Zwanger na Gastric-bypass (maagverkleining)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mit79, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mathildeve

8 jan 2015
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Hier ook een zwangere met gbp en het valt niet mee.
    Ben nu 13 weken zwanger en ontzettend veel misselijk en sinds deze week ook overgeven. tenminste wat je nog overgeven kan noemen, er komt zo goed als niets uit.
    Nu heb ik vorige week van de husarts al emasefene gekregen en vandaag van de gyneacoloog soort pomperidom. Nu lees ik in de gebruiksaanwijzing dat deze medicijnen zorgen voor sneller werkende darmen en eerder lege maag, maar dit is voor ons dus eigenlijk al dubbelop. Naar mijn weten is mijn maag al snel leeg doordat je geen maagklep meer hebt?
    Zijn er hier meiden die ook medicatie hebben gebruikt tijdens hun zwangerschap?

Liefs Mathilde

2. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    In 2009 een gbp gehad, veel afgevallen, en opnieuw geschommeld. Er is mij niets gezegd dat ik niet zwanger mag worden, in welk tijdsbestek dan ook.
    Mijn b12 en HB zijn vaak aan de lage kant, dus wordt er exta bloed geprikt om te controleren, verder gewoon onder controle bij verloskundige. Straks wel bij gyn maar dat komt door dat mijn andere twee kinderen met een keizersnede zijn geboren.

3. MarliekeCoppus

MarliekeCoppus Nieuw lid

15 mrt 2015
    2
    0
    0
    Dank voor jullie reacties! Uiteindelijk toch bij vk gebleven. K voel me verder erg goed en mijj
    Kijk nu uit naar de volgende controle. Idd veel last van mijn banden en ook mijn darmen hebben bet
    Het zwaar maar ik geniet elke dag!

4. Misslukt

Misslukt Niet meer actief

Het is alweer een wat ouder topic zag ik, maar ook ik heb 10 maanden geleden een mini gastric bypass gehad en ben 65 kilo afgevallen en daardoor dus erg vruchtbaar geworden en nu dus ook zwanger :) (wordt ons 4de kindje) ik vraag me af hoe het met jou gaat nu.....

Deel Deze Pagina