Zwanger na herhaalde miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Trees, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Hoi iedereen!

Hoe is het hier? Iedereen een fijne kerst gehad?

Louisje welkom. Is dit voor jou ook het eerste kindje? Ik zal voor je duimen dat alles heel goed mag gaan! Wanneer mag je weer een echo.

Hier een goede kerst gehad met wat genante momenten. Het toppunt was toch wel 2e kerstdag. Ik werd weer misselijk en dacht ik ga buiten even een frisse neus halen. Het resultaat was dat ik buiten met mijn schoenen in hondenpoep stond over te geven en een stel voorbij fietsende grapjassen het nodig vonden om alle aandacht op mij te vestigen door stomme grappen over drank te maken. Ja inderdaad dronken van de spa groen ;).

2. louisje

louisje Lid

24 dec 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben de kerst ongeschonden doorgekomen. In tegenstelling tot vorige zwangerschappen kost 't me nu in totaal geen moeite om niet te drinken.
    Ik mag 7 januari weer een echo laten maken. Dat is dan mijn 7-weken-echo.
    Ik heb gelukkig al een hartje gezien (na 5,5 weken) dus een beetje van de spanning is al weggenomen. Ik hoop dat mijn kleintje vol houdt!

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Trees ik kom toch maar mee kletsen want ja mijn eerste echo is pas op 1feb;) dus dat duurd nog wel ff hopelijk hebben we dan gelijk een goede en dan zijn de eerste 12weken bijna voorbij:)

4. Trees

Trees Niet meer actief

Minimuis wat een bikkel ben jij om de echo zo laat te doen!! Gaat alles nog steeds goed? Hoe is het met de spanning?

Lieni hoe is het met jou? *echoooo* ;)

Louisje volgende week mag je weer een echo! Krijg je ook wekelijks een echo?

Helia jij gaat als een speer. We gaan nu echte juli-mama's worden! Heb je al stiekem durven te shoppen? Het grote nieuws al rond gegild?

Vanochtend weer een echo gehad en het is groot :$. Alles zag er perfect uit. De gyn heeft het van alle kanten bekeken en onze frommel is helemaal door de keuring heen gekomen :D.

Iemand nog spannende plannen voor oud&nieuw?

Mijn plan is om 12 uur te halen zonder gehang boven de pot. Ik ga vanvond om 6 uur mijn bed in en om 10-11 uur maakt Treesman me weer wakker. Ik voel me net weer een klein kind :).

Fijne avond allemaal!

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Trees weer een goede echo gefeliciteerd nu kan je gaan shoppen. Mijn echo is zo laat omdat we vorig jaar 2 kloppende hartjes hadden en 2 weken later niks meer , met de spanning ga het goed tot nu toe geen stress en nog vol vertrouwen hopelijk hou ik dit gevoel vast tot de eerste echo. Ben vannacht goed beroerd wakker geworden maar dat heb ik er wel voor over.

6. Trees

Trees Niet meer actief

Ik kon me inderdaad herinneren dat je de vorige keer ook niet wilde mee kijken tijdens de echo. Na het zien van een kloppend hartje ga je je inderdaad meer hechten. Hoever ben je als je nu de echo krijgt?
    Fijn dat de stress nog goed onder controle is en dat je al beroerd bent. Raar om daar iemand mee te feliciteren, maar ik weet hoe blij ik was met de beroerdheid de eerste weken! Om heel eerlijk te zijn, mag het overgeven bij mij nu wel minder worden ;)... Ach ik ben nog steeds een hele blije overgever ;).

7. Trees

Trees Niet meer actief

Ik vind je banner met sterretjes trouwens heel mooi!

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Iedereen een gelukkig nieuwjaar.

Trees jou banner is ook leuk trouwens en al bijna 13weken dat schiet op zeg. Hier nog geen overgeven alleen soms misselijk en de luchtjes van mijn vriend of badspullen het ruikt allemaal zo super sterk. Maandag weer gaan werken zie er best wel tegenop na 2en halve week vrij te zijn geweest.

9. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

9 okt 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    Hoi Trees en de andere dames,

Ook hier zwager na 3 miskramen en zoals je ziet gaat alles nu gelukkig goed. De kleine schopt lekker in mijn buik en dat is een heerlijk gevoel.

Voor iedereen een heel gelukkig 2010! Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe;)

Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is na meerdere miskramen....wonderen bestaan wel he!

veel liefs van mij:)

10. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Hallo iedereen......

