ik las trouwens dat wendy zwanger is! gefeliciteerd meid! inmiddels ben je ook getrouwd toch...het was zeker een knallend feest!
he meiden, hier ook erg moe en slap vandaag.. gister ben ik al half 8 gaan slapen.. straks toch maar even boodschappen doen en de was vouwen.. heb nergens zin in. simba mijn contract loopt tot 1 mei..kom 1 april terug van verlof.. ,moet me niet druk maken, ben niet bang dat ik lang zonder baan kom te zitten en 2 maanden extra thuis zijn met de meiden is eigenlijk ook niet zo verkeerd,
Dieseltje en Jody: ben ook ziek! Het heerst zeker... Hebben jullie ook keelpijn en zoja, wat doen jullie er tegen om die te verzachten? Van mijn vriend (uuhhh... ik bedoel man ) mag ik geen trachitol, strepsils etc... Hij is drogist, dus weet wel wat mag of niet. Ik heb nu Superol-tabletten, maar die helpen niet . Te veel honingdrop is ook weer niet goed... Clomid-date: op dat moment ben ik ruim 8,5 maanden zwanger, dus het is even afwachten of ik dat ga trekken/halen. Ik denk dat we het gewoon op dat moment zelf moeten bekijken wie er wel of niet kunnen komen. Misschien kunnen we wel vast een voor iedereen zo gunstig mogelijke locatie uitkiezen? Ik denk niet dat ik hoogzwanger nog een hele verre reis kan maken. MJ: gelukkig dat je contract tot 1 mei loopt. Het was vervelender geweest als het binnenkort of tijdens je verlof af zou lopen. Het komt vast allemaal goed! En anders... wat extra tijd met je meiden is ook niet verkeerd!
@dieseltje en jody Beterschap meiden! erg vervelend @dieseltje Dat met dat hoesten heb ik idd ook of met niezen dna doet het idd pijn. Maar dat zijn de banden hoor het si natuurlijk vervelend maar kan verer geen kwaad hoor. @french welkom terug lastig he als de pc stuk is.........VRESELIJK Ben wel benieuwd naar de foto's hoor! @mj Wat extra tijd met de 2 meiden is ook helemaal niet erg natuurlijk Clomid date Ik ben dan net bevallen als het goed is.....dus ik weet niet of het voor mij haalbaar is, Maar net wat Simba zegt misschien moet een ieder het voor zich gaan bekijken of het haalbaar is.... misschien wel gewoon vast een locatie plannen?
Meiden, dit hoor ik net...... Ik woon in stellendam, 5 km vanaf melissant..... Ben er helemaal naar van.... Familiedrama Melissant: moeder en dochter omgebracht 7 september 2007 In Melissant op Goeree-Overflakkee zijn vrijdagavond een 31-jarige vrouw en haar 3-jarige dochtertje om het leven gebracht. De vermoedelijke dader, een 29-jarige man, heeft zichzelf aangegeven op het politiebureau in Hellevoetsluis. Hij is ingesloten en wordt verhoord. In het dorpje Melissant heeft het drama veel indruk gemaakt. Omwonenden zijn opgevangen in het Verenigingsgebouw waar ze werden toegesproken door burgemeester Stoop van Dirksland.
@ dieseltje Jakkie wat erg! Wat zijn sommige mensen toch ziek! Hier alles wel redelijk. Net boodschapjes gedaan.. moest nodig plassen maar kon dus niet. Nu weer pijn aan m'n blaas. Maandag maar is vragen wat dat is. Zo lekker filmpje op bed kijken.. die nieuwe film met die muis/rat die kok wil worden
@french, dieseltje en simba... thnx! @shaartje.. hoe was de pretecho? @kreeftje.. nee het dringt nog steeds niet tot mij door. denk dat dat pas na 21 sept komt. Clomid date, ja ik zie het nog steeds wel zitten, aangezien ik dan nog 4 maanden moet. Dusse count me in! @all.. Hier ok snotter de snotter, veel hoesten. Af en toe echt het gevoel dat ik het kindje eruit hoest. haha. Niet echt kwaaltjes gelukkig. Alleen onwijs pijnlijke borsten. Denk dat ik vanavond maar ga slapen MET bh. Ff een makkelijke kopen, zonder beugels. Voor de rest nog wel af en toe van die menstr,.krampen. Maar ik hoor van iedereen dat dat erbij hoort. Gister mijn schoonvader verteld. Hadden een opa en oma boek gekocht, die ze kunnen invullen (prenetal) Mijn (stief)schoonmoeder had het meteen door, daarna mijn schoonpa. Hij heeft de hele avond met een big smile op zn gezicht gezeten. Wilde hij met champagne toosten. Vind het heel leuk, maar ik mag geen alcohol. Was hij even vergeten. We bleven er ook eten. Jah hoor..carpaccio.. Dat mag natuurlijk ook niet, hihi. Dus een lekkere salade gegeten... Heeft iemand trouwens een lijst van wat je wel en wat je niet mag eten/doen? Enne moet je nu ook een verloskundige regelen, als je nog onder controle van een gyn loopt?
Oww enne dieseltje... wat vreselijk als dat zo dichtbij komt! Nederland begint echt steeds meer op Amerika te lijken. Maar ik geloof dat ik dat soort berichten tijdelijk maar niet ga lezen, want ik ga al janken als mijn man tegen me zegt dat ie van mij houdt. (net aan de telefoon) Ik jank echt om niets gewoon!
