Trees vanaf nu wordt er niet meer gegoogled . Wel goed dat het met frommeltje zo lekker gaat. Heb ik jullie wel eens verteld dat ik bij de bevalling van mijn beste vriendin ben geweest en ook bij alle echo's en noem het maar op? Bij haar lag de placenta ook verkeerd in het begin maar dat is naar mate de zwangerschap vorderde helemaal goed gekomen. Op het eind lag de kleine verkeerd dus die is gedraaid, en toen gelukkig ook met zijn hoofdje naar beneden blijven liggen, en de bevalling heeft ze ook al was het haar eerste en duurde het zo'n 20uur heel positief ervaren. Dus lieve Trees er is nog hoop dat die placenta van jou gewoon opschuift hou je daar maar aan vast. Lieve minimuis ik ben blij dat het allemaal goed gaat en dat je zelfs deze echo weer hebt afgeslagen, dapper hoor. Met mij gaat het allemaal goed , ik kan bijna niet geloven dat ik al weer over de 15weken zwanger zijn zit. Heb donderdag mijn volgende afspraak bij de vk. Ben dan precies 16weken. Met mijn vader gaat het ook redelijk goed hij krijgt een defibrillator ingeplant (net zoiets als een pacemaker maar dan anders) en als die goed aanslaat mag hij naar huis . Goed nieuws alom dus. Nou meiden ik ga boodschapjes doen. Liefs en tot later.
Yo Meiden! @ Trees, ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt! idd niet teveel googelen en rustig aan! Een collega van mij heeft het ook gehad (met bloedingen), die moest veel rust, vrij vroeg in de zwangerschap stoppen met werken, maar heeft een wolk van een baby! Dubbel en dwars waard dus.. Die snorkeltest die is in het UMC radboud, daar ben ik geweest, idd standaard. Bij jou niet gedaan? @ Minimuis, blij om te horen dat jij ook last hebt van krampjes en steken... die steken maken mij echt heeel onzeker! Bij mij is het 2 keer pas na 10 weken begonnen met bloeden en 1 x na 8,5 week... dus ik blijf extra onzeker tot de 12e week vrees ik... Wel goed dat je de echo hebt afgeslagen... ik was te nieuwsgierig en je wordt er toch niet veel wijzer van (juist onzeker)! En goed dat je naar dat Geertgen bent gegaan (wat is dat voor iets? daar hoor ik vaker van hier) @ Helia, super dat het zo lekker gaat! Op naar de VK! Ik moet even kwijt: Heb vandaag de hele dag geshopt, kom thuis en mijn bloeddruk is laag en hartslag te hoog (had ik al door, ik kreeg weer hartkloppingen)... nu ik weet dat het daardoor wel eens mis kan gaan ben ik superbang daarvoor ook kreeg ik daar erge last van mn darmen en uiteindelijk ook weer steken in mn baarmoeder... er is door mn hoofd geschoten: dit is niet normaal.. als deze blijft zitten dan eet ik mn schoen op... Ik zeg dat maar niet tegen mn vriend, die vindt me al vrij negatief (ik ben de bendenker van de zin: een optimist is een slecht geinformeerde pessimist )... maar het is ook uit zelfbescherming, om niet weer zo'n harde klap te krijgen als het gebeurt... Hopelijk morgen weer een: ik zit lekkerder in mn vel dag... Fijne avond! Liefs
Joehoe die snorkeltest heb ik ook nog nooit gehad wist nog niet eens dat een te hoge hartslag een miskraam kan veroorzaken weer iets geleerd. Geertgen is een behandelkliniek in elsdorp brabant 7kilometer van gemert vandaan, dit is echt een super kliniek alleen al de binnenkomst er zit een gastvrouw aan de balie die maakt je overal wegwijs waar je koffie of thee kan pakken de wc enz, de wachttijden zijn van normaal tot extra lang daarom adviseren ze je ook om een laptop,boek of iets anders mee te nemen. Ik kwam daar binnen en het was er gewoon gezellig