Zwanger na herhaalde miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Trees, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hoi Helia,

Dank! Ik heb er inmiddels echt geen vertrouwen meer in, klinkt misschien heel stom en negatief, maar ik kan niet liegen over mn gevoel. Anyway, we zullen het morgen zeker weten en als er zekerheid is ben ik ook al "blij".
    Ik laat het morgen wel even weten.

@ Nisa: hoe was je echo?

Liefs

2. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Joehoe ik begrijp jouw gevoelens wel hoor en ik denk dat een ieder hier dat doet.
    Ik dacht in het begin ook over mezelf ,word nou maar niet te blij want het gaat toch mis.
    En nu zeg ik tegen mijn partner : lieverd we wachten de 20 weken echo af voordat we iets kopen.(voor het geval het toch mis is).
    Ik kan er ook niets aan doen en ik probeer ook echt te genieten hoor van het feit dat alles zo goed gaat.
    Maar na zoveel teleurstelling is het soms gewoon moeilijk.
    Ik hoop gewoon dat jij morgen hier komt en typt dat alles super mooi was op de echo en dat alles goed is.
    Ik ga voor je duimen.

Succes morgen
    :)

3. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Ja het is een stukje bescherming, maar ook een stukje gevoel en helemaal geen symptomen meer (kan hard in mn borsten knijpen, maar niets). aangezien ik dat al 3 keer heb meegemaakt... :(
    Maar je weet het nooit, zolang ik nog geen bewijs heb gezien is er nog een sprankje hoop.
    Ik zal dolblij zijn als ik een keer die 12 weken haal... maar dan zul je denk ik ook nog wel wat onzeker blijven.

Probeer jij er maar lekker van te genieten! Lijkt me heerlijk om ook echt een buikje te krijgen enzo... en dat je langzaam over een kamer etc kan gaan nadenken! Super en eindelijk het is jullie extra gegund!

Dikke kus

4. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    dat zelfbescherming dat hebben we allemaal denk ik
    en ach ja we denken soms allemaal wel s negatief.
    en als je morgen je goede echo heb gehad zal je vast veel pos. zijn;)
    nou hier nog een die de 12 wkn ook wel wil halen;)

mijn echo: die was goed hoor 8 feb. mag ik weer terug
    verlopig ga ik er elke week heen;) das wel heen fijn hoef ik niet wkn te stressen of het nog wel goed zit

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    joehoe heel veel sterkte voor deze morgen, en voor vanmiddag heel veel succes en ik duim voor een mooi resultaat.

Hier nog 8 dagen en dan weten wij hoe het er voorstaat ja die 12 weken die wil ik ook voorbij ben er bijna maar eerst die echo

6. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    @nisa gefeliciteerd met je mooie echo of had ik dat al gezegt:( lol zwangerschaps vergeetachtigheid zullen we het maar op gooien:D.

@Joehoe nog geen nieuws :D????

@minimuis mijn vingertjes draaien overuren voor je hoor , dat jij ook maar een mooie echo mag hebben en dat jullie allemaal de 12 weken halen...lijkt me gezellig zo met zijn allen eindelijk eens een mooie zwangerschap beleven:).
    Het schiet gelukkig al op he nog 8 dagen en dan die spannende eerste echo.....en pfff wat zullen we allemaal opgelucht zijn als we van jou ook positief bericht krijgen dit keer:).

Ik heb trouwens hieronder ergens gezegt dat mijn volgende vk afspraak 14 febr is lol maar is 15 februari en mijn 20 weken echo 16 febr. om 10:30 ....af en toe wordt ik gek van al die data:p

7. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Dames,

Helaas hier slecht nieuws. Wat ik al voelde klopte ook... oftewel het klopte niet. De echo was er een van amper 6 weken zonder hartactie, terwijl ik nu echt ruim over de 8 weken had moeten zitten. Mn lichaam vertelde het me al, maar het bewijs was nog niet daar.
    De gyn heeft me aangeraden het risico van een curettage zoveel mogelijk te beperken en het nu op gang te brengen met tabletten.
    Wie van jullie heeft ervaring met deze tabletten? Is er nog iets naast paracetamol en een kruik wat ik aan de pijn kan doen als het te heftig wordt?

