@jody... jah het was wel grappig. Inderdaad een testje gedaan, maar ik kon het niet laten, dat voordat ze kwam ikzelf ook nog een test had gedaan. Nog even kijken of ik nog wel zwanger was hihi. Ze vond het wel raar dat het streepje met deze zwangerschapsduur meteen van dat venster afsprong. (ik had de afgelopen keer wel een rare menstr. misschien?) Voor de rest een tijdschrift gekregen, een cd-rom, krijg aan het einde een serviesje van dick bruna en ik mocht een cadeau uitkiezen. Heb gekozen voor het boek. @mj... jah dat kan ik me voorstellen, aangezien je even ver was. (ik moet er ook wel aan denken hoor) Maar met jou gaat het qua eten betreft wel goed toch? No worries! Lekker man, dat je net zoals jody nog maar 5 weken moet, ik ben stiekem ook al aan het aftellen haha...
hahah nu al begonnen met aftellen.. he wendy misschien krijg je er ook 2 aangezien je test zo duidelijk is.. had ik ook namelijk het lijkt idd wel of bij degene waar het fout gaat carulli, nu annika de gehele zwangerschap al zwaar was
Jah echt wel.. wou dat het al zover was! hihi. Heb al helemaal in mijn hoofd hoe ik het wil gaan doen! Weet ook al welke meubels we gaan kopen. Misschien heel stom, maar er is nu tot 29 sept een actie bij de babydump, van o.a. het kamertje dat we graag willen. Is dus nu afgeprijsd van 1550 (ofzo) naar 899. Als de echo vrijdag goed is, gaan we het bestellen, want ik zou een dief zijn van mijn eigen portemonnee (?) als we het niet zouden doen. 2? Ik neem wel genoegen met 1, hihi. Eerst leek 2 mij wel leuk, maar nu ik heb gezien hoeveel kinderopvang kost, pffiieeuuww.. Af en toe kan ik daarvoor wel in de stress schieten, redden we het allemaal wel.
niet doen wendy, die kosten vallen best mee van kinderopvang. je krijgt veel terug van de belasting en krijgt natuurlijk ook kinderbijslag. je kan het netto bedrag uitrekenen als je wilt via internet. en een 2e kost bijna niks in de kinderopvang.. Ik stress ook regelmatig hoor, ook over al die spullen die nu gekocht moeten worden, zo duur allemaal.. en wat betreft de kamer.. doen hoor, vaak hebben winkels als babydump ook nog wel dat ze het terugnemen mocht het toch niet goed gaan.. en levertijd is vaak ook al een paar weken
Inderdaad, niet stressen hoor... Ik doe het ook wel eens (ons oude huis is nog steeds niet verkocht dus dubbele hypotheek), alle spulletjes zijn zo duur.... maar telkens iets kopen, dan verspreid je het een beetje. Ik heb om half 12 een afspraak bij de huisarts. Vorige week heb ik heel erg moeten hoesten en ik denk dat daardoor mijn ribben gekneusd zijn. Ademhalen, lopen, zitten en liggen, alles doet zeer. Zo kan ik echt neit gaan werken dinsdag..... Ik moet 2x een uur per dag autorijden en daarna 8 uur op een stoel zitten.... Ik heb nogal een moeilijke baas dus ik ga nu eerst maar naar de huisarts. Als die rust voorschrijft kan mijn baas er niet omheen en ga ik dus (tijdelijk) in de ziektewet.
Nou dat is het nou juist... Mijn vriend verdiend qua overuren heel erg veel, we hebben ook best wel hoge lasten, dus we krijgen niet zo heel veel terug Had al een beetje uitgerekend op belastingdienst.nl Ach we zien het wel.. Jammer dat mijn moeder niet in de buurt woont, hadden we frodo () daar kunnen droppen...
Het komt vast allemaal goed wendy! Ik zou als ik jullie was ook dat kamertje kopen als de echo helemaal in orde is. Het is zonde als je het over 2 maanden voor veel meer geld gaat aanschaffen.