tafels met stoelen wat bankjes net een grote huiskamer dan een gang waar de gyn's zitten alleen die werken maar halve dagen dus de kans is groot dat je steeds een andere heb, maar liever dat dan aan blijven modderen ook vroegen ze naar mijn fam nou dan heb ik dus veel te vertellen een tante met herhaalde mk's een tante met 2 overleden kindjes door softanon (ik weet niet of ik het goed schrijf) nog een tante met een doodgeboorte op 34weken en dan nog een tante aan mijn vriend zijn kant ook met herhaalde mk's nu wel 4 gezonde kinderen. Ik hoop dat je morgen een betere dag heb want zo'n dag dat je er niet in geloof is helemaal niks en ik begrijp ook dat je zulke dingen niet tegen je vriend zegt, ik doe dat namelijk ook niet een dag geen zere borsten en ik zeg het pas als ze weer wel zeer doen . Ik sluit mijn dag vandaag af met extreme misselijkheid heb gelukkig nog niet 1x hoeven overgeven al zou me dat ook niet uitmaken als het maar goed is
@ minimuis: je kunt geen mk krijgen van een te hoge hartslag hoor, maar er is wel een verhoogde kans als je hartvolume te hoog ligt ikm je vaatweerstand te laag.... dan raken je organen als het ware "overbebloed"... dan is een hoge hartslag niet heel goed en het geeft een verhoogde kans op hoge bloeddruk, vandaar dat ik die medicijnen hebt gekregen. geertgen... klinkt goed, ik hou deze kliniek zeker in gedachten! @ helia: hahaha hoeps... nu maar hopen dat het goed gaat... ik ga nog een kaarsje opsteken dat ik die schoen niet hoef te eten... Vandaag voel ik me weer wat beter gelukkig... ik heb me aan de raad van de gyn gehouden en ben wat gaan lopen... verder een heerlijk pompoenen soepje gemaakt! Fijne avond nog dames!
hallo dames ik wil me graag bij jullie aansluiten een paar van jullie kennen me al van : meiden met veel miskramen zo niet in het kort: ik ben 'nisa' 24 jaar woon sinds 3jaar in Turkije ( ben hier de liefde van mn leven tegengekomen) in 2009 2x een MA gehad hoop dat 2010 ons meer geluk en een gezond baby gaat brengen, en 3x is scheepsrecht dus het moet nu wel goedgaan heb strakjes al een afspraak bij de gyn. (het gaat hier anders aan toe als in NL) ben benieuwd zal gelijk ook een echo krijgen om te zien of het geen bbz is en gewoon even binnen kijken denk ik, want er zal niet veel te zien zijn zo vroeg. groetjes, nisa edit: pas na de echo van vanavond durf ik mn banner te veranderen kan het namelijk na 3 pos. testen nog steeds niet geloven
hey hallo! Trees@ onee je hebt weer iets om je lekker druk over te maken... heel irritant ik ken dat. ik ben meer van hypogondrie ...of hoe je dat schrijft.. maargoed denk altijd bij alles dat zal ik wel weer hebben.. maar even een + verhaaltje mijn vriendin had het ook .. is helemaal goed gekomen..nouja de bevalling wat minder maar dat kwam niet daardoor hahaha. Helia@ fijn dat het beter gaat met je vader.. blijft altijd eng hartkwalen.. dat is toch je baterij.. nou wie weet wordt die er hier 100 mee... nog over die dopetone ik dacht juist dat die angelsound geod was. ik zag die profi dopetones maar die zijn wel duur.. nouja nog maar even overnadenken.. minimuis@ wanneer heb je de echo nu wel? fijn dat die kliniek je behulpzaam was en wat knap dat je de echo kon weerstaan.. Joehoee!!!! ik heb ook nog een hele lekker oude slipper.. interesse???? gaat helemaal goed komen .. hier ook veel steken en krampen gehad. dacht ook een keer dat het er nu uit zou komen... dacht later zal dit al een voorloper op de harde buik zijn.. Ik@ hier griep gehad en dat viel me erg zwaar met mijn misselijkheid. maar ben herstellende en het lijkt wel alsof ik wen aan de misselijkheid.. kan dat of wordt het minder... Yes please!!! volgende week laatste echo en hoewel het er goed uitziet wordt ik toch weer onzeker.. of had ik dat al getypt in mijn vorige mail... nouja anders nog maar een x nou fijne avond allemaal en oja nisa welkom hier!!!!!! hoeveel weken ben je nu? suc6 vandaag
