Een plekje vrij? TUURLIJKKKKKKKKKKKKK het plekje is warm gehouden hoor Ga er maar lekker van genieten meid! helemaal super voor je!
Wendy JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH gefeliciteerd wat heerlijk meid.. had al zo'n gevoel met die hoge temp. welkom, welkom welkom.. ben blij voor je
heb toch het idee dat mijn nieuwe werkgever mijn aankomende verlof ook meeneemt in mijn beoordeling.. ben er over 6 weken uit. en ben pas sinds 1 mei in dienst.. heb dus weinig kans gehad mij te bewijzen.. eigenlijk maak ik me niet druk als ik mijn baan zou verliezen. vind wel een ander, kan ik zelfs iets langer bij mijn meisjes zijn zo. maar toch ziit me niet echt lekker.
wendy ik hoop alleen niet dat je 57 weken zwanger bent, dan wordt t een olifantje.. wil je nu plaatsje voor de andere clomid-ers openhouden..wij willen ook! (he esther, patje, sam e.a.anderen)
Hallo dames, De echo was SUPER! Frummelke was flink in de weer, bleef amper stil liggen. Zo leuk om te zien. Hebben het hartje gehoord. Hij/zij was al 6 cm, alles was super in orde. En zo leuk om te zien hoe beweeglijk ie was. Voelde zich blijkbaar goed. Heeft ook nog gezwaaid naar ons. Lag lekker met de beentjes opgetrokken, zo lief. Was gewoon compleet. De nekplooimeting was ook prima in orde, 1.6 mm was ie. 31 oktober heb ik de 20 weken echo, over 4 weken op 4 oktober moet ik op controle. Sinds deze week moet ik het 's morgens veel overgeven. Maar is voor een goed doel hé! We zijn zo blij, was zo bijzonder om te zien. Zal straks een foto in de album zetten. Groetjes een hele blije Cindy @Wendy, gefeliciteerd, welkom hier, eindelijk!
@cindy.. mooie echo meis! Tis gewoon al een klein minimensje! @all... Vandaag is echt als een soort roes voorbij gegaan. Kan echt niet beseffen dat ik gewoon zwanger ben. Dat er een kindje in mij groeit. Echt apart allemaal. Kris en ik zaten net een beetje suf op de bank. Zo van... en nu?
JOEPIEEEEEEE! Wendy GEFELICITEERD hahahaa, Dat besef duurt nog wel ff hoor. Maar komt vanzelf. Wat goed dat je zo zwanger bent geraakt... Welkom. @Cindy: Wat een mooie echo, echt heel duidelijk! Fijn dat alles goed is. @Kreeftje: Mooie buik. Die van jou is al veel groter dan de mijne, zo kun je goed zien wat een verschil tussen één of twee beebjes is. Geweldig hoor! En lekker dat je nu helemaal in de ziektewet zit. Kun je tenminste rustig aan doen, en niks moet. @all: Ik weet niet meer precies wat iedereen heeft geschreven, sorry Maar volgens mij gaat het bij iedereen goed. En moon, zeuren af en toe moet! Nou de doos van prenatal is echt de moeite waard hoor. Er zat nu een slabbetje, speentje, nutrilon poederdoos, zo'n doos voor billendoekjes, een fles shout en wat reclame in. Echt allemaal bruikbare dingen. Die van de etos ga ik morgen halen, want die waren net op. Dus dat weet ik nog niet wat er in zit. Verder hier stik verkouden en beroerd. Krijg last van mijn stuitje en heupen. Heb al 2 dagen last van brandend maagzuur. Ga vanmiddag maar is ff naar de apotheek ervoor. (maar we klagen niet hoor 8) )hahaha Als ik me weer wat beter voel kom ik weer eens kijken.