Hahaha... Wendy, je bent gewoon zwanger! Ik had het ook, was zo emo tot een week of 9.... Daarna werd het wel minder. Het is ongelooflijk dat sommige mensen dat kunnen..... Word er erg verdrietig van.....
@wendy Lekker genieten meid! Wordt strax allemaal zo bijzonder als je je kleintje gaat voelen...bij mij zijn de 2 deze week begonnen met schoppen en nu is het een drukte van belang HEERLIJK Wat betreft je vraag over de verloskundige...ik begrijp dat jij eerst een echo bij de gyn hebt? deze zal jou dan verder vertellen of je onder controle bij de gyn blijft of dat je naar de VK kunt. SPANNEND meid....ben wel benieuwd hoeveel weken je nu echt bent Volgend jaar zijn jullie mama en papa wat bijzonder eigenlijk he? Die mestruatie krampen horen erbij hoor meid vooral de eerste weken had ik er ook erg last van..sosm wel een warme pittenzak wel helpen. Tsja en wat betreft het wel en niet eten en wat je wel en niet mag doen ik heb heel veel via google gezocht (en nog hoor ) @dieseltje WAt erg zeg...krijg echt koude rillingen bij het lezen ervan @moon Maar lekker rustig aan meid!
Het jongens gemiddelde gaat omhoog! WE KRIJGEN EEN JOMMETJE! Ben zo gelukkig. Morgen meer, ook foto's, maar val om van de slaap en moet zo weg voor het weekend. dus tot later. x
@Shaartje: SUPER! (neem aan dat de rest ook oké is) Kunnen die meiden van ons straks tenminste kiezen 8) hahahaa @Simba: Tegen mijn zere keel gebruik ik honing in de thee. En voor de rest..... afzien. @MJ: Ik heb het verhaal ff gemist denk ik, maar waarom zouden ze je ontslaan? @Dieseltje: Wat naar! Altijd is het zo ver van je bed, en nu wel heel dichtbij. pfff maar niet te lang bij stil blijven staan hoor @moon: Kan het niet zo zijn dat de kleine op je blaas aan het dansen is. Ik heb ook veel drang, maar hoef niet zo vaak. Komt omdat de kleine er tegen aan beukt. Ik hoop voor je dat het niets ernstigs is. @Wendy: leuk he? Zwanger zijn (afgezien van alle kwaaltjes die erbij horen )Ik heb dat nog steeds, dat ik gemakkelijk huil. En als je ergens onzeker over bent bijv. eten of bezoeken vk gewoon aan je gyn vragen, die kan je precies uitleggen hoe het allemaal zit. En natuurlijk lang leve internet! Nou dames na twee dagen van slapen en zweten zijn de snot neuzen iig ver over. Nu het hoesten en het zware hoofd nog en dan ben ik weer helemaal opgeknapt! Dieseltje en simba beterschap
@ jody Kan best wel want nu is het weer over. Bleh vandaag jongetje van 16 begraven en net hele team van 112 uitgerukt ook de trauma helicopter. Bij collega van Mar is ongeluk gebeurd. Waren schuur aan het slopen en die is in gestort.. man onder het puin
wendy, kijk even op de site van voedingscentrum. Je kan verloskunde ook pas regelen na je echo bij de gyn, wie weet krijg je ook een tweeling . heb je al een afspraak bij gyn gemaakt. Shaar een jongen, leuk. genieten nu en lekker shoppen. clomiddate. 11 jan ben ik uitgerekend, maar we kunnen toch niet met iedereen rekening houden denk ik, gaat nooit lukken. Moon toch geen blaasontsteking? wel goed blijven drinken he?
@ mj Het is nu helemaal weg. Ben gister avond door m'n onderrug/bekken gezakt Was de was in de wasmachine aan het doen.. kwam niet meer omhoog. Echt vreselijke pijn...
hè moon : Doe je wel rustig aan meid, je moet nog ff hoor. Goed uitkijken wat en hoe je alles doet. Gaat het nu toch weer wat beter? Clomiddate: Of we moeten wachten tot iedereen bevallen is?
Ja ik doe heel rustig. Dacht dat ik wel even de was er in kon doen. Blijkbaar gaat dat ook al niet meer. Baal echt zo als een stekker! Tel echt de dagen af
@moon: Wat ontzettend rot voor je..... Rustig aan doen hoor... Ik begrijp dat je de dagen aftelt... @shaar: Gefeliciteerd met jullie jongetje!
@Shaar GEFELICITEERD meid met jullie kleine knul! @moon Meid doe je rustig aan Snap dat je al aan het aftellen bent het valt soms ook echt niet mee. @jody Fijn dat je opgeknapt bent! @Wendy Dit was je iegen eisprong toch? dus je weet niet of je 1 of 2 eitjes hebt gehad natuurlijk.... zo hier gaan de beebs flink tekeer mijn buik komt steeds omhoog GEWELDIG! Alleen is het snachts nu ook flink aan de gang en dat is dan iets minder weer slapeloze nachten Verder erg last nog van mijn rug en bekken en als ik opsta mijn onderbuik dat komt door de banden denk ik.....ik kan soms amper vooruit komen dus hier staat alles ook op een laag pitje. Ben toch wel blij dat ik niet meer hoef te werken en geen verplichtingen meer heb. Meiden doen we wel rustig aan allemaal!