Dag dames! Ik ben er wellicht wat vroeg bij, maar ik begin maar gewoon vast Ik heb vandaag positief getest. 6 dagen voor NOD! Ik ga van de week nog wat meer testjes doen. Bovendien heb ik de afgelopen maanden 3 miskramen gehad, dus ik hou nog een slag om de arm... maar ik dacht: Positief denken, dus ik start het topix maar vast Mijn uitgerekende datum, als alles goed gaat: 17-1 Wie doet er mee? Hierbij mijn nog heule vage test. Maar ik heb goede hoop, want zo begon het bij mijn dochter ook!
Dag noa. Ik heb vandaag ook positief getest. 13dpo dus ook vroeg. Hadden eigenlijk 11 mei afspraak in het ziekenhuis om te kijken waarom we maar niet zwanger werden( waren al 9 maanden aan het proberen.) Dus dat hoeft dus gelukkig ook niet meer. We maakte al grappen over zul je zien dat het net voor het zkhbezoek toch nog zelf lukt! Ben deze cyclus ook begonnen met tarwekiemolie dus of dat het wondermiddel is geweest... Ook al met verloskundigepraktijk gebeld en afspraak staan op 1 juni. Dan intake en eerste echo. Mijn man en ik geloven het nog niet echt maar er stond toch een duidelijke 2e streepje op onze test van vanmorgen. Nu nog het verborgen zien te houden voor de familie..die staan ook te springen op goed nieuws. Als alles goed loopt dan ben ik ongeveer op 14-01-2016 uitgerekend. Wel heel spannend allemaal voelt nu al als een achtbaan.
Leuk NOa! Zoals je al gezien had hier ook een positieve test en volgens een app die het berekend dan 16-01 de uitgerekende datum!
Hallo dames. proficiat!! Gister had ik ongesteld moeten worden. gisterochtend dus ook een testje gewaagd en na bijna 3 jaar eindelijk zwanger! Hopelijk blijft het deze ronde allemaal goed gaan. Mijn uitgerekende datum ligt ongeveer op 13 jan. Val dus net buiten deze club maar die van 1 tm 15 jan is al gesloten. hebben jullie ergens last van? Mijn borsten zijn helemaal niet gespannen. Ik heb alleen veel steekjes in mijn onderbuik. Herkent iemand dit?
Hallo kan ik me hier aansluiten. Afgelopen dinsdag op 10 dpo voor het eerst positief getest na 7 rondes. Mijn uitgerekende datum is 16 januari! Spannend allemaal, dit is mijn eerste kindje Onderstaande foto is van vandaag 12 dpo!
Gefeliciteerd Vrouwke! Ik heb woensdag positief getest, na de eerste rond chlomid 50 mg. Ik heb vooral snachts een beetje krampen.. ben wat moe en mn borsten zijn echt killing! Maar dat had ik normaal ook voor mn menstruatie. Leuk allemaal net in het nieuwe jaar uitgerekend. Jullie al gebeld voor een echo? xx
Ik kan woensdag terugbellen voor een afspraak te maken voor de eerste echo. Deze zal ergens rond de 8 weken plaatsvinden. Moet dus nog even geduld hebben. Hier nog steeds zo goed als klachten vrij. Af en toe helemaal geen zin in eten (terwijl ik anders geen moeite heb met eten en alles lust). Dit is alleen maar met vlagen. Borsten ook nog steeds geen last van. Af en toe een paar steekjes maar that's it. Hopelijk is dit geen fout teken
Hallo meiden, Ik heb woensdag positief getest, 12 dagen dpo. Uitgereken ben ik op 16 Januari. Ik sluit me graag bij jullie aan. Hoop dat het bij ons alle goed gaat. Voel verder nog niks bijzonders. Groeten, Sneeuwklokje
Proficiat allemaal!! Mag ik er ook bij aansluiten? Ik ben uitgerekend op 13 januari, maar dat clubje is er niet Ik heb afgelopen donderdag een positieve bloedtest gehad (75 HCG) Absoluut nog geen zwangerschapssymptomen!
Ik doe ook graag hier mee! Vandaag getest op NOD (op moederdag!!) gerekend vanaf een late eisprong op 26 april kom ik ook uit op 16 jan. Volgend weekend nog even een CB digital er tegenaan en dan aanmelden bij verloskundige. Tweede ronde, eerste kindje. Hopelijk kan ik voor 2 juni bij vk terecht, want die avond gaan we toevallig uit eten met onze ouders en kunnen we hen vast informeren! Spannend allemaal dames en gefeliciteerd!!
Omdat ik zwanger ben geworden middels ICSI moet ik doortesten tot as woe. Ik ben dan 5 weken zwanger. Als hij woensdag nog duidelijk positief is mag ik bellen om een echo af te spreken. Hier nog steeds geen klachten, borsten okk niet gevoelig. Enige wat ik vandaag merk is dat ik veel waterige/ witte afscheiding heb. Ben steeds bang ongesteld te zijn geworden
Gefeliciteerd dames !!! Hier sinds vanmorgen een positieve test ik was 2 dagen overtijd en daarvoor bleven ze wit dus ik had de hoop opgegeven. Daarna zouden we ook even 3 maanden stoppen vanwege onze bruiloft in september ( ik ben de vorige keer de eerste 20 weken heel erg ziek geweest) maar dat is nu niet meer nodig!!!!
Gefeliciteerd Mandy! Super gezellig de groep word steeds groter!! Mooie test, had hem vorige week woensdag idem. Morgen weer een cleaurblue en dan hopen op een 2-3 weken. Onze eerste afspraak staat gepland op 2 juni, duurt nog zo lang!!