Dat zijn voor mij ongeveer 2 dagen ligt aan de diensten. dat vindt ik eigenlijk wel goed daarnaast kan ik altijd nog iets aan huis gaan doen
Heb ook een Angelsound gekocht! Ik had me al bedacht dat het misschien een beetje vroeg was, en dat ik misschien nog niks kon horen, maar ik vond dat ik het wel verdiend had. Zit de afgelopen weken soms een beetje in de put (hormonen, onzekerheid, nogmaals hormonen, op zoek naar de befaamde roze wolk...) Maar... ik hoorde wel een hartje! Tenminste, ik hoorde een constant kloppend geluid, waarvan ik aanneem dat dat het hartje is. Het was ook alleen maar op één plek te horen. Ik vond het erg rustgevend om naar te luisteren!
Hoe zit het eigenlijk met de kinderwagen? Stel dat je kindje dood geboren word ofzo? Gaan daar niet van uit natuurlijk maar je weet maar nooit.
Je hebt dan een soort van garantie dat als er wat gebeurd je het geld terug kan krijgen. Die garnatie hebben wij ook gekregen op de babykamer. Maar daar gaan we niet van uit hoor moon deze beebs komen allemaal gezond ter wereld
Tuurlijk maar als je alles al in huis hebt dan heb je er niks meer aan. Kwam ik eigenlijk op omdat m'n schoonzus daar over begon. Liet de wagen zien en deed niet echt leuk. Meteen van wat vroeg in huis en straks dan word het dood geboren Ik denk dan van zo iets ga je toch niet uit.. is niet echt positief.
Wat een rare reactie van je schoonzus, Moon! Dat zou betekenen dat je eigenlijk nooit iets kunt kopen, want het kan altijd doodgaan...
@ simba Ja dan kan je beter je kleertjes na je bevalling kopen Ben onderhand wel gewend dat niet altijd even leuk van die kant gaat. Met de voorbereidingen van ons huwelijk had ik ook al x ruzie met haar omdat ze niet leuk reageerde
@Shaar, ik ga eens zoeken op internet bij die naam die jij geeft. @Moon, wat een vervelende opmerking zeg! Daar gaan we uiteraard niet van uit! @MJ, weltrusten! Lekker slapen als je daar aan toe bent! Onze kat is niet zo'n knuffelkat. Maar de laatste 2 avonden heeft ze wel even bij me op schoot/buik gelegen! Komt het omdat ik zwanger ben? Zou wel apart zijn!
Wauw! Wat een mooie dingen! Dit is wel heel wat anders dan de standaard kamertjes he?! ik heb alleen nog geen winkels kunnen vinden... waar zitten ze. En prijzen... 't zal wel schrikken zijn! Ik ga nog even verder kijken!
heb het ook even gegoogled, helemaal mijn smaak. als ik het zo zie ga ik mijn meubels ook gebroken wit schilderen, dat is toch het mooist.. heb er nu al zin in.. die mobiel wil ik hebben kan idd ook geen winkels vinden
Hoi, Je kan het vinden bij Sterre en Tijl, in Den Haag zeker, zit ook een winkel in Den Bosch zag ik, maar das wat ver. Vroeger zat er ook een STerre en Tijl in Amsterdam, maar weet niet zeker of die daar nog zit. Zal anders eens informeren. Ik heb een klant diehet ook verkoopt, in Belgie, maar die kan vast alles bestellen. MOet nog even kijken naar de "mobiel". Tis wel prijzig helaas, maar wij hebben alleen een commode nodig en een bedje, en alle bedjes van hun zijn later te gebruiken als kleuterbed en als bankje, dus kan er wel lang mee doen. En de commodes zijn handig, die kan je "verdiepen" dan kan je kindje met de voetjes naar je toe liggen. Ga denk ik morgen even naar Den Haag, kijken, als ik niet te moe ben, want ik val echt om....zucht!
weer even inbreken hoor; hoe gaan jullie nu met jullie 'clomid/gonal'tijd om: kijk je van : ach het is meegevallen, of ben je het al 'vergeten' of sta je d'r zeker nog bij stil en weet je dat je een geluksvogel bent? Ben ik benieuwd naar... (ik mag vandaag weer starten met Gonal...hopen dat het voor mij na 1 jaar mmm ook iets oplevert, maar ik hoorde 60 % kans binnen een jaar als hormoon aanslaat, maarja, je hoort overal andere getallen, niet op pinnen Daan, niet op pinnen daan zeg ik maar tegen mezelf.zucht)
Daan, toen ik met clomid bezig was had ook verschrikkelijke downs en heel af en toe ups. Maar achteraf, ja, zo goed als vergeten. Niet echt natuurlijk, maar dan valt het 1,5 jaar wachten wel weer mee. Gek is dat dan he? Succes met Gonal! Hoop dat jij straks ook kan zeggen dat het 'wel mee viel'
Ik kijk er op terug als zware tijd. Want hormonen en diabetes is een drama. En toen die miskramen. Al die ziekenhuis bezoeken.. want heb er nu wel een beetje genoeg van moet nog om de 2 weken maar heb mooi geregeld dat ik om de maand mag Ik had wel is van me ma gehoord hoe de MMM was maar dacht dat het heel anders was. Ik zou het alleen nooit meer doen denk ik. Ik wens je heel veel suc6 meis! En hoop dat je snel bij ons komt *knuffel*