kan niet wachten.. word blij van de gedachte. na mijn 20 weken echo geniet ik pas echt.. hadden jullie dat ook?
we gaan strax allemaal naar de 100 dagen die we nog te gaan hebben...komt al wel dichtbij dan hoor Te bedenken dat het ongeveer nog 14 a 15 weekjes zal gaan duren volgens mijn gyn ben ZOOOOO benieuwd
Ik ben terug van bij de gyn. Alles was/is goed met ons frummelke. Hij/zij heeft zelfs naar ons gewuifd. Ik ben ook 2 dagen verder dan eerst gedacht en daarmee vandaag dus precies 11 weken. We hebben ook het hartje mogen horen bij de gyn. Knuf van een heel blij zuurtje
@ zuurtje Wat leuk! Mooi he het hartje beluisteren.. word je toch helemaal verliefd op @ kreeftje Lekker toch nog 14 a 15 weekjes. Ik ga maandag ook is vragen wat ie ongeveer in gedachten heeft.
Hey, Simba, mooie bruid was je! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Telkens als ik naar jullie banners kijk, vind ik het zo snel gaan. Ben vandaag ook 16 weken, en das toch wel een fijn gevoel, zo ver al. Wij hebben het weekend eens lekker opgeruimd ?! een goed begin gemaakt. Dus vanaf half september gaan we helemaal los. Merk ineens dat de klok gaat tikken, maar ik even niet zo veel puf heb ervoor. Gek he? Verder vind ik het maar klote koud in dit land, de verwarming is zelfs aan! Toch niet normaal meer.... Heb een nieuwe buikfoto in mijn album staan. Je ziet nog niet echt veel bij mij moet ik eerlijk zeggen. Maar goed, zal wel gaan groeien....denk. Nog 3 nachtjes slapen en dan de echo....wat zal het zijn!? Laat het jullie meteen weten! Dikke kus in ieder geval.x
Ik heb vandaag een mail gehad om het kruidvat mama en baby geschenkendoos af te halen. Dit is eigenlijk van mijn vorige zwangerschap, wist niet hoe ik dat moest afmelden. Dus dat ga ik dan maar afhalen. Had gisteren een doos met cadeaus van mijn broer en zijn vrouw gekregen. Er zitten voor 28 weken cadeaus in. Mag ik iedere week een open maken. Vond het echt super. Gisteren het eerste cadeau open gemaakt, het waren slofjes van tygetje van winnie the pooh. Zo lief! Groetjes Cindy
leuk kado cindy, ik zou gek worden van nieuwsgierigheid als ik 28 kadootjes zou hebben en er elke dag 1 mocht open maken. succes vandaag met de echo en de nekplooimeting