Liefs een teneergeslagen maar tevens opgeluchte joehoe... omdat er nu duidelijkheid is.

8. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Joehoe, sorry dat ik even reageer, maar ik lees wel eens mee met jullie verhalen.
    Wat een verdrietig bericht weer zeg. Je voorgevoel was dus helemaal juist. Ik wil jou en partner heel veel sterkte wensen.
    Ik heb met één van de MKen het advies gekregen om een combinatie van Paracetamol en Ibuprofen te gebruiken.

Veel sterkte en liefs,
    I S

* sorry voor het inbreken *

9. Trees

Trees Niet meer actief

F*ckdeduck wat een kl*tenieuws. Ik vind het echt onwijs erg voor je en wil jou en je manneke een onwijze knuffel geven :(.

Ik heb ervaring met cytotec, maar niet bepaald positief (niet echt een geschikt verhaal nu). De combinatie paracetamol en ibuprofen werd hier normaal bij een mk wel aangeraden, maar bij de cytotec mocht ik geen ibu. Werkt bloedverdunnend en het bloedverlies is heftiger bij gebruik van cytotec. De belangrijkste tip die ik je kan geven. Zorg dat je niet alleen bent, leg het noodnummer van het ziekenhuis klaar plus autosleutels, pondskaartje etc. Verder eet licht, want misselijkheid en overgeven kan een bijwerking zijn. Neem meteen al twee paracetamols in als je de cytotec inbrengt en ook al voel je nog niks blijven herhalen. Hier hebben we als afleiding een stapel films gehuurd om de dag door te komen. Het wachten op de miskraam vond ik een hel en kon we wat afleiding gebruiken.

Heel veel sterkte en nog een keer een grote troostknuffel!

10. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Joehoe wat een vreselijke dag voor jou ik wens je heel veel sterkte toe.

Ik weet verder niks over die tabletten want die schrijft mijn gynaecoloog niet voor had er met de 2ling om gevraagd.

11. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Dames,

Dank. Ik hoop dat het bij mij spoedig zal verlopen... heb vorige keer voor mijn curettage een lage dosis van cytotec ook moeten nemen in een lage dosis... kreeg toen vlak voor de curettage wel heftige krampen en paarcetamol hielp niets, maar goed daar moet ik maar even doorheen. Dank voor je ervaring trees, ik heb wat aan je tips en ga ze zeker opvolgen. Ik hoop dat het snel op gang komt...

Ik lees trouwens dat je vandaag een controle hebt gehad... hoe is het geweest? Gaat het nu wat beter ook met de ligging van de baby enzo?

Minimuis & Nisa, ik steek voor jullie nog steeds kaarsjes op hoor!

Liefs

12. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    he Joehoe gadverdamme wat een k*t nieuws zeg........:(.

Ik heb ook geen ervaring met de tabletten maar wens jullie onwijs veel sterkte toe.
    Ik hoop dat het afwachten niet te lang gaat duren en dat hoe rot het ook klinkt alles vanzelf komt.

Ga een kaarsje voor jullie opsteken....

Sterkte , sterkte ,sterkte en een heeeele dikke knuffel..(vind het zo naar voor jullie):(

13. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    joehoe dank je voor de kaarsjes.

Ik ben vandaag bij mijn huisarts geweest vanwege de paniek aanvallen nu heb ik een toffe huisarts en die heeft een doppler alleen dat ding is al best wel oud nu wilde hij mij een plezier doen om te kijken of hij het hartje kon horen, maar helaas is dit dus niet gelukt heb er trouwens geen naar gevoel van gekregen want de kans dat het wel zou lukken was heel klein dit zei hij ook gelijk jammer moet nu dus toch afwachten tot volgende week dinsdag

14. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    @ Helia: dank je... ik ga maar een stapel tijdschriften en wat films halen... en dan maar hopen dat het snel voorbij is..

