Ik heb ook de grote ruiltruc toegepast en met succes! Vandaag weer bij internist/endocrinoloog geweest: TSH nog steeds 2,6 en FT4 16,6 dus ik mag weer een tabletje ophogen.......
Het is heerlijk vermoeiend dat geshop in artsenland. Ik zoek liever een paar nieuwe laarzen uit . L78 ga je naar 50 mcg of gebruikte je dat al? Toevallig hier ook net mijn waardes gehad. TSH is 0.66 en FT4 12.2. Ik had stiekem gehoopt dat mijn FT4 toch wat meer gestegen zou zijn, maar drie weken geleden was het nog Ft4 9.5 en TSH 2.6. Op zich niks te klagen (toch ). En TPO *tromgeroffel* is gedaald van 770 naar 122!!
Hi Trees, jammer dat je ft4 nt nog meer gestegen is, maar wel een stijging toch? En je tpo is fantastisch!! Ik zat al op 50 mcg, maar ga nu naar 75 mcg. Ma weer echo: spannend hoor. Als het dan goed is, neemt het risico behoorlijk af.....duimen!
Ik ben inmiddels een volleerd duimendraaier en zal ze maandag weer hard aan het werk zetten voor je! Ik ben ontzettend blij met mijn TPO. Ik gebruik daarvoor selenium en de onderzoeken van de effectiviteit van selenium op het verlagen van TPO zijn nog steeds niet afgerond, maar in mijn eigen studie is de selenium geslaagd . Ft4 is laag, maar het is sowieso in het 3e trimester het laagst en het is nu net voldoende. Ze willen het nog niet verhogen, want ze zijn bang dat mijn TSH weer te laag wordt en dat ik ga hyperen. Ik voel me nu goed en over drie weken weer prikken.
Hoi Meiden, Ik laat me even wat minder zien, maar leef nog steeds onwijs met jullie mee! L78 ik duim voor je meis! Trees... wat heerlijk nog steeds! En wat is je buik mooi en de kamer wordt super! Nisa... een zoon! geniet je er nu al een beetje van? Hier houden we even rust (niet dat ik helemaal niets meer probeer, maar ik ben eerst begonnen met sporten, wat de gyn me aan heeft geraden, daarna durf ik misschien weer wat beter...) Eerst op vakantie volgende week!! :-D Liefs
Hoi Joehoe, Wat fijn om wat van je te horen. Je bent aan het sporten geslagen. Waarom heeft de gyn je dit aangeraden? Veel plezier op vakantie!! Liefs trees
@joehoe: jaa het genieten is eindelijk meer 'echt' begonnen ja leuk he een zoon (een dochter was net zo leuk hoor) ik zie nu ook alles blauw leuk weer wat van je te horen ow sporten wat leuk ik wil(de) ook altijd maar heb daar het discipline niet voor... een rust is wel even fijn soms
L78 heel veel succes met de echo vanmiddag!! Ik wil vandaag alleen maar goed nieuws horen Nisa hoe gaat het met jou? Bijna op de helft! Heb je in Turkije ook een 20-wekenecho? Bah ik heb vandaag allemaal stomme klusjes op mijn programma staan, maar tot nu toe ben ik niet verder gekomen dan de laptop . Misschien moet ik maar eens gaan beginnen met douchen...
14:50 uur met aansluitend afspraak bij gyn. We zitten vandaag precies op 8 wkn, dus als er nu een hartje is, wordt de succeskans alweer 98%. Dat klinkt toch mooi he?! Pfff, begin 'm te knijpen. Maar ik voel me nog hartstikke zwanger, dus wat dat betreft zit het wel goed. Duimen maar!