Ow dat is minder dieseltje.. Bleh dat hoesten ken ik, sinds dat ik terug ben uit kreta, ben ik al aan het hoesten, niet normaal. Heb er zelf spierpijn in mn uhhh maag? aan overgehouden... Veel succes straks bij de ha.
niet doen wendy, die kosten vallen best mee van kinderopvang. je krijgt veel terug van de belasting en krijgt natuurlijk ook kinderbijslag. je kan het netto bedrag uitrekenen als je wilt via internet. en een 2e kost bijna niks in de kinderopvang.. Ik stress ook regelmatig hoor, ook over al die spullen die nu gekocht moeten worden, zo duur allemaal.. en wat betreft de kamer.. doen hoor, vaak hebben winkels als babydump ook nog wel dat ze het terugnemen mocht het toch niet goed gaan.. en levertijd is vaak ook al een paar weken
Goede morgen! Ben net wakker Had gister avond te veel pijn om even te komen vertellen wat de uitslag van Feye was. Alles was goed hoeft pas weg gehaald te worden als ze echt veel last er van krijgt en het der dagelijkse dingen gaat belemeren. @ jody Zal ik doen al ik haar weer spreek.. als het goed is is ze nu in het ziekenhuis. Oh lekker nog 5 weekjes joh! Dan heerlijk rusten en dan komt ze al! @ mj Dood en leven liggen helaas heel dicht bij elkaar Maar dat een kindje overlijd is toch een stuk kleiner dan dat het blijft leven. Helaas hebben we het niet over die dingen te zeggen. @ wendy Zou het gewoon bestellen hoor. Als het goed is hoef je maar een deel aan te betalen en mocht er iets mis gaan dan krijg je je geld gewoon terug... of je moet het al in huis hebben staan dan weet ik het niet. @ dieseltje Balen zeg dat het zo'n pijn doet. Denk wel dat het rust zal worden. Want door blijven lopen zal het niet minder maken.
Oh ja.. gisteren klossen gehaald hihi. M'n ma en oma hebben ze er onder gezet. Echt lekkker! Je stapt echt 10x makkelijker uit bed en er in. Snap niet dat ze bedden niet altijd op die hoogte maken. Toen kwam mar thuis en die schrok wel wat die had het niet zo hoog verwacht
Kamertje is binnen kammertje is binnen Kunnen hem volgende week zaterdag ophalen. Tenminste als m'n schoonvader dan ook kan.
Zal blij zijn als ie staat. Dan kan kamertje opgeruimd worden en is dat af. Kleertjes wassen en strijken vraag ik wel of mam's dat een keertje wil doen. Heerlijk! Kan ik rustig bevallen haha. Hebben deze week laaste dingetjes in huis gedaan ziet het er af uit. Alleen de zolder nog maar dat komt wel na de bevalling.
Vraagje... Hadden jullie in het begin van jullie zwangerschap ook geen zin in sex? Ik namelijk niet (terwijl ik altijd wel zin had) en nu is Kris een beetje boos op mij.
Deze willen we: en dan met 1 muur heel donkerbruin en de rest creme, dan oranje accesoires. Misschien met een slaapgedichtje op de muur.
leuk wendy, en ja had er geen zin in.. en nu mijn vriend niet meer, hij vind het gek idee.. maar ik juist super erg veel..
@moon: Leuk, leuk, leuk! @wendy: Een heel erg mooi kamertje! Ik kom net bij de dokter vandaan. Hij denkt een gescheurde spier tussen mijn ribben. Duurt wel een paar weken voor het genezen is. Kreeg het advies om zelf te bekijken of ik kan werken of niet (heb ik dus niet zoveel aan....). Mag natuurlijk geen medicijnen dus moet gewoon genezen. Hij gaf wel aan dat hij niet hoopt dat de kleine er binnenkort tegenaan gaat schoppen, want dan geneest het niet meer voor de bevalling Hoop het echt niet hoor, dit is echt een ellende..... Tja, dus maandag maar bekijken hoe het gaat en dan werken of ziekmelden....