Weer een totaal ander gevoel....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roos2424, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos2424

    Roos2424 Actief lid

    11 okt 2008
    150
    0
    0
    Goedemorgen dames,

    Mijn man en ik zijn nu precies 12 rondes verder. En ben er inmiddels achtergekomen dat elke cyclus wel weer anders is.

    Deze maand heb ik na mijn eisprong aantal dagen veel last van witvloed gehad(ik moest echt gebruik maken van een inlegkruisje) Dit is echt iets nieuws voor mij. Dit ging langsamer over.
    De witte vloed houd wel aan maar niet zolang. Normaal heb ik zo´n 2a 1 week voor de menstruatie helemaal niets! Echt kurk droog zeg maar. en dan paar dagen voor de menstruatie neemt het weer toe.

    Eveneens ben ik 2 dagen heel moe geweest. Ben gisteren om 09,00 uur na bed gegaan omdat ik helemaal gek van me zelf werd. Had honger, maar eigenlijk zat ik prop voel. Raar menstruatie gevoel met vlagen de hele dag. Pff en hoofdpijn van al dat piekeren van mij.

    Tevens heb ik het gevoel dat ik verkouden ben maar ik ruik alles prima :(....

    En 1 heel groot verschil is dat ik vanaf het begin elke maand denk, jaaa er zit iets in mijn buik.... :D... En nu... Eigenlijk helemaal niet omdat ik me behoorlijk k.u.t. voel (sorry)...

    Ik heb trouwens een perfecte cyclus van 28 dagen.


    Kennen jullie dit ?....

    Kan het ook zijn dat ik een dip heb omdat ik nu een jaartje bezig ben en het misschien te veel wordt?

    Ik hoop dat iemand het verhaal herkend of tips voor mij heeft:D....
     
  2. Roos2424

    Roos2424 Actief lid

    11 okt 2008
    150
    0
    0
    p.s. Dat gevoel in je liesen a onder in je buik wat ik normaal heb als ik ongesteld ben heb ik nu ook. Kijk nu al bij het afvegen of er misschien menstruatie bij zit.. (enige verschil is dat het buikpijn niet ontzettend pijn doet, maar zeurderig aanwezig is)..

    Liefs roos
     
  3. apie3

    apie3 Fanatiek lid

    10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik hoop dat je last hebt van een innesteling!
    xx
     
  4. miniM

    miniM Fanatiek lid

    4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ja dat hoop ikook, en verder kun je helaas alleen maar afwachten:(
    Heb je een vroege testin huis? Dan duurt t wachten misschien iets minder lang...
     
  5. Roos2424

    Roos2424 Actief lid

    11 okt 2008
    150
    0
    0
    Bedankt meiden voor jullie reactie..

    Nee... Helaas heb ik die afgelopen maanden allemaal weer opgemaakt.
    kun je 2 dagen last hebben van een innesteling? En kan dat op menstruatie achtige symtonen lijken?
    Ik zit volgens mij wel in mijn innesteling periode?

    Ik kan eventueeel wel weer sensitesten bestellen. Deze zijn als het goed is erg gevoelig, en betrouwbaar..
    Als het goed is kan ik die met paar daagjes gebruiken :)
     
  6. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    het kan zo veel zijn meis..
    Maar voor jou hoop ik op een zwangerschap..
    Dus ik begin met duimen
     
  7. Roos2424

    Roos2424 Actief lid

    11 okt 2008
    150
    0
    0
    Heey Nanette, dat is een tijdje geleden. Volgens mij heb ik jouw aantal maanden geleden ook gesproken op het forum vlak voor je vakantie... Hoe gaat het aan die kant?

    Ik hoop ook dat het eindelijk raak mag zijn maar ik ben bang zelf dat ik er te veel mee bezig ben... En er een beetje depri door raak.
    Zo voel ik me terminste eventjes.
    Maarja goed... Dan kijk ik na buiten en dan schijnt het zonnetje zo lekker.. :D.. Maar vreselijk koud haha...
     
  8. xxPetra

    xxPetra Niet meer actief

    wat rot dat je nog geen mooie roze test in handen hebt gehad na 12 rondes! Met de klachtjes kan ik je ook niet veel helpen. De laatste 2 maanden voelt alles ook heel anders bij mij. Ik heb ook periodes dat ik geen eetlust heb en dan ineens weer een periode dat ik alles zou kunnen eten. afgelopen maand heb ik 2 weken lang witte vloed gehad tot mijn menstruatie een dag te laat toch kwam;) die witte vloed heb ik ook nooit eerder gehad.
    Laten we hopen dat het een teken is dat de pil compleet uit ons lijf is..en voor jou hoop ik dat je over 8 dagen een prachtige positieve test vast hebt!
     

Deel Deze Pagina