@zuurtje Fijn dat je echo zo goed was! @shaar je buikje begint al te komen hoor....het komt al omhoog dat is wel duildeijk te zien. @Moon Ja 14 a 15 weken ben erg benieuwd waar het uiteindelijk op uit gaat draaien Het gaat dan toch best wel snel hoor. Ben benieuwd wat we allemaal gaan halen aan het aantal weken zwanger zijn. @cindy Wat een leuk cadeau zeg..alleen zou ik vol nieuwgierigheid zijn naar al die pakjes. Hoop dat je jezelf kunt bedwingen tot 1 per dag @sonja Het gaat maar sbel hoor, je buik ziet er echt goed uit
Heb de stap gewaagd om BLOTE buikfoto's te plaatsen...bij deze ze staan in mijn album. Jajaja de landweggetjes beginnen te komen hoor
@ kreeftje Ja gaat zkr hard. Zat er gisteren wel even helemaal door heen. Zit niet bepaald op een roze wolk.. geniet volop hoor maar had na alle ellende en de misselijkheid toch verwacht dat ik nu is echt gewoon kon genieten. Zonder dat er weer iets is. En moest eigenlijk nog tot maandag ook s'middags 1 uur werken maar zag het niet meer zitten dus ben gisteren per direct gestopt daar mee. Heb echt vreselijke pijn.. bekken en nu ook die groeipijn boven m'n navel. Kan amper recht op staan, lijkt de hele tijd of er iemand met een mes in zit te snijden. Maar goed volgens de Cesar hoort het er bij dus nemen we dat maar aan. En slaap mega slecht.. kan alleen maar op m'n rug en dat is toch flink wennen als je dat normaal niet doet. Dan ligt er nog is 1 naast me te snurken en nummer 2 die ligt de hele tijd te sporten. En moet vaak plassen s'nachts en dan hup is ze ook weer wakker. Wel heel schattig maar mama wil ook even lekker slapen. Sorry voor het geklaag haha.
@moon Klaag maar even lekker hoor dat mag! Sommige dagen zit ik er ook wel ven doorheen hoor voral met die kwaaltjes en pijntjes die erbij komen allemaal En idd snachts ligt er naast me iemand te snurken en van binnen voel ik van alles bewegen..ik slaap ook veel op de rug en ben dat helemaal niet gewend kom er echt niet door in slaap...Nou meid we moeten elkaar er maar ff door heen slepen hier met zijn allen. Mijn landweggetjes zijn overdag idd niet rood maar moet je ze savond's zien Daarom heb ik nu maar ff foto's gemaakt..hihihi
Hey chickies! Simba: Nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk! En mooie foto van jullie saampjes hoor! Zuurtje: Fijn dat je een goede echo hebt gehad, altijd weer een geruststelling! Shaar: Zie al wel duidleijk verschil tussen je 2 foto's hoor! Straks ben je blij dat je nu nog niet zo'n dikke pokkel hebt.. Kreeftje: Mooie blotebuik foto's hoor! En ik vind het reuze meevallen qua strepen enzo. Tis wel al ech teen grote buik zeg! Cindy: Ik heb een paar weken terug ook de blije doos af kunnen halen. Was ook nog van mn vorige zwangerschap en had me niet afgemeld. Zit erg veel in, leuk is dat! Leuk trouwens die cadeautjes van je broer en zn vrouw! Hoe gaat het met de rest van jullie, alles ok? Ik zit nogal in de clinch met mn werkgever. Van de gyn en arbo moet ik eerst proberen weer halve dagen op te bouwen. In het kort komt het erop neer dat mijn baas me alleen hele dagen wil hebben en ik daarom nu maar helemaal thuis zit. Over 4 weken kijken we wel weer. Best wat gestress van gehad en dat is het me niet waard.. Verder gaat het allemaal goed hier. Nog 18 dagen tot de 20 weken echo. Vind het wel spannend hoor, hadden jullie dat ook? Zal zo ff een buikfoto plaatsen, vind dat ik al best een buikje heb voor 17 weken..
@mrjo Thanxx voor je complimentje...ik vindt mijn buik idd ook best groot worden Ben beniuewd wat het eindresultaat zal zijn..... Spannend joh bijna je 20 weken echo zal vast allemaal SUPER zijn Wat balen dat je zo in de knoop zit met je werk...je moet goed aangeven horo dat is het belangrijkste jij en je beeb gaan nu voor. Ik zit nu volledig in de ziektewet mijn baas heeft gelukkgi alle begrip dar ben ik wel blij mee, Hoop dat jij erook uit gaat komen meid! SUcces ermee. Ben benieuwd naar je buikje
Fijn dat jouw werkgever zo met je meedenkt, dat lijkt me echt 100 x relaxter.. En beebje gaat nu zeker voor, ik zie het straks allemaal wel weer. Ga mezelf zeker niet forceren tot het maken van keuzes waar ik niet achter sta.. Buikfoto staat erin Had misschien wel ff mn sokken eraf mogen knippen haha
Ziet er goed uit Marjo! hihihih, leuk he al die buiken, Kreeftje, snap dat je het zwaar hebt....wat een grote buik he! doe maar rustig aan hoor! Moon, kop op, mag hier lekker zeiken! doe maar!
@ kreeftje Hmz dus jij hebt ook zo'n snurker naast je. In het begin sliep ik met oordopjes maar dan hoor ik de wekker weer niet zo goed en slaap ik door haha. Hihi hier zijn ze de hele dag rood. Ze beginnen nu ook in m'n liezen te komen. @ marjo Wat vervelend dat je baas zo doet. Hij moet toch juist blij zijn dat je halve dagen komt werken. Maak je er niet te druk om dat is niet goed voor de kleine. Ja 20 weken echo.. oooh was zo zenuwachtig! En als je hoort dat alles goed is valt er heel wat van je schouders af. Wat een schattig buikje! @ shaar Haha thnx
Sorry dat ik ff in kom breken... Maar hebben jullie dit topic al gelezen? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 43#1420243
Nou meiden *snik snik* hebben jullie een plaatsje voor mij warmgehouden... Ik kan het echt echt echt niet niet niet geloven! Snap er niets van, ik ben gewoon zwanger.. Ik? Nee, jah, uhh Ik? Hihi...
jah heb net 60 foto's gemaakt... Maar ik loop mij nu nog even lens te zoeken naar mn snoer voor naar de comp... Ik ga nog even zoeken....
ok 60 is overdreven.. hihi, maar heb het gevonden.. (lag achter mn computer, lekker snugger) ff downloaden
Nee... laten mijn ouders volgende week toch eens jarig zijn hihi... Mijn moeder wordt dan 50. En ik weet al wel wat ik voor dr verjaardag ga geven Heej shaar.. ik zal als ik straks terugkom, ff die foto downloaden, promiss. Want ik ben door alle commotie vergeten dat ik van 2 tot 3 nog een leerling moet rijden hihi.... Tot zo...