@ Minimuis: wat vervelend die paniekaanvallen... ik hoop echt voor je dat je volgende week gerustgesteld wordt!! En dan mag de jip en janneke champagne open!
    Wel super van de huisarts dat hij het heeft geprobeerd overigens!

15. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    @minimuis heb nooit geweten dat je paniekaanvallen had :) ik heb ze ook.
    Nu minder dan vroeger maar toen ik op het formulier van de kraamzorg zag staan thuis bevallen of ziekenhuis was het eerste wat ik dacht ....stel dat ik thuis ben en ik schiet in zo een paniekaanval zal ik dan wel te kalmeren zijn hier;)....in het ziekenhuis spuiten ze je dan wel plat lolll maar ik hoop dat mijn partner me zoals normaal gebeurd met zijn nuchterheid wel kan kalmeren.
    Nogmaals heel veel sterkte met wachten die laatste dagen:)
    Liefs helia

16. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    joehoe: meid jee wat vreselijk, vind het echt erg voor je en voor joehoe-man natuurlijk ook. vind het altijd moeilijk om in zulke situaties wat te zeggen :( iig een groooooooooooooooote knuffel en veel sterkte meis.
    geef jezelf de tijd ik heb 2x een curretage gehad dus weet ook niets van die pilletjes.
    nogmaals een grote knuffel ;)

17. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hoi Nisa,

Dank. Ik heb gisteren die tabletjes gehad... en ik ben s avonds zoveel bloed en stollingen verloren dat ik wankel op mn benen stond! Ik weet nu bij god niet of ik het vruchtzakje ook al ben verloren... het bloeden is nu al minder geworden, dus ik hoop het maar... :-S

Krijg meestal hierna de klap... kon ik het maar relativeren... :(
    Ik wordt nu al een beetje iebel van thuiszitten, maar weet ook niet of ik het op het werk al aankan met collega's die ernaar gaat vragen (ik doe er nooit geheimzinnig over).

Wanneer heb je je volgende echo Nisa? Dan misschien een kloppend hartje!

X

18. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    joehoe:
    hey meid, ik staar nu een tijdje naar het scherm
    ik word er toch stil van.
    fijn dat het gebeurd is dat je er niet op hoef te wachten maar ja om nou zoiets fijn te noemen....
    ga/probeer lekker te rusten, vold. te drinken.
    krijg je een controle of alles schoon is? (vast wel maar zoniet zou ik het zeker vragen !!!!)

ik heb maandag weer een echo, de gyn wil het weer niet inwendig doen ????? we zouden deze maandag het vruchtje zien, en de week erna wrsch het hartje.
    vind het wel lang duren maar miss. dat we deze maandag toch een hartje zien????

19. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hoi Nisa,

Ja ik doe het rustig aan, voel me ook nog erg zwak... ik krijg as dinsdag een controle echo om te zien of alles schoon is. Twijfel wel omdat ik relatief weinig krampen heb gehad (wel fijn, maar is het nu wel goed gegaan?) of ik het nu nog een keer moet herhalen... ik bel anders zo even met de poli...

Wat jammer dat jullie de echo niet inwendig krijgen, daar kun je toch meer op zien. Ik hoop toch dat jullie snel een kloppend hartje kunnen zien!

Liefs

20. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @joehoe:als je twijfels heb moet je gewoon bellen
    en fijn dat je een nacontrole heb ;)

daar zouden we idd. allang al een hartslag gezien hebben :( maar ja doktertje vind het niet nodig, en ik wil verlopig geen andere gyn omdat ik bij deze toch veel echos krijg.
    maar misschien dat ik het maandag toch zie (hoop ik)

Deel Deze Pagina