he meiden goedemorgen.. het is weer vrijdag.. vanochtend al vanaf 4 uur wakker, kon niet meer in slaap komen.. kijken of ik vandaag wat afspraken kan verzetten zodat ik om 2 uur naar huis kan.. ben bang dat het pas 4 uur gaat worden op zijn vroegst. vanochtend ook voor het eerst harde buik gehad voor mijn gevoel.. wendy hoe is het meis.. komt het besef al een beetje
Thnx meiden! Nee het besef is er nog steeds niet. Gister met esther naar de prenetal geweest, hebben voor Kris een speen gekocht met papa is the best, 1 rompertje met daarop de aller aller allerliefste papa en 1 truitje met daarop papa's kanjer. hihi. En een boekje vaderschap voor beginnelingen. Kon het niet laten hihi. Blijf wel een beetje menstr.krampjes houden, niet altijd maar met vlagen. Maar volgens een vriendin hoort dat erbij. En ik kan nu wel een heel koe opvreten. Grrr. Ik ben echt heel superblij zwanger te zijn, maar ik word wel een beetje verdrietig, als ik weet dat ik de andere kant moet 'verlaten'. Ik mis de meiden nu al. (aan de andere kant wel blij, dat ik weer bij de 'oude' meiden zit) Maar de 'gang' wordt een beetje opgesplitst. Beetje vaag verhaal, maar snappen jullie het nog een beetje hihi
Goedemorgen bijna middag Zit nog half te slapen hihi. Vreselijke nacht gehad. Steeds plassen (dat begon gisteren middag al) en kon niet meer op m'n rug liggen deed m'n blaas echt heel erg pijn. En als ik op m'n zij ging liggen was het een stuk minder. Maar dat hou ik ook niet lang uit dus veel draaien, opstaan en naar de wc. Toen gaan werken.. bij mam's een potje gezocht om urine in op te vangen hihi. Thuis gekomen.. begonnen m'n darmen (lekker verhaal haha) En toen naar bedje en was het over Denk dat de kleine er op gelegen heeft of dat m'n darmen er tegen gedrukt hebben ofo. Dus net maar even m'n slaap in gehaald. @ cin Mooie echo! @ jody Hihi suc6 bij de apotheek.. denk dat je alleen paracetemol krijgt. Maagzuur kan je het best een drankje nemen. Hebben ze ook van eigenmerk... werkt veel sneller dan rennie. Klinkt goed wat er in de blije doos zat. Ik had ze gemaild maar niks terug gekregen. @ mj Hoop voor je dat het lukt meis. Dan kan je lekker gaan bank hangen. @ wen Lachuh! Ik heb die dingen toen ook voor mar gehaald.. alleen truitje had ik zelf ontworpen op internet. Wat vond ie er van? of heb je het nog niet gegeven? Die krampjes horen en hou je ook nog even. Komt omdat je lichaam nu beetje in de war is. nu kan je eten wat je wilt
Jah hij vond het echt superleuk, maar wist stiekem ook niet wat hij moest zeggen. Hij vindt het nog steeds 'raar' Nou dat eten wat ik wil, begin ik maar niet aan. Het zit nogal in mij om snel dik te worden! Dusse... heb geen zin om 40 kg aan te komen Misschien lul ik het mezelf wel aan hoor, maar ik heb echt megazin in een bigmac en ik heb nog niets gegeten vandaag haha (net wakker) Wel minder joh, dat je slecht geslapen hebt. Misschien toch voor de zekerheid even urine inleveren bij de ha?
Mannen hihi. Die hier is ook zo droog. Dan voelt ie de kleine meid. Heeft ie zo'n smile zeg ik ben je nou trots? ach vind het wel leuk. Ik moet maandag m'n urine inleveren in het ziekenhuis. Elke 6 weken standaard om te checken of er geen ontsteking in zit. En m'n eigen dokter is er niet dus wacht wel tot maandag nu het toch weg is. Wil nooit zo snel naar de dokter toe.. denk ik altijd dat ze denken komt ze al weer hahaha