@L78: ik begrijp je ongerustheid maar al te goed hoor heb ik ook best lang gehad (soms nu nog maar doen voel ik hem schoppen van: mama tis goed met mij ) en haal dan weer diep adem ... en zucht. maar ik hou mn oren dicht voor neg. nieuws want dat doet me echt niet goed miss. moet je het ook proberen (als het kan) ik wil alleen maar aan leuke dingen denken en horen (dan maar ego. maar moet ook aanmezelf denken heb ik gemerkt) laat je weten wat de HA zei? @trees: haha miss. ben jij dan wel de eerste die een 'goal scoort' hahaha
Thnx Nisa, je woorden doen me goed. Ik ga proberen me wat meer af te sluiten voor nare dingen. Dat doe ik al zo veel mogelijk, maar soms kan het niet anders. Ik ga om 15 uur naar ha en laat het nog ff weten. Lfs
Na de stress van vannacht/vanochtend werd het erger want kreeg plotseling bloedverlies. Niet veel maar voldoende om me de stuipen op het lijf te jagen. Mocht gelukkig voor een echo en wurm doet het gewoon goed!!! Ik heb besloten nu de roze wolk op te gaan, het gaat gewoon goed komen! Bij de ha was ook goed, ff blaasontsteking en blindedarmontsteking uitgesloten. Mijn darmen waren nog erg gevoelig, dus wrs toch een virus dat wat langer duurt.... Pfff wat een dag! Maar wel heel blij met het hartje dat ik heb gezien en gehoord. Ik ga op weg naar die wolk
Aah wat vreselijk om bloed te zien! Je zal wel helemaal in shock zijn geweest en gelukkig mocht je meteen een echo! Fijn dat het goed gaat met kleine uk en hebben ze ook kunnen vertellen waardoor het bloedverlies werd veroorzaakt? Bah bloed niet leuk, maar mooie echo wel!! *trees gaat even een laddertje pakken, zodat L78 op haar roze wolkje kan klimmen *
Nee, oorzaak werd nt gevonden want alles zag er goed uit. Wellicht wondje bij baarmoedermond. Thnx voor de ladder, ik ga aan de klim beginnen. Jullie zijn daar al toch?
Ik zit op die hele grote roze wolk bovenin. Mijn buurvrouw op de blauwe wolk is Nisa. Er is hier trouwens nog een schitterend wolkje vrij. Speciaal voor zwangeren die af en toe weleens een extra knuffel of een geruststellend woordje nodig hebben .
*breek in* L78 dat moet ff erg schrikken geweest zijn zeg ..... bloedverlies. Maar wat onwijs fijn dat je gelijk voor de echo mocht komen en nog fijner dat het er zo goed uit ziet. X Trees wat gaat het onwijs goed hè meis. Heb je buikfoto's gezien en ik moet zeggen, behoorlijke toeter . Gaat flink opschieten voor jou zeg. Nog ff geduld en je kan jullie engeltje in je armen sluiten. Voor de overige meiden hier ..... een goeie zwangerschap verder. *breek uit*
Haha Trees, je bent top!! Dat mooie wolkje is van mij! Misschien vrijdag of zaterdag maar 's de prenatal binnen lopen. Ik heb ook twee heel mooie beeldjes van Willow Tree. In die serie bestaat ook een zwangere dame. Met manlief had ik vorig jaar al de afspraak dat we die zouden gaan kopen, als ik goed zwanger zou zijn. Misschien is het daar nu ook wel tijd voor?! I S thnx meis, had net ook verhaal op 2010 gezet. Ik ben misschien gek maar blijf hoop voor je houden, meid. Ik gun het je zo!! Lfs
@L78: ow meid idd. je ben zeker goed geschrokken heel fijn dat je gelijk terecht kon je zou anders denk ik helemaal gek worden (ik wel iig ) ndadat je het hartje gezien en gehoord heb is er zeker een hele druk van je schouders af gegaan ja komop meid tis zo gezellig op de wolken ben je al geklommen ja moet je doen alles wat je goed doet voelen moet je doen nieuwe motto:doe alles wat je goed doet voelen
he hallo!! L78@ gatver dat is schrikken... wat dat betreft hebben wij allemaal een bloedtrauma opgelopen na alles.... ik dacht ook altijd zwanger lekker 9 maanden niet ongi... nou bij het zwanger worden heb ik meer bloed gezien dan normaal. Trees@ wees gerustgesteld hier mega toeter , mensen vragen mij nu al wanneer ik met verlof ga... ben ook al 15 kilo aangekomen... allemaal in mijn buik. zoals ik al eerder zei mijn pufclub mevrouw zei "je slaat gewoon veel engergie op hahahah" nu hopen dat het er ook allemaal weer afgaat. hier nog niet met het kamertje bezig.. we zijn nu met die van mijn zoon bezig en die moet naar boven naar zijn nieuwe kamer. maar we willen hem niet dwingen.. gelukkig wil die uit zichzelf daar nu slapen sinds deze week. zodra zijn kast klaar is (maakt opa) dan gaan we zijn kleren ook naar boven verhuizen. denk elke keer heb nog alle tijd.. maar als deze weer 3 weken eerder komt dan is het over 10 weken.. best snel toch. wat voor wolk heb je eigenlijk als je niet weer wat het gaat worden hahahaha
Gezellig druk hier met al die verschillende kleur wolkjes! @Lieni ook al een boel aangekomen. Het is wat al die energie. Nu maar hopen dat al die energie na de geboorte ook vrij komt . Ik ben nu 13 kilo aangekomen en ben zeker wel wat breder bij mijn heupen en billen geworden. Ook heb ik een iets dikker hoofd, maar over het algemeen is het toch buik en borst. Ach het is een mooie opslagplaats voor alle energie . Wat voor soort pufclub doe je eigenlijk? @l78 ik ken geen beeldjes van Willowtree, maar ik ga zo even googlen. Ben benieuwd! Is het bloeden nu al helemaal over of nog oud? @Nisa mooi motto! Ben het er helemaal mee eens! Gisteren van alles opgehangen in de kinderkamer en begint nu echt wat te worden. Box stond in het kamertje ontzettend in de weg en kon het echt niet laten, maar heb de box gisteren al in de woonkamer opgezet . Het staat zo gezellig, al denkt onze hond dat het een eng monster is. Ze durft er niet langs te lopen en blijft maar blaffen richting de box. Hoe eng kan nu een box zijn?!
