@trees: ik was lekker aan het ontbijten en om mn gemak aan het bijlezen ik verstikte me zowat!!!! is het eindelijk zover!!!!!!! wat spannendddddd mn hart klopt al sneller !!! lief dat je ook aan ons denkt en laat weten ik hoop dat je een makkelijke bevalling doet en met een super gezonde meid in je armen heel gauw weer thuis komt dikke kus en zet hem op dikke kussssssss
wwwhaaaaaaaaaaaaaaaa JIJ BENT SNEL!!!!! ALS DE REST NET ZO SNEL GAAT DAN WORDT DIT EEN SUPER BEVALLING!!!!!!! ik wens je geluk de komende dagen... je komt gewoon als moeder terug hier!!!!!!!! ga nu even verder met van de schrik bij komen... zat nog aan je te denken... had hier ook bruistabletten gehad voor mijn jeuk!! GRR&^%$*^$* had niet het idee dat mijn vliezen gebroken waren van die dingen.. bij jouw was dat dus echt wel.. had je nog geen zeil onder je bed liggen?
@lieni: ik meen gister ergens gelezen te hebben dat ze wel een waterdichte moltonhoes had van de hema ? owwww wat spannend ben zo benieuwd hoe het gegaan issss ik wil ook (hoe eng ik het ook vind ) maar dat je dan je kleine in je armen heb owww dat maakt alles goed enne meid youre next
ja klopt dat heb ik ook ergens gelezen dan heb je niet dat kraak ding onder je bed bij mijn zoon werd ik al ingeleid voordat ik me bedacht had om het er onder te leggen. mijn bed staat ook nog niet op klossen volgens mijn hoeft het toch ook niet als die nu geboren wordt moet die toch nog een paar weken blijven.. of krijg je dan alsnog verzorging thuis eigelijk hoeft het dan van mij niet.. ja is er al nieuws of niet?
lees net het volgende berichtje gisteren, op vaderdag 20 juni 2010 om 16:21 is treesdochtertje geboren!!!!!!!!! Nou meid gefeliciteerd!!!!! ik hoop dat alles goed met jullie gaat en dat jullie snel naar huis mogen. nogmaals "jeetje wat snel zeg" begin het nu ook een beetje benauwd te krijgen ga toch maar eens aan de slag in de babykamer
Trees en Trees man.. Gefeliciteerd met jullie dochter!! Super en ik wens jullie een super fijne tijd toe!!!
toen jullie zoals nu zwanger waren van een plakbeeb was dat anders dan de zwangerschappen die misgingen? ik heb 2 vroege miskramen gehad maar deze keer was de test al veel donkerder en op dag 30 was hij nog donkerder. en ik ben erg misselijk en daar had ik vorige keer geen last van..mischien goed teken.. maar ben toch best bang dat het weer mis gaat..nu ik weet hoe snel het mis kan gaan...
niki86: hey meid gefeliciteerd hier was het wel anders was minder misselijk had helemaal niet het gevoel dat ik zwanger was het was zo onwerkelijk en door zelfbescherming was het ook moeilijker om er echt vertrouwen in te hebben maar hier ook al dus 2 MA met 10 wkn (niet zo vroeg) maar Godzijdank gaat alles nu goed hoe moeilijk ook probeer jezelf en in je baby !!!!! dat het allemaal nog eng en spannend is is niet meer als nırmaal
Hoi, Hoe gaat het met iedereen??? Kunnen jullie het nog een beetje volhouden in deze warmte?? En het vertrouwen in deze zwangerschap?? Ik ben nu over de tien weken.. moet helaas nog een dikke week wachten voor een volgende echo.. ik vind 3 weken er tussen wel erg lang hoor.. Ik heb geen bloedingen of zo maar wel buikpijn en dat beangstigd me dan wel weer... Als alles maar goed gaat daar binnen....Ik wens jullie allen een goed weekend!
Trees van harte gefeliciteerd met je dochterje, ik lees het net op het forum....wat heerijk meid....eindelijk is ze er! Ik zal je site vlug weer eens lezen om alles te lezen van dit prachtige wondertje. Liefs Barbara.
Hieronder het geboorteberichtje van onze dochter met foto. Alles gaat goed met mama en dochter. Helaas wel vijf daagjes in het ziekenhuis moeten blijven en was daardoor niet in staat om eerder wat te melden. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie! Liefs http://www.zwangerschapspagina.nl/geboren/216254-grote-wonder-carmen.html#post7645000
Trees, van harte lieverd! Wat een mooi meisje met een prachtige naam. Kom snel weer schrijven, nog ff genieten van laatste vakantiedagen.....xx
Wat een mooi meisje.. en wat super dat alles nu goed gaat!!! Heerlijk genieten!!!! Hoe gaat het met de andere dames??
dag allemaal, hier gaat het lekker, heel fijne vakantie gehad in Frankrijk! En nu weer a/d slag....zaterdag hebben we geslachtsbepaling gepland, gaan het niet vertellen wat het wordt, maar hier doe ik dat wel hoor Verder ben ik niet helemaal fit, dit is weer een heel andere zwangerschap dan van mijn zoontje. Donderdag gelukkig weer naar de vk, ik blijf onzeker ook al ben ik de moeilijke periode voorbij. Ik voel het kindje ook nog niet, soms denk ik van wel, maar ben er niet helemaal zeker van. Het is dan weer fijn om ff het hartje te horen en de bevestiging te krijgen, leef echt een beetje van controle naar controle.... Hoe is het met jou Ladybird? lfs
Treeeeeesssss!!!! GEFELICITEERD!!!!! wat een snoetje om te zien zeg!!!!!!! ik hoop dat alles goed gegaan is en dat het meeviel. kom je de verhalen nog vertellen als je weer op de been bent? L78@ spannend hoor! vanaf zaterdag weet je wat het gaat worden wat denk je zelf? hier ook wel nieuwschierig wat het gaat worden maar denk een jongen hoewel ik de laatste weken begin te twijfelen... heb echt totaal geen voorkeur wat iedereen wel denkt op een of andere manier als je een jongen hebt dat denken ze dat je een meid wilt nu maar ik heb eerder dat ik nog een jongen wel leuk vind voor mijn zoontje de 3e een meid dan hahahaha hier overigens nog steeds een stuit ligger dus wordt nog een de vraag hoe dit verhaal gaat aflopen.
Ik zit zelf meer aan een meisje te denken....omdat het zo'n heel andere zwangerschap is dan van mijn zoontje. En omdat er mensen zijn met voorgevoelens haha, zegt natuurlijk ook helemaal niets. Wij zouden een meisje inderdaad leuk vinden omdat we al een jochie hebben, maar een jongetje zou ik ook helemaal super vinden. Lekker mannengezin. Wat vervelend de stuit, gaan ze nog proberen te draaien? Of wordt er nog ff afgewacht?