Allereerst nog een heel gelukkig en gezond 2010 gewenst aan jullie allemaal, dat er maar veel gezonde beebjes geboren mogen worden dit nieuwe jaar.
    Ik ben de kerst en oud en nieuw een beetje raar doorgehobbeld dit jaar.
    Gingen we tweede kerstdag bij mijn ouders eten, kreeg mijn vader een hartaanval. (heeft hij 3en een half jaar geleden voor het eerst gehad).
    Ik ben me werkelijk doodgeschrokken.
    Ik 112 gebeld , hij met de ambulance opgehaald en naar de IC gebracht.
    Gelukkig gaat het nu iets beter maar hij ligt nog steeds in het ziekenhuis.
    Ik had de maandag na kerst een afspraak voor de nekplooimeting en ik kneep hem alweer natuurlijk aangezien ik al twee dagen met enorm veel spanning in mijn lijf rondliep maar gelukkig was de baby lekker aan het rondspringen in mijn buik.
    De nekplooi was goed, nu nog afwachten op de bloeduitslag.
    Niet dat het resultaat van deze meting ook maar iets voor ons verandert hoor. Ik zou bij een slechte uitslag toch geen vruchtwaterpunctie laten doen, want ik wil dit kindje hoe dan ook.
    Nou sorry voor dit lange verhaal, ga zo weer op ziekenbezoek:) maar kom later terug.

Voor een ieder nogmaals een heel mooi 2010 gewenst.
    Liefs helia

11. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    OOps vergeten ik heb nu toch ook maar een echo foto in mijn fotoboek hier geplaatst;) kunnen jullie ons wondertje ook bekijken :D:D

12. Pooltje1

Pooltje1 Lid

10 jul 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Minimuis en Trees, en ook alle andere meiden,

Ik kwam ook weer eens op de site kijken om te zien hoe het met jullie gaat. En wat lees ik tot mijn grote vreugde, jullie zijn allebei zwanger en Trees heeft zelfs de eerste 3 maanden er al op zitten. Wat een geweldig nieuws, jippie!!! Minimuis, ik kan me je beslissing om pas met 12 weken een echo te willen heel goed voorstellen, pas dan durf je namelijk het vertrouwen te hebben en alle echo's daarvoor nog niet. Ik heb een echo gehad met 8, 10, 12 en 14 weken en pas na de 14 weken echo is de roze wolk gekomen. Na de 12 weken echo had ik het wel rondbazuind, maar sloeg ineens de angst toe van wat als het nu toch weer fout blijkt te gaan.

Maar alle twijfel is nu lang en breed weg want ik voel dagelijks ons wondertje heerlijk draaien, schoppen en hikken in de buik. Wat een geweldige ervaring na alle jaren van verdriet door MK's en MMM :D! Ik zit nu op 30 weken en ga dus de laatste fase van de zwangerschap al in. Nog vier weken werken en dan begint mijn zwangerschapsverlof.

Het gaat jullie goed en ik hoop dat jullie zwangerschap eindelijk ook goed mag verlopen. Net als voor alle andere meiden op dit forum overig, het is een emotionele gebeurtenis als er zoveel verdriet en MK's aan vooraf zijn gegaan maar als je eenmaal op de roze wolk geland bent, dan kan je daar des te meer van genieten. Ik zeg vaak tegen vrienden dat ik zo ontzettend blij en energiek ben gedurende de zwangerschap en dat dat de tegenhanger is van al het verdriet van de afgelopen jaren!

groetjes, Pooltje

13. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Helia wat een mooie echo zeg.

Pooltje wat leuk om weer eens iets van je te horen, en alweer 30weken zwanger ja ik liep toen 1week voor op jou. Nog 10weken en dan mag je jullie wondertje echt gaan bewonderen hou je ons op de hoogte

14. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Dank je minimuis en wat geweldig om te lezen dat je zwanger bent:).
    Gefeliciteerd.
    Ik kan me jouw angst heel goed voorstellen hoor ik heb het hartje nu al 4 keer zien kloppen maar ik ben nog steeds bang dat het mis gaat, hoewel ik nog nooit zover geweest ben als deze keer.
    Bij mij ging het meestal mis rond de 9 weken.
    Ik probeer natuurlijk te genieten van het zwanger zijn en ik denk dat iedere zwangere vrouw angsten heeft. Maar ik denk dat wij na meerdere miskramen niet echt meer onbezorgd zwanger "kunnen" zijn.
    Ik durf nog niets te kopen zelfs geen knuffel ofzo en ik wil ook nog geen cadeautjes in ontvangst nemen.
    Mijn beste vriendin zei tegen me wanneer durf je het nou te geloven(dat het dit keer goed gaat bedoelde ze) ;).
    Het antwoord daarop moet ik helaas schuldig blijven.
    Ik denk positief en hoop dat dit wondertje blijft zitten.

Ik hoop dat jij straks ook een supermooie echo hier plaatst.
    Ik duim in ieder geval heel hard voor jullie.
    Liefs

15. Trees

Trees Niet meer actief

Hi meiden,

@Pooltje wat leuk om hier wat van je te lezen en je gaat echt als een speer! Geweldig dat je de kleine de hele dag al voelt. Dat lijkt me zo bijzonder om mee te mogen maken!

@Helia prachtige echo en ook zo duidelijk. Wat naar dat je nog niet helemaal op het roze wolkje durft te klimmen. Het is inderdaad soms moeilijk om op je lijf te vertrouwen. Heb je thuis een doptone? Ik luister bijna elke dag even naar het hartje en dat helpt me ontspannen. En misschien moet je het inderdaad langzaam gaan geloven. Er groeit toch echt een kleine minimensje in je buik. Een echte doorzetter, wat ontzettend graag op deze wereld wil komen. Ik blijf het zo bijzonder vinden dat deze kleintjes bij ons mogen blijven.