Nisa welkom en succes met je echo vanavond hoop en dat het maar op de goede plaats mag zitten. joehoe oh ik dacht al kan het voor jezelf nog kwaad of dat dan weer niet. Trees hoe is het nu met je alles goed Lieni de eerste echo heb ik op 9feb om 9uur dus als eerste zodat ik er niet een hele dag voor inspanning zit,
lekker handig het staat gewoon in je onderschrift. brilletje? hahahahaha nou nog even wachten dus.... maar gaat goed komen ik voel het
Hier een teken van leven van stresskippetje Trees Minimuis je gaat als een speer. Al bijna 9 weken! Ik zit hier met plaatsvervangende zenuwen voor je. Trek je zelf de zenuwen nog? 9-02 om 9.00 dat moet geluk brengen! Lieni naar van je griep. Ik was rond de tien weken ook een week minder misselijk. Helaas is het teruggekomen en is het nog steeds niet minder. Ik hoop dat de misselijkheid bij jou lekker weg gaat blijven! Nisa wat fijn dat je hier mag melden! Ik hoop dat driemaal scheepsrecht is voor jullie. Helia fijn dat het wat beter gaat met je vader. Al zal het toch best wel spannend blijven of niet? Begin je al een buikje te krijgen en heb je alles al geregeld. Ik ben nu toch best wel een serieuze buik te krijgen (fotootjes staan in mijn album) en mensen durven sinds een week te vragen of ik zwanger ben. Erg leuk Joehoe. Van dat onderzoek heb ik ook nooit gehoord! Het klinkt wel logisch vind ik. Heb je alweer wat lekkerder in je veldagen te pakken gekregen? De eerste weken zijn ook zo zenuwslopend! Hier ben ik weer even wat meer zen. Eergisteren de gynaecoloog nog gesproken en deze heeft even wat bemoedigende woorden gegeven. Het gaat bijna altijd goed en als het misgaat komt dit vaak doordat het niet op tijd gediagnosticeerd is. Verder zijn we afgewezen voor alledrie de dagen die we opgegegeven hadden voor het KDV. Geen ruimte meer :x. Schijnbaar moet je al aanmelden bij het zien van een positieve test, want anders ben je te laat. Ze gaan nu kijken of op andere dagen eerst nog ruimte is en zo nee dan moeten we op zoek naar een andere alternatief. Liefs
hey hallo, oh dat belooft dus nog meer dagen misselijkheid.... was juist al blij... nou beter dat hij je een beetje heeft kunnen geruststellen.... gaat ook goed komen.... baen is dat het van die kdv ik ben blij dat mijn moeder en schoonmoeder dit probleem hebben verholpen. hier moet je je al aanmelden als je uberhaupt bedenkt om zwanger te worden. belachelijk gewoon. nouja hopen dat ze een oplossing voor je hebben zit je gebonden aan vaste dagen?
veel meiden zijn vanaf een week of 10-11 van de misselijkheid af. Ik heb goede hoop voor je . Mijn ouders wonen op 2 uur rijden hiervandaan. Is niet echt praktisch met oppas. Ik heb nu aangegeven dat we niet aan dagen gebonden zijn (nu hopen dat mijn baas er hetzelfde over denkt...) en we hebben 2 dagen nodig (ik had 3 opgegeven, zodat 'dachten we' meer kans zouden maken). Ik zat ook al te denken aan een gastouder. Deze hebben misschien geen lange wachtlijsten of is dit ijdele hoop. Begin je het al een beetje te beseffen Lieni dat het goed gaat?
