Het forum om te klagen, zeuren of om van de daken te schreeuwen hoe goed je je vandaag voelt. Ik voel me toppie vandaag!
Ik voel me ook toppie! Om 15.00 uur weten we, als het goed is, of we een zoon of een dochter krijgen.
heeeel goed!! ventje in mijn buik is al de hele ochtend ontzettend aanwezig en ik geniet door zo van!
@ Linnie Wat spannend zeg!! Heb je zelf een idee? @ Makkie ik voel helaas nog niks behalve wat gerommel maar dat zijn de darmpjes en niet Beeb
Barbara, dat zal ook wel beetje heeeeeel snel zijn om wat te voelen hihihi. Komt vanzelf meid! heb je geen last van de 'begin kwaaltjes?'
Hoi Makkie, Nou om eerlijk te zijn niet.. Wel moe en erg rumoerige darmen maar niet misselijk ofzo. Mijn borsten zijn ook niet eens heel gevoelig (ik heb een borstverkleining gehad dus voel zoiezo minder) wel een beetje het gevoel van spierpijn in de borsten maar dat zal er niet mee te maken hebben. Verder voel ik me heel goed.. Ik wil van het weekend wel nog een testje doen om het echt zeker te weten.. De twee testen die ik gedaan heb hebben beide duidelijk positief gezegd maar wel een beetje lichtjes nog.. Heb jij veel last?
nou, wat je zo opnoemt, is toch al heel wat! Gelukkig geen 'vervelende' dingetjes dus! Wat heerlijk dat je zwanger bent joh, nog van harte!! Ben je snel zwanger geraakt? Ik was de eerste 4 maanden behoorlijk misselijk. Moeheid eigelijk niet gehad (bij mijn eerste wel, maar toen weer niet misselijk geweest), alleen begint nu de moeheid te komen omdat het wat zwaarder wordt. Nog 4 dagen werken, dan heb ik verlof! Maar verder geen erge kwalen of vervelende dingen, voel me superdesuper!!
Ow heerlijk zo zeg!! Nee wij zijn niet lang bezig. In april hebben we een miskraam gehad maar toen waren we ook nog niet echt bewust bezig met zwanger worden. Maar toen we een miskraam kregen waren we al zo gewend aan het idee dat we er toch voor wilde gaan.. Vorige week zaterdag moest ik ongi worden en dat werd ik niet dus 's middags meteen een test gedaan en ja hoor.. Bingo.. Dus nee, ik heb niks te klagen over hoe snel het gegaan is. Als ik af en toe verhalen van mensen lees denk ik wauw.. ik heb nu 1 miskraam gehad en was daar echt kapot van. Sommige vrouwen hebben veel meer miskramen gehad.. Ik vind dat echt bereknap van ze! Heerlijk bijna verlof! Ik werk net een maandje hier bij mijn nieuwe werk... Ik heb het al wel aan mijn baas verteld en die vind het erg leuk voor me en ik hoef neit bang te zijn dat hij me daarom zou ontslaan..
gelukkig zeg, zo'n meegaande baas! Heftig van jullie miskraam, dat is echt wel zwaar. We fijn dat het zwanger raken verder vlot gaat bij jullie! Hier ook meegemaakt, vorig jaar juni bij 11 weken. Was echt een rotperiode. Gelukkig vrij snel weer zwanger geraakt. Bij ons 1e zoontje hebben we 1 jaar zelf geprobeerd en 1 jaar met hormonen (ik bleek geen eisprong te hebben). Superzwangerschap gehad en wat is het een heerlijk ventje! Daarna was ik snel spontaan zwanger (na 3 maanden na de bevalling, we dede het niet veilig, zelf zwanger raken was eigelijk niet mogelijk....toch wel!) Dit werd met 11 weken een miskraam... Nu weer spontaan zwanger geraakt! Na de bevalling van mijn zoontje werd ik netjes elk maand ongi en dus ook een eisprong. We krijgen nu weer een ventje, wat vind ik dat GEWELDIG!! Straks twee van die heerlijke ventjes thuis! Ook deze zwangerschap is wederom een hele fijne goede zwangerschap. Nog maar een paar weekjes en dan is hij er!! Heb jij al een afspraak gemaakt bij de vlos?
Wat leuk ja 2 knullen! het maakt mij absoluut niet uit wat het word jongen meisje maakt niet uit.. Mijn zus heeft een meissie en dat is een lekkere griet en zijn broer heeft een zoontje en dat is een lekker ventje ook! 8 juli ga ik voor een eerste echo en 19 juli naar de verloskundige.. ja ik had niet echt het idee dat mijn baas zo zou reageren maar in het sollicitatie gesprek vroeg hij of ik een kinderwens had (mag hij niet vragen) en ik heb eerlijk ja gezegd.. Ik hoopte dat het nog even wat langer zou duren maar we zijn dolblij! Maar ik ben zo bang dat het weer mis gaat, zoals ik al zei heb ik 2 positieve testen gehad maar vrij licht.. Ik weet dat positief positief is maar toch.. Het houd me bezig!
Ik voel me vandaag opzich heel goed, alleen kan ik om niets in huilen uitbarsten !! Voel wel de baby al de hele dag Maandag de 20 weken echo
vandaag ff een offdag.... last van mijn buik, rug en maag. En mijn hoofd is zooooo vol, kan niets hebben... straks een drukke verjaardag, hopelijk gaat het straks wel beter.... nou ja, overleven we ook wel weer. Maar vandaag zit ik dus totaal niet lekker in mijn velletje....
Heey Makkie! Vervelend dat je je vandaag niet lekker voelt! Ik hoop dat je gauw opknapt! Maak je niet te druk en laat die verjaardag maatr over je heen komen! xx
Gelukkig!! Ik voel me goed.. Ik had van het weekend heel erg veel last van een vreemd gevoel in mijn maag.. Heel raar.. Verder begint de vermoeidheid ook wel wat minder te worden dus dat is ook wel fijn! Mijn baas vind dat ik niet effiecient werk en veel vergeet.. o ow..
Pffff, ik voel me erg vreemd vandaag. Heeeeeel erg moe, beetje misselijk, ontbijt vanochtend weer uitgebraakt. Nu op mijn werk, gelukkig is het rustig, ik zou zo een paar uur kunnen slapen
Nou, ik voel me goed kut vandaag.. Vanmorgen heel erg veel pijn bij mijn baarmoeder, geen menstruatiepijn, maar nu wel licht bloedverlies..
@Barbara: hoop voor je dat alles goed blijft gaan! Bloedverlies hoeft niet altijd verkeerd te gaan. Hier voel ik me niet zo lekker, duizelig, af en toe misselijk, steekjes rond baarmoeder, en MOE! Maar ik heb het er voor over natuurlijk
Nee dat is wel zo.. maar ik ben wel bang.. Ik wil niet nog een miskraam krijgen! Ik weet dat ik neit van het ergste uit moet gaan maar ja, vrouw eigen he! Stel dat ik deze week meteen een echo zou laten maken kunnen ze dan al wel wat zien>?
Ik heb vanmiddag ook ineens last van bloedverlies gehad. Meteen echopraktijk gebeld en gelukkig kon ik ook meteen terecht! Alles oke.. nog geen minimensje te zien maar wel de rest!! Ik ben weer opgelucht!!!