trees: nou vind het wel een mooi tijd nu om de box in de woonkamer te zetten en kan je hond er aan wennen en kan die beter nu blaffen als straks
hi, trees@ heb gisteren ontdekt dat er een overtollige bult onder mijn kin is komen hangen. dus daar sla ik ook op gisteren overigens het gevoel gehad dat ik uit elkaar klapte... mijn buik scheurde zowat. nu maar proberen wat minder te eten maar lukt nooit ja ik doe zo'n info cursus beetje kwalen bespreken en hoe de bevalling zich aankondigt.. daarnaast wat oefeningen doen voor je bekken en blaas spieren. na de bevalling is het 6 weken oefeningen doen voor je buik en benen. had deze al een keer gedaan maar merk dat ik toch wel veel vergeten ben. het is ook wel een gezellig groepje .. beetje elkaar uitlachen om je kwalen. en we krijgen tips over hoe om te gaan met je vent en kinderen na de bevalling.. zo kregen we de tip om vooral in je bed te blijven de 1e week. mannen en kinderen snappen dat een bed "ziek" betekent. zodra je gaat wandelen denken ze de dat je alle andere dingen zoals tillen en stofzuigen ook weer kan doen. ok ik zit op een witte wolk hahahah hoop dat die groot genoeg is voor mijn lijf.. L78@ alles weer rustig daarbinnen? scheelt trouwens ook wel als je het straks gaat voelen . dat geeft ook een bevestiging
Ja, het is nu helemaal rustig! We hebben vanavond weer een echo en gaan het vanaf dan lekker rondbazuinen. Donderdag intake bij VK, ga vragen of ik de eerste periode vaker mag langskomen....ff voor mijn gemoedsrust. Trees, op deze website zie je de beeldjes. Christelijke Boekhandel De Wegwijzer - Webshop Willow Tree Ik heb (zie figurine collection) tenderness, promiss en nu ook desire!!! We zaten gisteren te fantaseren over het geboortekaartje. We zijn niet zo van de geijkte gedichtjes enzo, dus het geboortekaartje voor ons zoontje was ook heel strak. Maar nu wil ik misschien toch een dichtregel of spreuk plaatsen met een verwijzing naar onze dankbaarheid dat dit ukkie is blijven plakken en naar de eerdere miskramen. Hebben jullie suggesties? Of tips waar ik zou kunnen kijken (op internet bijvoorbeeld). liefs!
Goedemorgen! Lieni hoe bevalt het op de witte wolk . Ik ben inmiddels ook bekend met de extra opslagplaats onder de kin. Al schijn ik nog de enige te zijn die het ziet ... Of iedereen is heel lief en liegt of het valt reuze mee. Eet je erg veel? Ik moet me soms ook zo inhouden. Treesman is sinds twee weken op dieet en dat scheelt ook voor mijn eigen voedselinname. We hebben alleen maar gezonde dingen in huis en probeer zo vetvrij te koken voor hem. L78 wat een mooie beeldjes! Ik heb ook al een paar hele mooie gezien. Tenderness vond ik zeer vertederend. Wat betreft het geboortekaartje. Wij hebben ons kaartje zelfs ontworpen (nou ja Treesman eigenlijk, want het is zijn werk) en wij hebben 8 sterretjes in de kaart verwerkt die samen heel subtiel een 9 vormen. Onze dochter is de 9e en mag bij ons blijven en ook dit idee hebben we verwerkt in de kaart, maar hoe is heel lastig uit te leggen met woorden. Als je het niet weet zie je het trouwens niet en dat is ook de bedoeling. Wij hebben geen gedichtje en het kaartje is vrij strak verder. Namen!! Het is vreselijk! Wij hebben al 15 weken een naam en we noemen haar constant al zo. Nu heb ik vorige week bedacht dat ik de naam toch niet meer zo mooi vind. Alleen voor ons gevoel heet de baby nu al zo en het is zo raar om een andere naam te nemen. We zijn er nu wel min of meer over uit wat de naam wel moet gaan worden. Het voelt alleen zo vreemd?! Om het nog lastiger te maken is een kennis van me afgelopen november bevallen en haar dochter heeft onze nieuwe naam. Ik heb haar het afgelopen half jaar maar één keer gezien en het contact is wat verwaterd. Moet ik daar rekening mee houden? Wat zouden jullie doen? L78 succes vanavond met de echo!! Nisa hoe voelt het om over de helft te zijn ?
hartstikke stoer ben helemaal trots8) en vind het zo fijn om de kleine te voelen doet me zo goed als ik even twijfel dat ik een schop krijg en tot mezelf kom )) weet je trouwens of de placente nu helemaal goed zit en of je een normaal bevalling kan doen of wordt het toch een keizersnee??
Trees, ik vind ook dat jullie de naam moeten geven die je mooi vindt. Pech dat er misschien al een kindje is in je (niet eens zo directe) omgeving. Zou wel ff nadenken over de vraag of het contact met deze vriendin waardevol en blijvend is. En dan nog zou ik de naam kiezen die jullie mooi vinden.