*breekt in* Jeetje Trees je bent gewoon al 15,3 weken .... als ik daar naar kijk, dan gaat de tijd toch wel snel, terwijl ik zelf het gevoel heb dat het voorbij kruipt (alhoewel de tijd voor jou mss ook kruipt ) *breekt uit*
Trees nog steeds misselijk vervelend zeg dat het nog steeds niet over is , kvd ja daar denken wij in het begin niet overna eerst maar eens zien of alles goed is en daarna begin het geregel helaas meestal te laat. Lieni jij gaat als een speer alweer bijna 11 weken zwanger nog een week en je zit aan die 12weken. Nisa hoe was je echo ? Hier gaat het eigenlijk wel goed echte stress heb ik nog niet gehad wel paniek momenten, maar het voelt gewoon goed anders dan de andere zwangerschappen dus hopelijk is het ook goed en bedriegt mijn gevoel me niet. Ik ben al bijna 9weken ja maar het gaat wel langzaam hoor hoop dat het na de echo allemaal iets sneller gaat haha
minimuis: helaas niet veel gezien maar dat hadden we wel verwacht mag a.s. maandag terug voor een nieuwe echo. gelukkig heb ik nog geen last van misselijkheid, maar het is nog vroeg. nou wou dat ik al bijna 9 wkn was maar ik begrijp wat je bedoeld hoor ik werk niet meer en ga ook niet meer werken tot de kleine een jaar of 3 is dus kdv is hier niet van toepassing.
Nisa konden ze je wel vertellen of het op de goede plaats zat of was daar ook nog niks over te vertellen, je krijg wel heel veel echo's heeft dat een reden om al zo vroeg zoveel echo's te krijgen.
Hey Meiden, Nisa welkom en veel sterkte de komende weken, je komt er wel! Ik nog steeds superonzeker, wel wat meer "zen"(quote Trees), maar bijvoorbeeld de laatste dagen bijna geen last meer van mn borsten en uberhaubt weinig verschijnselen = geen goed gevoel ... Maar goed ik kan toch niets, moet afwachten tot 1 februari 14.15uur. Intussen steek ik nog wel kaarsjes op en heb ik af en toe hoop. Ik probeer mezelf een beetje voor een klap te beschermen door niet teveel vooruit te denken en aan de voordelen te denken het als mis blijkt te zijn... voor zover die er zijn natuurlijk. Doen jullie dat ook wel eens? Ik ga nog een kaarsje aansteken Liefs
ik woon al 3 jr in turkije (heb mn man hier leren kennen) en ga hier naar een privekliniek dus ik krijg zoveel echos als dat ik wil zeg maar das wel handig kan ik mezelf geruststellen en nou hij zag een nog ontwikkelende vruchtzakje die zich probeerde in te nestelen?! hij was er heel pos. over maar wilt het natuurlijk zeker weten ook omdat ik preventief met med. ga beginnen (aspirine, progesteron en nog iets) maar daar hoor ik a.s. maandag meer over, krijg dan het receptje mee voel nu vanalles in mn buik re (Daar waar het zich nestelt zeg maar) had ik de vorige 2x niet hoop dat het een goed teken is maar ben ook wel ongerust tegelijkertijd want heb het de hele dag door!!! kan ook bandenpijn zijn maar ja zo kan ik wel een tijdje doorgaan oja heb ook helemaal geen zere borsten ook niet gehad dit keer (vorige 2 keer al voor mn nod) dat baart me ook wel zorgen
hey hallo, ja trees@ inderdaad balen dat je nog misselijke bent tuurlijk is dit het minste na wat je hebt meegemaakt maargoed haalt niet weg dat het wel wat minder mag worden. ik geniet toch wat beter als ik me ook goed voel hhahahaha tja ik wen wel meer aan het idee.. zit al een beetje mijn verlof uit te rekenen.. augustus niet verkeerd moet ik zeggen. lekker de zomer door!! maargoed omdat ik maandag weer een echo heb maak ik me ook wel weer zorgen.. ben dan bijna de beruchte 12 weken over... Nisa@ betekent dit een tweeling .. dat zou leuk zijn... tenminste dat vind ik Joehoe@ ik steek geen kaarsjes aan maar ben meer van de schiet gebedjes terwijl in niet gelovig ben. maarja er is wel meer en spreek ik maar toe hahahahahahahaah
hier :klachten zijn nog steeds hetzelfde weet niet of dit een goed of slecht teken is lieni44: hahah zou het ? ik zou het ook dolgraag willen maar ik ken niet eens 1 kind gezond voldragen dus 2 denk dat dat me helemaal niet meer gaar lukken. ik zit even in een dip. zat net ook naar buikfotos te kijken hier op ZP denk dat het bij mij nooit zover gaat komen ik weet dat ik pos. moet blijven maar eerlijk ik geloof het gewoon niet.