Hier een fotootje van mijn huidige trommeltje. Ik ben zelf niet zo groot dus het is nu, 'he buik waar ga je met dat vrouwtje heen '
trees: vers van de pers heb gelijk een foto gemaakt hij is nog steeds niet zo groot maar groter en hoger als voorheen ben er zelf wel trots op 8) oja ben nu in tot. 6kg aangekomen volgens mij heb ik eerder gehoord dat ze dan idd. minder bewegen maar hier nog 10 wkn voordat het zover is jij ben het verst toch? vind jou buik echt mooi (had ook al gereageerd bij buikfotos) nog heel even voor jou en dan ligt je engel in je armen hier een blaasontsteking ben begonnen met AB helaas maar het schijnt vaak voor te komen vond het al knap dat ik het niet eerder heb gehad
Wat een mooie buiken Had weer even een vraagje Ik had begrepen dat er mensen met succes zink slikten vanwege de schildklier.Ben nml nog niet wezen bloedprikken vanwege de 50-urige werkweken van manlief en Eindhoven is niet naast de deur.Ik weet dat het stom is,maar ik moet dan echt iemand anders gaan vragen met me mee te gaan.En die drempel is best hoog om iemand te vragen zover met me te rijden.Maar heb een potje gehaald.Gewoon van het kruidvat.Hoeveel moet ik slikken dan?Gewoon alvast voor de zekerheid. @Trees....gaat nu echt opschieten he.Spannend!
Nisa ook al een mooie buik! Het is nu echt heel duidelijk te zien . Alleen minder van je blaasontsteking. Is het al wat beter? Suzanne ik denk dat je selenium bedoelt? Van zink heb ik nog nooit gehoord, maar selenium zonder toegevoegde zink wordt wel aangeraden als je antistoffen aanmaakt tegen je schildklier. Maximaal 200 mcg per dag en moet je dus even afstemmen met zwanger wordt-multi-pillen als je deze slikt. Mijn antistoffen zijn na het gebruik van selenium gedaald van 770 naar 110. Een hele mooie winst .
bedankt meiden (hij is best klein voor termijn, ik hoor nog steeds ow ben je zwanger uhmm JA blaasont. helaas nog niet maar drinken lukt ook niet echt ik heb al het gevoel dat alles zo gerekt is als ik dan nog s een glas water drink dat lijkt het alsof het gaat knappen doe dus een fles naast me en slokje bij slokje maar kom niet aan de 2ltr min. slapen gaat ook al moeizamer word steeds wakker en kan geen goede houding vinden mn buikje staat nu al in de weg ben benieuwd hoe het straks gaat ook manlief maakte me een paar keer wakker dit week omdat ik (half) om mn buik sliep toen ik hem had geschreewd -hormonen en slaapgebrek -of die wel goed bij zn hoofd was want na urennnn draaien sliep ik eindelijk is die terug gaan slapen en ik ook
Hey Meiden, Ff reageren op Trees dr buik: Dit is toch wel erg super hoor! You go Trees! Krijg er een lach van op mn gezicht! @ Nisa: ook jou buikje ziet er puik uit! Wees er lekker trots op! Hier alles rustig... even niet bezig met zwanger worden.. meer van we zien het wel en daarnaast huis te koop gezet, nieuwe functie gekregen (merkte dat ik mn leven te veel "on hold" zette voor mn zwangerschap), dus dat doet me supergoed en is een welkome afleiding. Tuurlijk hoop ik ook ergens nog vurig op zo'n super buik! Toen ik mn nieuwe functie aanvaarde flitste er door mn hoofd: maar ik wilde veel liever zwanger zijn... maar goed life goes on en dit is ook erg leuk... Liefs voor jullie. En Trees: zet hm op straks!
Heb vandaag heel licht positief getest.Nog voor NOD....geen flauw idee hoeveel ervoor.Misschien is het niks hoor.Foute innesteling ofzo.Maar dacht kom het maar alvast vertellen Dit is de 2e ronde na de laatste mk.
@joehoe: hey meid dankje zo he dat zijn me een veranderingen: huis te koop gezet, andere functie nou heb je toch even je gedachten ergens anders (voor zover dan kan tis iig een afleiding) doet je soms goed ik was ook even een week naar mn moeder en bij terugkomst hadden we een prive-welkom thuis party haha @suzanne: foei meid voor nod getest!!! en licht. pos. ook nog SPANNENDDDDDDDDDDDD laat je ons niet lang wachten op een dikkere streep wanneer ga je weer testen over 2dgjes ?? hier: helemaal happyyyyyyyy ben gister dus geweest voor mn 2opinion en heb besloten om bij die arts onder beh. te blijven tenminste onder controle en bij hem bevallen alles was prima in orde met onze kerel hij heeft heel nauwkeurig naar ALLES gekeken en we hebben zelfs een 3d dvd met hartslag en alle metingen enzo van 10 min. meegekregen en een 3d foto op fotopapier die word natuurlijk gelijk ingelijst ) ben heel tevreden en hij is zo knappp tis voor het eerst dat we zn gezicht zagen maar hij sliep en had 1arm voor zn gezicht maar was toch duidelijk
hee dames, ik was even een weekendje weg en een paar dagen vrij, Suzanne spannend ik zal voor je duimen heb je al symptomen? Trees@ mooie buik hoor... en weer sta ik verbaasd van je banner.. je kan niet harder dan mij gaan maar toch heb ik het idee dat je zo hard gaat. jeetje 36 weken .. de mijne kwam met 37 weken en paar dagen dat is over 1 1/2 week kun je het voorstellen? Nisa@ ook een mooi buikkie hoor! en zie je maar dat het goed is geweest dat je bent gegaan. wie was er nu zo knap de gyn of je kindje hahahhaa maar je krijgt nu geen keizersnee? hier gisteren naar de verlosser geweest.. weegschaal deffect gemaakt... kindje ligt nog in stuit dus moet nu accupunctuur doen ofzo. het kan nog alle kanten op maar ze wil dat ik vroeg daarmee begin omdat die nu nog de ruimte heeft om te draaien.. had ook bloeduitstortingen op mijn been maar die bleken ontstoken te zijn dus daar moet ik voor naar de dokter. normaal nooit wat te vertellen daar maar nu kreeg ik allemaal verwijzingen...
