Ik heb het bijna dagelijks en word er zo chagerijnig van. Zo'n drukkende koppijn. Heb geen hoge bloeddruk, dus denk aan vocht tekort, maar zo weinig drink ik nou ook weer niet. Bij mn vorige zw heb ik hier geen last van gehad en dronk ik ook niet echt meer dan nu. MEerdere mensen hier last van? EN wat zou ik er aan kunnen doen? Ik slik al multivitaminen dagelijks...
habibiana, weet precies wat je bedoeld, ook hier erg veel last van hoofdpijn, vooral aan de voorkant, heb dan het idee dat alles op mijn ogen hangt en kan ze amper open houden, hoop dat je reactie's krijgt, over wat je eraan kan doen, wellicht heb ik daar ook wat aan, ook ik drink genoeg, ben verslaafd aan jus 'd orange, ruim anderhalve liter per dag, en dan nog mijn kopjes thee en water, dus vocht te kort lijkt me ook niet van toepassing, in ieder geval sterkte met je hoofdpijn,
Ik heb er ook veel last van. Ik dacht dat het misschien kwam doordat ik minder goed slaap, maar was vanmorgen bij de vk en zij zei dat het ook hormonaal kan zijn. Sommige vrouwen hebben er minder last van tijdens hun zwangerschap, maar anderen juist meer. je mag gerust een paracetamol nemen.
Precies, kan mn ogen amper open houden Jullie ook sterkte dames! Kan idd door de hormonen komen, niet aan ged8
bij mijn eerste zwangerschap had ik helemaal geen last van hoofdpijn terwijl ik normaal vaak migraine had ben er achter gekomen dat dit echt door de pil komt dus de versterking van de hormonen bij deze zwangerschap heb ik soms last van hoofd pijn en merk zelf dat dat vooral is als ik moe ben of veel stress heb dus rust nemen en een para mag idd jus d'orange kan ook een oorzaak zijn want daar zit veel suiker in! Bij versterkt chocolade de hoofdpijn mijn ervaring is luisteren naar je lichaam, wat heb ik gegeten, gedronken, heb ik ergens stress om, allemaal factoren die mee kunnen spelen
Ik heb ook veel hoofdpijn gehad in het begin, volgens de verloskundige zou dat toch kunnen komen omdat ik te weinig dronk. Nu drink ik in ieder geval drie liter per dag, en daarmee blijft mijn hoofdpijn ook weg. Als ik een dag te weinig drink (twee of minder) dan is de hoofdpijn ook direct terug. Misschien eens een paar dagen uitproberen of dit helpt? Kwaad kan het in ieder geval niet!
ik sinds vrijdagavond ook ontiegelijk hoofdpijn . vanmorgen verloskundige gebeld , morgen extra controle . hopelijk kunnen ze de oorzaak vinden want paracetamol helpt niet vorig keer bloeddruk van 130/80 hopelijk is die niet gestegen. we wachten af , morgenvroeg weet ik meer .
ik heb ook veel hoofdpijn gehad gedurende mijn zwangerschap ( ook daarvoor overigens). Ook nu nog. Ik ga hiervoor naar fysiotherapie, omdat ik ook het gevoel heb dat het deels met mijn veranderende houding te maken heeft en natuurlijk het bijkomende gewicht. dit helpt mij wel. Ik ga eens per week en kan hiermee zeker de eerste dagen na de behandeling wat verlichting merken.verder inderdaad gewoon een paracetamol nemen hoor! Ik slik een a twee keer per week 500 mg paracetamol als het echt onhoudbaar is en dit kan geen kwaad zegt men. groetjes Nie
Ik zelf heb ook veel hoofdpijn. Toen ik dit aan de gyn vroeg zei hij dat dat normaal is en dat veel vrouwen er last van hebben. Hij zei ook dat je gewoon 6 paracetamol in mag nemen, alleen zelf doe ik dat niet want vind dat gewoon geen fijn idee.
Ik heb van maand 4 tot maand 6 last gehad van hoofdpijnen en niks hielp genoeg drinken niet, paracetamol niet en mijn bloeddruk was gewoon goed, Maar zo opeens in maand 6 hield het er mee op. Ik hoop dat het bij jullie wat eerder wegtrekt in plaats van ook 2 maand hiermee te moeten rond lopen want ik weet hoe vervelend het is. Sterkte allemaal.!
Hai, Hier ook veel last van hoofdpijn,wordt er ook weleens wakker van, ondanks veel water drinken. Ik ben blij dat een paracetamol werkt en slik die dan ook maar. Het lijkt me heel vervelend als dat niet voor je werkt daarom strekte voor meiden die daar last van hebben!
heb het al vanaf dag 1 tot heden bijna 13wkn is vervelend,op gegeven moment raak ik er wel aan gewend bij mij was me bloeddruk 120/70 en week later 150/80 zal hormonen wel zijn