@Minimuis. Nog 4 lange weken voor jou. Ik wilde dat ik de tijd vooruit kon spoelen voor je. Ik vond de periode waarin jij nu zit echt vreselijk. Het ging zo langzaam en werd soms gek van dat gebroekloer :). Gaat je afspraak bij Geertgen nog door? Hoe was je eerste werkdag weer?

@Barbara ik geloof nu ook in wonderen ;)

@Hier. Ik ben toch wel redelijk aan het losgaan in de babywinkels ;). Ik moest inderdaad eerst wel even een drempel over. Bang dat ik door iets te kopen de goden zou verzoeken. Soms zijn mijn gedachtes niet erg rationeel...
    Nu ik eenmaal iets gekocht heb, koop ik echt alles wat los en vastzit. Woensdag gaan we zelfs een kinderwagen bestellen!
    Verder gaat het hier super. Ik heb al twee dagen niet overgegeven en mijn energie komt langzaam terug. Gelukkig heb ik nog een weekje vakantie zodat ik hopelijk volgende week weer redelijk fit aan het werk kan (en de vreselijke achterstanden van de eerste drie maanden kan wegwerken :)).

Liefs

16. Trees

Trees Niet meer actief

Helia hoe gaat het met je vader? Dat moet echt ongelooflijk schrikken zijn geweest :(

17. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Trees het is best wel zwaar om weer aan het werk te gaan moet er om 6uur uit en dat gaat nog wel maar tegen het einde van de dag ben ik zo moe. De rust is af en toe ver te zoeken dit omdat ik de ene dag wel misselijk ben en de andere dag totaal niet heb ook bijna een hele dag buikpijn en steekjes in mijn buik maar geen bloedverlies dus dat geeft dan weer iets rust. Vannacht heb ik een droom gehad die van mij uit mag komen we gingen voor de eerste echo en we kregen te horen dat alles prima was en het hartje mooi klopte hoop dat dit een voorspellende droom was ;)

18. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hee dames,

Aller eerst wil ik iedereen de beste wensen doen voor 2010
    en het jaar is bij ons zeker al mooi begonnen en ik hoop dat we dit allemaal zo houden.
    we hebben wat moeten doorstaan..

Minimuis leuk dat je ook hier bent. gaat goed zo te lezen
    We zitten in iedergeval in een topic met positieve vibes!!!!!

Trees@ het gaat echt super met jouw ... het is je zo gegund... en lekker los gaan hoor!

Hier weer stres.. ik was vorige week op wintersport en net de dag voor dat we weg gingen verloor ik bloed.
    nou jullie snappen het wel ..dikke tranen en paniek.
    zh wilde geen echo doen omdat ik al eerder bloed verloren.
    ik moest morgen maar eens terug komen , had die afspraak al staan.
    dus ik ben weer terug bij af en zit na dat ik helemaal blij was met mijn kloppende boon weer terug bij af.
    Heb ook allemaal vage pijnen dus ik kak :( letterlijk 4 kleuren.. om het even zo te zeggen.

Het enige wat mij hoop geeft is dat het veel roze was en niet rood..
    maarja morgen weten we meer!!!!

ben overigens wel goed ziek.. nu kan ik niet overgeven maar het hangt er elke keer weer om..
    jeetje ik vindt dit best pittig!!!! en ik hoop dat dit ook niet voor piet snot is...de vorige keer was ik ook tot 10 weken ziek en toen was de echo niet goed.
    het lijkt nu nog erger
    Beeebje hou je goed vast....

19. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    lieni ik ga heel hard voor je duimen dat je morgen een mooi kloppend hartje zal zien. Ik snap je angst die is hier met regelmaat ook heel erg aanwezig vooral als ik op het werk zit kan mijn gedachten er maar moeilijk bij houden. Het is dat je zwanger moet zijn om een kindje te krijgen maar ik heb zo'n hekel aan die stress er rond heen steeds naar de wc dan kijken of er geen bloed op het wc papier zit maar ja ik weet ook dat geen bloed geen garantie geeft dat het goed is.

Maar we gaan van het positieve uit en ik duim voor jou en zal een kaarsje aansteken, hoe laat moet je morgen. Ik zal heel hard aan je denken.

20. Trees

Trees Niet meer actief

Lieni ik zal vandaag heel hard voor je duimen! Hoe laat heb je de echo?

Het kaarsje brandt hier voor je!

Minimuis wat een mooie droom en ik hoop echt dat deze droom uitkomt. Hoe gaat het met symptomen. Nog steeds aanwezig?

Hier gisteren de babydump leeggekocht :). Vanochtend nog even het hartje geluisterd en het klonk nog steeds als een sneltreintje. Verder geef ik nog steeds minimaal één keer per dag over. Het leek even twee dagen weg te zijn, maar het is weer dubbel zo hard terug. Ik vind het zelf weleens tijd worden dat ik mijn relatie met de wc-pot vaarwel zeg ;)...

Helia met jou ook alles goed?

Deel Deze Pagina