@suzanne : geeft niet hoor heb ook deels goed nieuws ben vandaag bij de HA/ verlos. geweest en ze hebben naarhet hartje geluisterd en die deed het had in het weekend wat pijn/krampjes dus dat kwam goed uit en nu waarom het deels goednieuws was; komt vanmiddag mn schoonmoeder aan de deur dat ik naar de HA moet voor een zwangerschapstest??????? dus ik gelijk een ander kleur!!! want zij en de rest van fam. weten nog steeds niet dat ik zwanger ben en dat willen we zolang mogelijk zo houden!!! (allen mn moeder en 3vrienden weten het en jullie dan ) mn schoonzus (vrouw van mn mans broer) die ook in dezelfde flat woont maar waar ik al anderhalf jaar geen contact mee heb was vanochtend bij de HA geweest ze hebben haar gevraagd of ze mij kent. ja zegt dat bitch maar niet dat ze geen contact met me heeft ow ik haat haar zo!!!! nou zegt de vlos. ze heeft haar controle deze tijd herinner je haar dat ze langs moet komen!!! dus zij rent naar mn schoonmoeder om het te vertellen en die komt weer bij mij dat ik even langs moet gaan en toevallig moet zij ook een recept hebben dus komt ze mee!!! hier ga je zonder afspraak je vraagt wie de laatste pt. is ga zo maar door beetje hetzelfde als inloopspreekuur dus ik zeg dat ik vantevoren ga om in de rij te 'staan' en loop weg zij moest zich nog omkleden enzo gelukkig was ik de eerstvolgende en heb even de HA en vlos duidelijk gemaakt waar ze het lef vandaan halen om mijn pers. gegevens aan jan en alleman door te geven!!!!!!!! was ZO BOOSSSSS wat jullie heel goed kunnen begrijpen nou ze begreep eerst niet waarom ik boos was tis toch niks ergs??? heb haar verteld van de 2 MA (wat al in het dossier staat dat ze zelf heb geschreven!!) en ook al had ik dat allemaal niet gehad hoe ze durfde dingen over mij aan derden te zeggen/vertellen !! oja we hadden dezelfde achternaam!!! dus??? ook al was het mn man of moeder mag je dat niet zeggen !!! ze zei wel sorry enzo maar goed goeiemorgen denk ik dan de HA gaf mij natuurlijk gelijk en dat het eigenlijk niet had mogen gebeuren bla bla hij probeerde het goed te maken door me een briejfje mee te geven met dat het een routine controle was bla bla met stempel enzo maargoed na een maand ofzo zal mn buik wel echt te zien zijn dus om nu een verhaal op te hangen ik ben niet zwanger het was controle enzo heeft ook weinig zin want nu zit ze in dr hoofd al dat ik zwanger ben ik weet dat het heeeel lang is geworden maar jullie begrijpen vast hoe BOOS ik was de HA zei ook dit zal voor ons ook een lesje zijn als hint voor die stomme vlos gr.... en het ergste is dat ze nog steeds niet begrijpt waarom ik zo boos ben geworden en dat ik zo heftig reageerde!!! dat zei ze ook ik dacht ja dagg ga het niet nog s uitleggen als ze het nu nog niet weet dat je pt. gegevens niet aan derden verteld je legt verdomme een eed af voordat je je diploma in handen neemt sorru dames het wordt steeds langer merk ik.... @trees: ja die heb ik al gehad met 17 wkn best vroeg eigenlijk maar goed de gyn zal het wel weten neem ik normaal doen ze dat hier ook met 20wkn maar miss. heeft mijn ZH een ander beleid ofzo?? en de uitslag was goed dus vind het best mijn duimen draaien ook mee is ook goed voor stress oja weet je wat die lompe vlos zei: dat stres niet goed voor me is ik zeg ja normaal heb ik geen stress maarre bedankt
Meiden, goed nieuws! Er was weer een hartje!! Het ziet er goed uit en ben iets vooruit gezet qua termijn: 10-12-2010, maar wij vinden 12-12-2010 wel een mooie datum om te bevallen. Langzaam begint het vertrouwen iets te groeien. Dit is een plakbeeb!!
@Nisa..jeej een kloppend hartje!En wat een muts zeg!Ik kan me voorstellen,dat je goed kwaad bent erom. @L78...jeej!ook een hartjeDit is hem...de plakbeeb! Ik krijg vanmiddag de uitslag van mijn schildklier.Ga gewoon eerst de waarden vragen en niets zeggen verder.Omdat ie het verband niet zag tussen je schildklier en herhaalde mken.Daarom maak ik gewoon van de week een afspraak als mijn TSH nog te hoog is.Want zo persoonlijk krijg ik vast meer voor elkaar dan door de telefoon.
L78 wat een goed nieuws!! Deze beeb is een blijvertje. Ik voel het aan mijn water . Nisa wat een mutsenactie. Er staat me iets van bij dat de relatie tussen jouw en schoonfamilie niet erg goed is? Ik hoop dat je het allemaal het al hebt kunnen laten bezinken. Suus spannend van de uitslag. Kom je deze ook even hier zetten? Volgens wie is er geen verband? De Gyn? Nou die mag dan ook weleens op cursus, want het staat zelfs in de landelijke richtlijnen! Hier heeft een kleintje de laatste dagen regelmatig de hik. Is echt zo schattig om te voelen. Ben nu al verliefd .