Hoi meiden! @joehoe, spannend dat je jullie huis te koop hebt staan en een nieuwe functie. Wij hebben vorig jaar precies hetzelfde gedaan en dat voelde inderdaad erg goed. Ons huis staat trouwens nog steeds te koop en mag van mij nog wel even te koop staan . Hebben jullie al een ander huis op het oog? @Suus. Weer een positieve test! Heb je alweer getest en ben je al uruzganbommen aan het torpederen (lees utrogestanpillen ). Ga de duimpjes alvast warm draaien! @Nisa wat fijn zo knappe gynaecoloog . Klinkt als een fijna arts en als hij een 3D-apparaat heeft, zou ik sowieso bij hem blijven hihi. Zei hij nog wat over een eventuele keizersnee? @Lieni, eigenwijze beeb in jouw buik. Ga je nu moxatherapie proberen? We gaan toch echt even hard. Voordat je het weet, ben je ook bijna 37 weken. Mag zeker niet lachen om kapotte weegschaal . Je weet welk zwaargewicht nu lacht... Hier totaal niet het besef dat het bijna kan. Ik ga uit van 40+ bevallen. Dacht vannacht wel eventjes dat mijn vliezen gebroken waren. Bleken de pillen die ik tegen een schimmelinfectie heb in de smeltstand te staan . Ik zal jullie verder niet vervelen met smerige details. Liefs
Vannochtend had ik weer een spierwitte test en heb ook al wat bruin verloren.Ik zat nog voor NOD hoor.Ben er niet verdrietig van ofzo.Van mij mag het wel een maandje of 2 duren nog.Kan ik nog even tot rust komen.
@suzanne: ow meid jammer knuffel (weet even niet anders te zeggen... ) @lieni: haha nou ze waran allebei wel knap hoor hmm kan de kleine nog draaien of gaan ze dat uitwendig proberen ofzo? jammer van je ontstekingen @trees: ja hij is klein maar de kleine doet het hartstikke goed en al zie je het niet ben 8,5 kg aangekomen is ook niet niks (weet nog steeds niet waar??? maargoed ) owww kijk hoever je bennnnn ik wil ookkkkkk @ks: ik vertelde hem wat mn vorige gyn. zei over KS hij vond het (gelukkig) ook onzin hij ziet tot zover geen reden om over KS te denken laat staan uitvoeren jeeeeee maar hij vertelde me wel dat kleine maar fijne dames meer kans hebben dat de kleine ietsje eerder komt dus als ik twijfel of bij weeen ofzo dat ik gelijk contact moet opnemen das wel fijn om te weten deze gyn stond ook bekend dat ie een 'flapuit' was ik vind juist dat ie eerlijk verteld wat je kan verwachten en hij baalde een beetje dat er geen stollingsond. was gedaan voor deze zwangeschap want als dat zo was had ik moeten beginnen met prikken dus ik ben wel een beetje bang daarvoor want stel he.... maar de kleine doet het prima, hij heeft alle botjes ed gemeten ook het vruchtwater en zuurstof niertjes hartjes alles doet het prima hij loopt net ietsje voor op groei ben niet tegen KS natuurlijk maar ik sta er ook niet op te springen heb gehoord op tv dat 1:2 bevalling in TR dmv een keizersnee worden gedaan!!!!! das hartstikke veel!!! maar hier mag je daar voor kiezen zonder medisch indicatie en stomgenoeg kiezen veel vrouwen ervoor maar ikke niet
Nisa hij is veel knapper dan de gynaecoloog (geen idee hoe deze eruit ziet, maar kan gewoon niet anders ). Mooie foto hoor!
@trees: ja dankje mijn krachtpatser showt nu al met zn spierballen zo mooi om te zien we smolten gewoon weg en natuurlijk een traantje weggepinkt
hi, Nisa@ nou hij is heel knap hoor! mooi zijn die 3d foto's he.. net alsof dat luikje open gegaan is even in jebuik. Suzanne@ gek zeg dat die test nu weer wit is .. maar je weet nu ook niet wanneer je NOD is? kan die niet alsnog komen? Trees@ ja ik moet dan aan die sigaar geloof ik en een paar naalden in mijn tenen... ieeuw maar hij heeft nog 2 weken voordat ze daar mee starten dus ik ga hem nog even goed toe spreken... hahahah heb je zo'n bruistablet gehad.. hoorde mijn collega ook er over mopperen ik dacht ook dat ik een schimmel had maar de jeuk is weer weg het lijkt wel dat het komt als ik met zeep was of gezwommen heb. maar daarna is het over.. bij een schimmel blijft het toch jeuken? maar wat zal jij geschrokken zijn ....
Hi meiden mijn vliezen zijn net gebroken . Dacht dat ik mijn broek had geplast, maar het bleef maar lopen en het loopt nog steeds. Mijn bed is veranderd in een waterbed. Over een uurtje moeten we ons in het ziekenhuis melden en zit nu de tijd te doden. Vind het allemaal behoorlijk spannend, maar heb er eigenlijk ook wel zin in!